فروش دوربین مداربسته داهوا به قیمت روز

فروش دوربین مداربسته داهوا که یکی از برندهای نام آشنا و معروف در زمینه سیستم های نظارتی و امنیتی می باشد و طرفداران و متقاضیان استفاده و نصب آن در اماکن خود بسیار زیاد و قابل توجه می باشد و برای دسترسی به قیمت روز آن می توانید از طریق این سایت اقدام نمایید.
یکی از شرکت های معروف و بزرگ در زمینه سیستم های نظارتی و امنیتی، کمپانی داهوا می باشد که در اوایل سال 2001 در کشور چین تاسیس شد و شروع به فعالیت نمود. با توجه به این که هزینه نیروی انسانی در این کشور بسیار پایین می باشد این مزیت را دارد که قیمت محصولات تولیدی آن ها پایین و مناسب باشد.

دوربین مداربسته داهوا

انواع محصولات تولیدی داهوا

  1. دوربین مداربسته hdcvi
  2. محصولات شبکه که شامل دوربین و دستگاه ضبط
  3. نرم افزارها
  4. سخت افزارها
  5. دوربین فیش آی یا چشم ماهی
  6. دوربین اسپیددام
  7. آیفون

انواع محصولات تولیدی داهوا

مشخصه های دوربین مداربسته داهوا

  • تکنولوژی H.265+
  • تکنولوژی استارلایت
  • تکنولوژی 4K
  • auto traking
  • آنالیز هوشمند
  • IVS یا آنالیز پیشرفته محیط

مشخصه های دوربین مداربسته داهوا

قیمت دوربین مداربسته داهوا

مهمترین مزیتی که انتخاب دوربین های مداربسته داهوا را نسبت به دیگر مدل ها بیشتر کرده است، قیمت مناسب آن ها می باشد. با این که جزو ده رتبه برتر جهانی می باشد اما از لحاظ نرخ بسیار بصرفه تر از سایر برندهایی هم چون هایک ویژن، بوش، سامسونگ و … می باشد. با توجه به این که این برند وارداتی می باشد و قیمت آن وابسته به نرخ ارز می باشد.

قیمت دوربین مداربسته داهوا

اما با این وجود، با توجه به این که این شرکت به صورت مستقیم اقدام به فروش عمده سیستم های نظارتی نموده است، شما عزیزان می توانید با بهترین قیمت اقدام به خرید عمده انواع دوربین مداربسته نمایید و دوربین مداربسته داهوا یکی از این برندها می باشد که برای اطلاع از قیمت روز و سفارش اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما