دوربین مداربسته برای باغ با بهترین کیفیت

دوربین مداربسته برای باغ با بهترین کیفیت که می تواند مانع از مزاحمت و خرابکاری، سرقت اموال و … شود را در مدل های متنوع از طریق این سایت با قیمت مناسب خریداری کنید. باغ و ویلا که یکی از مکان هایی است که خانواده ها آخر هفته ها را برای گذراندن اوقات فراغت خود به آنجا می روند و به تفریح و اَستراحت می پردازند و به همین خاطر باید امنیت آن تامین گردد و بسیاری با استخدام سرایدار محافظت از اموال و سرمایه خود را انجام می دهند و یا سگ های نگهبان می باشد اما بهترین کار نصب سیستم های نظارتی و اعلام سرقت می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با گوشه ای از این محصولات آشنا شوید.

دوربین مداربسته برای باغ

مزیت های استفاده از دوربین مداربسته در باغ

سال ‌هاست که نصب دوربین های مداربسته در محیط به یک مقوله مفید و پیشرو تبدیل شده ‌اند و از محیط های گوناگون در برابر خطرات ناشی از سرقت ها و سایر وقایع بد و جبران ناپذیر محافظت می ‌کنند. همچنین دوربین ها اقدامات امنیتی را برای جلوگیری از افراد مخرب ارائه می‌ دهند و اطمینان می ‌دهند که کاربران در هنگام خطرات احتمالی آماده باشند و سریع مداخله کنند. از سوی دیگر دوربین های مداربسته، با جلوگیری از خطرات نه تنها در مناطق داخلی، بلکه در باغ ها و سایر املاک در فضای باز، استفاده های فراوانی دارند تا آسودگی خاطر را برای مالکین به ارمغان بیاورند.

این دوربین های مداربسته باغ در انواع مدل های مختلف سیمی و بیسیم اعم از بولت، اسپید دام و غیره عرضه می شود که حتی در خانه های دارای باغ و همچنین در باغ های تجاری، خانه باغ ها و سایر مناطق قابل استفاده هستند. همچنین این محصولات خوابی مطمئن را در هنگام دور از محیط مربوطه به شما نوید می دهند. مزیت نصب این دوربین ها عبارتند از:

  1. نظارت بر باغ حتی در مواقعی که در باغ حضور نداشت
  2. کنترل ورود و خروج
  3. مشاهده تصاویر دوربین از راه دور
  4. جلوگیری از سرقت و خرابکاری
  5. گیاهان و گل های باغ را کنترل و بررسی می کنید
  6. کنترل حیوانات

دوربین مداربسته برای باغ

دوربین مداربسته بولت خورشیدی بیسیم

یک دوربین مداربسته بولت خورشیدی بیسیم مدل مناسبی برای باغ است که اگر در مکان های مناسب قرار بگیرد، برای سارقان اثر بازدارندگی دارند. زیرا سارقان با آگاهی از اینکه تحت نظر هستند، می توانند با عدم پذیرش خطر دستگیر شدن از نقشه های خود دست بکشند. از سوی دیگر، این دوربین به خصوص برای محیط های دور افتاده و غیر قابل دسترس به برق طراحی شده است. چراکه به وسیله پنل بیرونی که دارد انرژی آفتاب را دریافت و دیگر نیازی به برق مستقیم ندارد.

یک عدد دوربین برای نصب در باغ های بزرگ نمی تواند گزینه ای مناسب باشد. چراکه ممکن است نقاط آسیب دیده یا گوشه هایی برای حمله باز باشد که از چشم دوربین پنهان بماند. از این رو دوربین مداربسته پنل دار سیم کارتی خود به تنهایی می تواند راه حل مفیدی برای این چالش باشد. چراکه این دوربین به گونه‌ ای طراحی شده است که  در محور های افقی و عمودی به چرخش دربیاید. درنتیجه با این ویژگی گردان هیچ گونه نقاط کوری در محیط ایجاد نمی شود و موجب می شود تا ضرر و زیان بزرگی برای خانه باغ شما ایجاد نشود.

دوربین خورشیدی چرخشی بی سیم پنل دار

شما می توانید با استفاده موثر از فناوری های جدید، این دوربین مداربسته خورشیدی فاقد سیم نیز کنترل باغ خود را در دست بگیرید. چراکه به وسیله سیم کارت خود می تواند به شبکه اینترنت متصل شود و شما را از جریان های ویدیویی زنده محیط نیز آگاه کند. به این معنی بدون محدودیت فاصله و در هرکجا که باشید می توانید به صورت مستقیم از طریق گوشی های هوشمند یا کامپیوتر شخصی خود به مشاهده فیلم و تصاویر محیط بپردازید. ب

ه طور خلاصه این دوربین خورشیدی چرخشی بی سیم، سیستمی است که در هر زمان با دید در شب و روز با کیفیت بالا در محیط ضبط می کند، دارای حسگر حرکتی است که به شما امکان می دهد از کوچک ترین حرکات از جمله ورود اشخاص و یا حیوانات را در محیط خود مطلع شوید. زاویه دید ۳۶۰ درجه این دوربین پنل دار که به شما امکان دیدن زوایای وسیع و گسترده ای در محیط می دهد به ارزش های آن افزوده است. به لطف این ویژگ، هر گوشه باغ شما در مقابل چشمان شما قرار می گیرد. این مدل از دوربین های باغ که می توانند جزئیات را ثبت کنند، به شما این امکان را می دهند که تصویر را به صورت زنده تماشا کنید و همچنین تصاویر ثبت شده قبلی را از طریق کارت حافظه بازیابی کنید.

دوربین مداربسته برای باغ

انتخاب سیستم نظارتی مناسب باغ

انتخاب نوع سیستم نظارتی برای ویلا بستگی به اهداف و نیازهای شما دارد. معمولا با توجه به حساسیت پایین این اماکن از دوربین مداربسته آنالوگ HD برای این محل ها استفاده می شود. به ویژه سیستم AHD با توجه به نزدیک بودن به قیمت تجهیزات آنالوگ و ارائه کیفیت تصویر به مراتب بالاتر می تواند انتخاب خوبی برای پایین آوردن هزینه تمام شده پیاده سازی یک سیستم نظارتی برای ویلا باشد.

اما در صورتی که کیفیت تصویر از اولویت بالایی برخوردار بوده پیشنهاد ما به شما استفاده از سیستم مداربسته تحت شبکه (IP) می باشد که می تواند تمام نیازهای شما را در زمینه نظارت تصویری پاسخگو باشد.

دوربین مداربسته برای باغ

دوربین مداربسته برای باغ

انتخاب دوربینی مناسب برای نظارت بر باغ و فضاهای باز، کار چندان آسانی نیست. دوربین های مداربسته که برای مکان های سر باز انتخاب می شوند باید حتما ضد آب بوده و همچنین در بعضی مواقع ضد ضربه هم باشند.  برای انتخاب دوربین مداربسته ضد آب باغ با بهترین کیفیت و در عین حال قیمت بصرفه می توانید با کارشناسان با تجربه ما در ارتباط باشید و هم از خدمات مشاوره جهت مدل مناسب بهره بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما