خرید دوربین مداربسته عروسکی وایرلس V380

خرید دوربین مداربسته عروسکی وایرلس V380 را با ما تجربه کنید. انواع دوربین های گردان خانگی حساس به حرکت را اگر میخواهید برای دلبند خود تهیه کنید ما بهترین ها را به شما عزیزان پیشنهاد خواهیم کرد. بهترین و با کیفیت ترین دوربین وایرلس گردان بیبیکم اینجاست تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید تا با این دوربین بیشتر آشنا شوید:

دوربین بیبیکم وای فای 360 درجه

دوربین مداربسته حساس به حرکت وای فای بیبیکم 360 درجه با زنگ هشدار برای خانه یا محل کار مناسب است. خانه یا محل کار خود را همیشه بدون توجه به جایی که هستید با امنیت محافظت کنید. این دوربین وای فای رده بالا است، حداکثر رزولوشن Full HD 1080p با 2 مگاپیکسل، منحصر به فرد با 3 آنتن برای دریافت بهتر وای فای، دید در شب پیشرفته با برد تا 20 متر و حرکت و صدا دارد. سیستم های هشدار که به شما امکان می دهد همیشه نظارت داشته باشید.

هنگامی که هوا تاریک شود، دوربین به طور خودکار به دید در شب تغییر می کند. برای مشاهده دقیق تر، می توانید را به صورت دیجیتالی زوم کنید تا همه جا را واضحتر ببینید. این دوربین چرخشی درجه افقی و 120 درجه عمودی می چرخد. علاوه بر این، ONVIF است، بنابراین می توانید از رایانه لوحی و رایانه شخصی و یا از طریق اینترنت از هر رایانه ای نظارت کنید. شما می توانید ویدیو های این دوربین را به وضوح مانند روز ببینید.

می توانید جزئیات واضح تری ثبت کنید و در روز و شب احساس امنیت کنید. میکروفون داخلی آنچه را که مردم می گویند ضبط می کند. پخش زنده 2 مگاپیکسلی بسیار روان و ضبط ویدیو و صدا، می تواند کاملاً با هم ترکیب شود که به شما حس لذت بصری می دهد، تاخیر بستگی به خدمات اینترنتی شما دارد.

خرید دوربین مداربسته عروسکی

تشخیص حرکت و هشدار به تلفن همراه شما

تشخیص حرکت هوشمند به شما کمک می‌کند تا هر حرکتی را که در خانه، محل کار و محل کارتان رخ می‌دهد، زیر نظر داشته باشید. هنگامی که خانه، محل کار یا محل کار شما مورد حمله قرار می گیرد، یک هشدار فوری به تلفن همراه خود دریافت خواهید کرد. اتصالات بی سیم بین دوربین ها و روتر Wifi، بدون سیم کشی پیچیده این دوربین را از آنچه که هست جذاب تر کرده است.

دارای یک اسلات حافظه micro SD تا ظرفیت 32 گیگابایت که با آن روزهای زیادی بدون نیاز به DVR دست و پا گیر ضبط خواهید کرد.

ویژگی های اصلی دوربین عروسکی چرخشی

انتقال تصویر با کیفیت 1080P صحنه زنده بسیار واضح و دقیقی را منتقل می کند. پخش زنده از طریق تلفن همراه iOS/Android/iPad/تبلت/کامپیوتر و غیره قابل دسترسی است.  محدوده چرخش 350 درجه افقی و 110 درجه عمودی را برای دستیابی به نمای پانورامای نزدیک به 360 درجه فراهم می کند و هر گوشه از مکان شما را پوشش می دهد.

تشخیص حرکت هوشمند: از تشخیص حرکت هوشمند پشتیبانی می‌کند که به صورت هوشمندانه فعالیت‌های انسانی مانند حرکت و تشخیص انسان‌گرایانه را هنگام تشخیص حرکت شناسایی می‌کند، پیام هشدار در زمان واقعی به تلفن شما ارسال می‌شود. می توانید خانه / دفتر / فروشگاه / حیوان خانگی / نوزاد و غیره خود را از راه دور کنترل کنید. از طریق برنامه زمانی که شما دور هستید.

دید در شب واضح: مجهز به آرایه LED IR 10 قطعه، حتی در تاریکی کم نور IR به طور خودکار روشن می شود و فاصله دید در شب تا 8-10 متر می رسد.

صدای دوطرفه :با فناوری ضد نویز و میکروفون و بلندگو داخلی،. شما می توانید عزیزتان را ببینید یا مزاحمان را بترسانید و بدون توجه به جایی که هستید با بازدیدکنندگان صحبت کنید.

دو موج ذخیره سازی: کارت SD و فضای ذخیره سازی ابری در دسترس هستند و اختیاری هستند، تمام سوابق نظارت 24/7 خود را ذخیره کنید. اگر کارت پر باشد، ویدیوی قبلی به طور خودکار پوشش داده می شود، از ONVIF پشتیبانی می کند و با اکثر دستگاه های NVR سازگار است.

جستجوی اعضای چند خانواده: از چندین کاربر برای تماشای همزمان ویدئو پشتیبانی می‌کند و از چندین دوربین پشتیبانی می‌کند، برنامه‌ای را برای استفاده اضافه کنید.
تنظیم آسان: با دستورالعمل های گام به گام از طریق برنامه رایگان. شما به راحتی می توانید وصل و پخش کنید.

خرید دوربین مداربسته عروسکی

خرید دوربین مداربسته عروسکی

با خرید دوربین مداربسته عروسکی سر کار هم که باشید می توانید به کمک گوشی همراه خود، داخل اتاق و یا پرستار بچه تان را زیر نظر داشته باشید. این دوربین مداربسته بیسیم گردان 360 درجه هم رم خور است و هم برای نصب و راه اندازی آن نیازی به سیم کشی نیست پس همین حالا برای خرید این دوربین بینظیر گوشی را بردارید و با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما