خرید دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی دید در شب ahd

جهت خرید دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی دید در شب ahd با ضمانت دو ساله تنها از طریق نمایندگی های تکنودوربین اقدام کنید. این مدل دوربین به دلیل طراحی خیلی کوچک و قابلیت استتار شدن داخل همه اشیاء در محیط، از استقبال فراوانی میان کاربران برخوردار است. با ما باشید تا با این دوربین مداربسته بسیار کوچک سیمی مخفی بیشتر آشنا شوید:

خرید دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی

دوربین مداربسته مخفی بند انگشتی full hd

دوربین مداربسته مخفی بند انگشتی دید در شب ahd یک دوربین فیلم برداری کوچک و نامحسوس است. با اندازه فقط 2*1*0.5 سانتی متر و وزن فقط ۱۰ گرم از همه دوربین های مداربسته دیگر ریزتر است. در نتیجه، نظارت محتاطانه در داخل هر چیزی را امکان پذیر می کند و تصاویر را به راحتی در در محیط ارزیابی و ضبط می کنید. به عبارتی دیگر این دوربین مداربسته مخفی بند انگشتی full hd به دلیل حداقل ابعاد، برای مشاهدات مخفی، نصب محتاطانه در ماشین آلات کنترل دار کوچک، دیوارها، سقف ها یا حتی اشیاء مبلمان در محیط طراحی شده است.

دوربین مداربسته بند انگشتی ریز ahd، وضوح تصویر کیفیت را تا میزان ۷۲۰ پیکسل تصاویر ضبط شده را منعکس می کند. این رزولوشن نسبت به اندازه کوچک لنز خیلی هم واضح و آشکار است.

خرید دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی

دوربین ریز جاسوسی مادون قرمز سیمی

از دیگر ویژگی هایی که هنگام انتخاب دوربین های مداربسته همیشه مد نظر کاربران قرار می گیرد قابلیت دید در شب است. از همین رو این مینی دوربین خیلی کوچک سیمی بند انگشتی عملکرد دید در شب نظارت تصویری را در تاریکی تا برد ۸ متر امکان پذیر می کند. این بدان معنی است که افراد، وسایل نقلیه و سایر اشیا در حال حرکت به راحتی قابل تشخیص هستند حتی در صورت کم بودن نور در محیط هم قابل نمایش می باشد.

لازم به ذکر است بدانید تفاوت این دوربین بند انگشتی ۱.۳ مگاپیکسلی با سری های دوربین های جاسوسی وایرلس در مدل ahd بودن آن است. به این معنی که انتقال امن داده های گرفته شده خود را در محیط مربوطه و همچنین در زمان واقعی و در فواصل طولانی بین دوربین و دستگاه ضبط کننده ویدیو دی وی آر را به خوبی تضمین می کند. به بیانی دیگر ساختارهای کابل موجود این دوربین بند انگشتی تصویری AHD از طریق کابل کواکسیال امنیت قابل اعتماد و جامعی را برای فیلم های داخل ساختمان شما فراهم می کند.

ضبط های این دوربین ریز جاسوسی مادون قرمز سیمی فیلمبرداری خیلی کوچک 720p، در صورت متصل بودن با منبع تغذیه، ۲۴ ساعات شبانه روز کار می کند. ازهمین رو کوچکترین جزئیات از حوادث و وقایع محیط مد نظر را از دست نخواهید داد.

خرید دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی

خرید دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی

فروشگاه دوربین مداربسته منصوری در تمام شهرهای ایران به فروش و پخش انواع دوربین های مداربسته مخفی با ارزان ترین قیمت ها و گارانتی رسمی ۲۴ ماهه به صورت آنلاین و یا حضوری می پردازد. لذا اگر می خواهید دوربین مداربسته کوچک مخفی قیمت مناسب را جهت نظارت نامحسوس تهیه کنید، به فروشگاه دوربین مداربسته مخفی منصوری مراجعه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما