دوربین جاسوسی در داخل پریز برق با ارزانترین قیمت

دوربین جاسوسی در داخل پریز برق را با ارزانترین قیمت از فروشگاه دوربین مداربسته مخفی منصوری بانه تهیه کنید. پریز دوربین دار مخفی یکی از بهترین و بی شک ترین راه ها برای نظارت مخفیانه و غیر مستقیم بر اماکن می باشد. این پریز دوربین دار در داخل پریز برق جاسازی شده و به صورت نامحسوس فیلم برداری می کند. دوربین مداربسته کوچک پریز برق همزمان با ذخیره سازی تصاویر، تمامی صدا ها را نیز با کیفیتی فوق العاده بر روی رم ضبط و ذخیره سازی خواهد کرد.

دوربین جاسوسی در داخل پریز برق

پریز برق خود را مجهز به دوربین مداربسته کنید!

همانطور که می دانید دوربین های مداربسته مخفی در مدل ها و با اشکالی متفاوت تولید و وارد بازار می شوند که عبارتند از دوربین مخفی خودکار، دوربین مخفی طرح سوئیچ، دوربین مخفی دکمه ای، دوربین مخفی ساعت، دوربین مخفی عینک و غیره. دوربین مداربسته مخفی که امروز می خواهیم به شما معرفی کنید، دوربین بیسیم حافظه دار پریز می باشد. این دوربین به شکل یک پریز برق نیست، بلکه آنقدر کوچک است که به راحتی در سوراخ های پریز برق قابل جاسازی می باشد. این دوربین مداربسته بقدری ریز می باشد که با چشم غیر مسلح در فاصله عادی قابل شناسایی نیست.

این دوربین کوچک پریز برق را می توان در خانه، محل کار، پاساژ ها، دادگستری ها، دفاتر اداری، مدارس، دانشگاه ها و غیره مورد استفاده قرار داد. دوربین مداربسته کوچک پریز برق شارژی بوده و باتری مورد استفاده در آن پلیمری است که دارای قابلیت شارژ می باشد. که هر بار قادر به ضبط به مدت 24 ساعت خواهد بود. لازم به ذکر است که این دوربین مداربسته ریز جاسوسی به راحتی قابل نصب بر روی تمامی پریز های برق موجود در بازار می باشد.

دوربین جاسوسی در داخل پریز برق

دوربین مداربسته ریز داخل پریز

دوربین مداربسته ریز داخل پریز یکی از بهترین دوربین های مخفی است که قادر به ضبط و ارسال تصاویر به صورت کاملاً نامحسوس و محتاطانه می باشد. این محصول به راحتی و به سادگی داخل تمام پریز های استاندارد مکان های مختلف نصب و جاسازی می شود. همچنین با ابعاد و حجم خیلی کمی که دارد اصلا برای سایر اشخاص محیط قابل شناسایی نمی باشد. برای همین می تواند یک مدل مراقبتی و نظارتی مناسب در مواقع مختلف باشد. همچنین می تواند مدارک و شواهد بسیار مهم و کاربردی را برای شما جمع آوری کند.

علاوه بر نصب آسان و بدون تخصص این دوربین جاسوسی امکان جدا سازی و تغییر موقعیت مکانی آن به سادگی امکان پذیر است. برای همین از لحاظ فاقد نیاز یه سیم کشی های اضافی یا اتصال به دستگاه های ضبط کننده، می تواند یک مدل مقرون به صرفه باشد. کیفیت تصویر در این دوربین مداربسته جاسوسی داخل پریز به میزان ۳ مگاپیکسل است که قادر به ثبت تصاویر باکیفیت و شفاف در محیط است. همراه این فیلم برداری باکیفیت دوربین قادر به ضبط صداهای واضح و رسا می باشد. در نتیجه با این ویژگی های عالی درک بیشتری از رخ داد ها را برای شما فراهم می کند.

پریز دوربین مخفی

قابلیت کنترل نامحسوس رویداد ها از طریق این پریز دوربین دار در محیط کاملا فراهم است. چراکه این محصول کاملاً همرنگ با پریز های سفید می باشد و کسی را متوجه دوربین بودن خود نمی کند. از این رو می تواند مدل مناسبی برای نظارت رفتار پرستار کودکانی باشد که والدین آن در طول روز خانه نیستند. با این حال پیشگیری از رخ داد های ناگوار و افزایش سطح ایمنی در محیط مورد نظر را در بهترین شیوه فراهم می کند. علاوه براین ها مدل مناسبی برای نصب در اکثر شرکت ها، سازمان ها، اتاق افراد مسن، دفاتر، پارکینگ ساختمان و غیره می باشد.

این دوربین مداربسته جاسوسی خیلی کوچک داخل پریز برق از باتری داخلی قابل شارژ جنس پلیمر پشتیبانی می کند. ظرفیت این باتری بسیار مناسب و قدرتمند است. به گونه ای که بعد از هر با شار شدن کامل ضبط ۲۴ ساعت مداوم و بدون وقفه دوربین را تضمین می کند. از دیگر ویژگی‌ های کاربردی این دوربین مخفی باتر دار، پشتیبانی از کارت حافظه تا حداکثر سقف ظرفیت ۸ گیگابایت می باشد. به وسیله این ویژگی می تواند حجم زیادی از تصاویر و فیلم های محیط را برای مدت زمان طولانی داخل رم خود ذخیره کند تا در هنگام اتفاقات ناگوار گزینه مناسبی برای ارائه شواهد و قراین باشد.

دوربین جاسوسی در داخل پریز برق

مشخصات دوربین مداربسته مخفی پریز برق

  • عدم مشاهده دوربین با چشم غیر مسلح در فاصله عادی
  • فرمت ویدیو AVI
  • اندازه تصویر۶۴۰ × ۴۸۰
  • فعال سازی صوتی ۵ دسی‌بل
  • باتری ۳ الی ۷ ولت – ۱۰۵۰ میلی آمپر در ساعت
  • نوع باتری پلیمر برای ۲۴ ساعت کار مداوم
  • قابلیت نصب حافظه تا ۸ گیگابایت
  • نصب آسان بر روی کلیه پریزهای استاندارد
  • قابلیت جداسازی آسان در صورت نیاز
  • فیلم‌برداری و ضبط صدای هم‌زمان
  • نوع ارتباط USB 2.0
  • حالت کار دستی و اتوماتیک (فعال سازی با صوت)
  • اندازه ۸/۵ در ۸/۵ سانتی‌متر
  • همرنگ با پریز های سفید

دوربین جاسوسی در داخل پریز برق

به رفت و آمد افراد شک دارید؟ می خواهید بدانید پس از ترک منزل چه کسی وارد خانه شما می شود؟ قصد دارید به صورت مخفیانه، کارمندان خود را زیر نظر بگیرید؟ نگران نباشید همه این کار ها را می توانید تنها با یک عدد پریز برق انجام دهید. دوربین مداربسته مخفی پریز برق از دسته دوربین های مخفی وایرلس می باشد که غالبا برای کارهای جاسوسی و اعتراف مورد استفاده قرار می گیرد. پریز دوربین دار را می توانید با قیمتی شگفت انگیز از فروشگاه دوربین مداربسته مخفی منصوری به صورت عمده و خرده خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما