فروش دوربین خودکاری مخفی زیبا

فروش دوربین خودکاری که یکی از زیر مجموعه های مخفی محسوب می شود که از ظاهری شکیل و زیبا برخوردار می باشد و قابلیت این را دارد که فیلم برداری و عکس برداری از محیط را با کیفیت خوب داشته باشد. جهت دسترسی جامع به کلیه دوربین های مخفی می توانید همین حالا از طریق این وب سایت ثبت سفارش نمایید.
با توجه به اهمیتی و نقش بسزایی که دوربین مداربسته در تامین امنیت دارد منجر شده است که هر چند وقت یک بار شاهد طراحی مدل های مختلف ریز و مخفی تا دیگر دوربین های معمول و رایج باشیم که هر کدام از شکل ظاهر و قابلیت های منحصری برخوردار می باشند. دوربین خودکار یکی از انواع مخفی می باشد که در قالب یک خوکار لنز دوربین جاسازی شده است.

دوربین خودکاری

ویژگی های دوربین خودکاری

  1. اندازه و ابعاد کوچک
  2. وزن کم
  3. باطري ليتيوم داخلي قابل شارژ با USB
  4. حافظه داخلی
  5. قابل مشاهده بر روي كامپوتر
  6. قابل استفاده به عنوان فلش
  7. ضبط با كيفيت AVI
  8. ضبط صدا
  9. ضبط فیلم
  10. قابلیت گرفتن عکس
  11. زیبا و لاکچری

ویژگی های دوربین خودکاری

استفاده از دوربین خودکاری برای همه اشخاص عادی و یا وکلا، قضات، خبرنگاران، دانشجویان و … بواسطه قابل حمل راحت و جیبی بودن مناسب می باشد.

 

قیمت دوربین جاسوسی یا مخفی

دوربین مخفی که در انواع مختلفی طراحی شده اند و برای مثال به چند مورد آن اشاره می کنیم برای مثال دوربین لامپی، مینیاتوری یا پین هول، دوربین طرح سویچ، ساعت دیواری و رومیزی و … را شامل می شود که از رنج قیمت تقریبی 250 هزار تا 750 هزار تومان به فروش می رسند.
مجموعه بازرگانی امنیت ایران با ارائه محصولاتی به روز و بهترین مدل ها آماده ارائه خدمات و پشتیبانی به صورت عمده و خرده به شما عزیزان می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما