فروشگاه دوربین مدار بسته خورشیدی برای باغ

فروشگاه دوربین مدار بسته خورشیدی برای باغ آماده ارائه انواع دوربین های مداربسته فضای باز با کیفیت می باشد. دوربین های مداربسته اوت دور سولار را خریداری کنید و از داشتن فضایی امن در باغ و مزرعه خود لذت ببرید. مرکز فروش منصوری انواع دوربین های مداربسته پنل دار خورشیدی اسپید دام و بولت را با قیمتی ویژه به فروش می رساند. با ما همراه باشید تا با این دوربین ها بیشتر آشنا شوید.

مرکز فروش دوربین مداربسته خورشیدی سیم کارت خور

دوربین مداربسته بیسیم با پنل خورشیدی

با دوربین IP خورشیدی، نظارت و نظارت 24 ساعته و 7 روز هفته در محیط زیست پایدار را حتی در دورافتاده ترین مکان ها فعال کنید. این دوربین سازگار با محیط زیست 1080P FHD با ترکیب یک شاسی مقاوم با پنل خورشیدی داخلی، راه حل نظارتی ایده آلی را برای استقرارهایی که دسترسی به برق محدود یا غیرممکن است ارائه می دهد.

دوربین مداربسته بی سیم پنل دار خورشیدی هوشمند از باتری های قابل شارژ 18650 استاندارد صنعتی پشتیبانی می کند. همچنین دارای یک برنامه کاربرپسند است که مشاهده فید دوربین، دریافت هشدارهای ویدئویی فعال شده با حرکت، و انجام ارتباطات صوتی و تصویری دو طرفه در زمان واقعی را با استفاده از تلفن هوشمند Apple® iPhone® یا Android شما آسان می کند. دوربین خورشیدی بیسیم با طراحی همه کاره خود، می تواند به سرعت برای پاسخگویی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری خاص شما سفارشی شود.

انرژی خورشیدی

پنل خورشیدی داخلی باتری یکپارچه 18650 را شارژ می کند (شامل نمی شود) و به دوربین اجازه می دهد تا 24/7 بدون منبع تغذیه خارجی کار کند.

راه اندازی و عملیات ساده

دوربین را می‌توان به راحتی به یک شبکه Wi-Fi متصل کرد و با برنامه‌های کاربرپسند VPai Home Apple® iPhone® و Android تلفن هوشمند، راه‌اندازی سریع و آسان را ممکن می‌سازد. به لطف رابط کاربری تمیز برنامه که امکان دسترسی فوری به ویدیوهای زنده از دوربین را بدون توجه به جایی که اتفاقاً هستید، عملکرد سریع است.

طراحی بادوام برای هر کاربرد در فضای باز

این دوربین مقاوم که از مواد سخت ساخته شده است، می تواند در شرایط آب و هوایی سخت کار کند و عملکرد بی وقفه را در سخت ترین محیط ها تضمین کند.

کیفیت فیلم پر جنب و جوش FHD

این دوربین صحنه‌هایی را با رنگ‌های غنی و پر جنب و جوش با وضوح Full HD (1080P) می‌گیرد و کیفیت ویدیویی واضح را تضمین می‌کند که می‌توان آن را در تلفن هوشمند مشاهده کرد. میدان دید وسیع 105 درجه دوربین پوشش کاملی از محیط اطراف هدف را تضمین می کند.

دید در شب برتر

این دوربین با دید در شب مادون قرمز خودکار، محافظت 24 ساعته را ارائه می دهد که ویدیوهای واضح را حتی در شرایط کم نور تضمین می کند.

نظارت 24/7

مانیتورینگ شبانه روزی دوربین به شما امکان می دهد در هر زمان و از هر کجای دنیا، بررسی کنید تا ببینید چه اتفاقی می افتد. دوربین را می توان به گونه ای پیکربندی کرد که در صورت فعال شدن توسط سنسور PIR داخلی، ورود به برنامه گوشی هوشمند یا زنگ هشدار بیدار شود.

گزینه‌های ذخیره‌سازی محلی و ابری

فیلم ضبط شده را می توان به صورت محلی روی کارت Micro SD (شامل نمی شود) یا ابر ذخیره کرد. این دوربین از انواع خدمات ابری از جمله سرویس ابری اختیاری VPai Home پشتیبانی می کند. رابط کاربر پسند برنامه VPai Home، پیمایش در فیلم‌های گذشته و دانلود ویدیوهای مربوطه را آسان می‌کند.

هشدارهای ویدئویی HD فعال شده با حرکت

هنگامی که حرکت توسط سنسورهای هوشمند PIR (Passive Infrared) تشخیص داده شود، دوربین یک هشدار ویدیویی HD ارسال می کند. این هشدار مستقیماً از طریق برنامه VPai Home به تلفن هوشمند شما ارسال می‌شود تا بتوانید دقیقاً ببینید چه اتفاقی می‌افتد و تصمیم بگیرید که چگونه بهترین پاسخ را بدهید.

هشدار آژیر

این دوربین دارای یک هشدار آژیر است که می تواند از طریق برنامه فعال شود تا صدایی قدرتمند و نافذ را برای هشدار دادن به یک مزاحم پخش کند.

صدا دو طرفه

میکروفون و بلندگوی داخلی این امکان را به شما می دهد تا از راه دور با افراد در دید دوربین صحبت کنید.

مرکز فروش دوربین مداربسته خورشیدی سیم کارت خور

دوربین امنیتی خورشیدی در فضای باز اسپید دام

دوربین امنیتی خورشیدی در فضای باز فیلم رنگی شفاف فول اچ دی با جزئیات تصویر ارائه می دهد. این دوربین امنیتی باتری دار مجهز به سنسور ویدئوی HD CMOS است که ویدئوی با جزئیات واضح 1920x1080p با ضبط زاویه دید گسترده و پشتیبانی از کارت SD 8 را تولید می کند. این دوربین امنیتی خورشیدی در فضای باز دارای یک چراغ LED دید در شب داخلی است که می تواند تا 30 فوت را در تاریکی کامل ببیند، دارای لنز دوربین مدار بسته با زاویه باز 120 درجه مخفی، فیلمبرداری رنگی HD است. برای روز و شب، سنسور حرکت داخلی، از زمان آماده به کار ضبط تشخیص حرکت تا 365 روز پشتیبانی می کند.

دوربین خورشیدی 4G در فضای باز فقط سیم کارت را وارد کرده و شبکه تلفن همراه را برای استفاده روشن کنید، می‌تواند در هر جایی نصب شود پنل خورشیدی 7.8 واتی شامل دوربین امنیتی با انرژی خورشیدی است، باتری قابل شارژ داخلی 365 روز ضبط آماده به کار با تشخیص حرکت را پشتیبانی می کند. این دوربین خورشیدی 4G دارای گواهی استاندارد IP65 ضد آب و هوا برای مقاومت در برابر آب و هوای بد مانند باران، برف و تگرگ است.

مرکز فروش دوربین مداربسته خورشیدی سیم کارت خور

فروشگاه دوربین مدار بسته خورشیدی

فروشگاه دوربین مداربسته منصوری انواع دوربین های مداربسته خورشیدی و بیسیم باتری خور را برای استفاده در فضاهای باز و پر خطر با قیمتی ویژه ارائه خواهد داد. شما می توانید دوربین مداربسته مد نظر خود را همراه با گارانتی معتبر از این مرکز فروش خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما