قیمت خرید انواع دوربین مداربسته

قیمت خرید انواع دوربین مداربسته را تنها از نمایندگی های تکنو دوربین بانه دریافت کنید. مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری دنیایی از دوربین های مداربسته کوچک، بولت، دام، بیسیم و آنالوگ را با قیمتی مناسب و به صورت عمده و خرده به فروش می رساند لذا اگر قصد خرید و سفارش دوربین مداربسته مناسب را برای خانه و یا محل کار خود دارید، تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید:

انواع دوربین های مداربسته

هنگامی که صحبت از ایمن سازی کسب و کار شما می شود، انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. نظارت نقش بزرگی در جامعه امروز ایفا می کند و با دوربین های اطراف ما، زندگی روزمره ما هر روز سطوح بالاتری از امنیت را تجربه می کند. با این حال، آنچه بسیاری از مردم نمی‌دانند این است که انواع مختلفی از دوربین‌های مداربسته وجود دارد که مناسب موقعیت‌ها یا مکان‌های مختلف هستند و انتخاب دوربین مناسب برای کاربرد مناسب واقعاً حیاتی است.

در اینجا، به بررسی این نوع دوربین‌ها و آنچه که آنها را برای برخی مکان‌ها نسبت به مکان‌های دیگر منحصر به فرد و مناسب‌تر می‌کند، می‌پردازیم.

دوربین های تکنولوژی Dark Fighter

این دوربین ها می توانند تصاویر رنگی را در شرایط بسیار کم نور دریافت کنند. فناوری جنگنده تاریک را می توان در روز و شب استفاده کرد و به لطف طیف گسترده ای از قابلیت ها، عملکرد مطلوبی را ارائه داد. آنها مجهز به سنسورهای اسکن پیشرونده ½ اینچی CMOS هستند که به دستگاه اجازه می دهد تصاویر با کیفیت بالا را بگیرد و به منبع نور اضافی نیاز ندارد – که دوربین نظارت امنیتی در شب عالی است.

سایر مزایای دوربین های فن آوری رنگی عبارتند از:

  • عبور از خط، صدا و تشخیص چهره
  • می تواند برای اهداف مختلف استفاده شود
  • کیفیت بالا

قیمت خرید دوربین مداربسته

دوربین مداربسته دام

دوربین Dome یکی از رایج‌ترین دوربین‌ها برای امنیت و نظارت در محیط‌های داخلی و خارجی است. شکل دوربین تشخیص اینکه دوربین به کدام سمت رو به رو است را برای تماشاگران دشوار می کند، که یک قطعه طراحی قوی است و با ایجاد فضای عدم اطمینان مجرمان را باز می دارد. از دیگر مزایای این نوع دوربین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دوربین مداربسته بولت

دوربین های گلوله بلند و استوانه ای شکل هستند و برای استفاده در فضای باز ایده آل هستند. نقاط قوت آنها به طور خاص در برنامه هایی است که نیاز به مشاهده از راه دور دارند. این دوربین ها در داخل محفظه های محافظ نصب شده اند و در برابر گرد و غبار، خاک و سایر عناصر طبیعی محافظت می شوند. دوربین‌ها را می‌توان به راحتی با یک براکت نصب کرد و بسته به نیازهای کاربرد مورد نظر آن، با لنزهای ثابت یا وریفوکال نصب شد.

دوربین های ANPR/LPR پلاک خوان

دوربین های ANPR و LPR برای خواندن و ذخیره داده ها در پلاک های ثبتی استفاده می شوند. آنها یک راه حل ساده و کارآمد را برای بسیاری از سازمان ها از جمله عوارض، مدیریت اقامت بیش از حد هتل و آنچه واضح است: پارکینگ خودرو ارائه می دهند. ANRP مخفف Automatic Number Plate Recognition است (دوربین های LPR مخفف دوربین های پلاک خودرو هستند) و این دستگاه ها به به دست آوردن اطلاعات فراوان در یک منطقه پر رفت و آمد برای ایمن نگه داشتن هر محل کمک می کنند.

سایر مزایای دوربین های ANPR/LPR عبارتند از:

  • ذخیره سازی اطلاعات
  • می تواند خودروهایی را که از یک محل ممنوع شده اند شناسایی کند
  • به یک کسب و کار اجازه می دهد تا به راحتی اجرا شود

قیمت خرید دوربین مداربسته

دوربین مداربسته C-mount

دوربین‌های C-mount همراه با لنزهای جداشونده، امکان تغییرات ساده لنز را برای تناسب با کاربردهای مختلف فراهم می‌کنند. دوربین های C-mount به لطف امکان استفاده از لنزهای ویژه با این دوربین ها می توانند مسافت های بیش از 40 فوت را پوشش دهند، در حالی که لنزهای مداربسته استاندارد فقط می توانند مسافت های 35-40 فوت را پوشش دهند.

سایر مزایای دوربین های C-mount عبارتند از:

  • می تواند از تغییرات در فناوری پشتیبانی کند
  • برای استفاده در داخل ساختمان موثر است
  • اندازه بزرگ آنها را قابل توجه می کند

دوربین روز/شب

این دوربین‌ها که هم در محیط‌های معمولی و هم در محیط‌های کم نور کار می‌کنند، از عدم نیاز به نورگیرهای مادون قرمز داخلی بهره می‌برند، زیرا به لطف تراشه‌های تصویربرداری حساس فوق‌العاده‌شان می‌توانند تصاویر ویدیویی واضحی را در تاریکی ثبت کنند. به همین دلیل، این دوربین ها برای برنامه های نظارتی در فضای باز که در آن دوربین های IR قادر به عملکرد بهینه نیستند، ایده آل هستند.

قیمت خرید دوربین مداربسته

دوربین مداربسته زوم کننده PTZ

دوربین‌ مداربسته زوم کننده پی تی زد اجازه می‌دهند دوربین به چپ یا راست (پنینگ)، بالا و پایین (کج) حرکت داده شود و حتی اجازه می‌دهد لنز نزدیک‌تر یا دورتر زوم شود. این دوربین ها در شرایطی استفاده می شوند که یک نگهبان زنده یا متخصص نظارت در آنجا است که سیستم های امنیتی را اداره می کند.

سایر مزایای دوربین های PTZ عبارتند از:

  • دید در شب IR 200 متر
  • زوم اپتیکال X36
  • وضوح تصویر با کیفیت بالا

دوربین مدار بسته مخفی
این نوع دوربین‌ها امکان قرارگیری محتاطانه را فراهم می‌کنند، به این معنی که می‌توانید فیلم‌های خوبی از سرقت و آسیب‌های مجرمانه بگیرید. دوربین های مدار بسته مخفی سودمند هستند زیرا مجرمان کمتر آنها را تشخیص می دهند و بنابراین احتمال آسیب کمتری در این فرآیند وجود دارد.

سایر مزایای دوربین های مداربسته مخفی عبارتند از:

  • قابل نگه داشتن یا نصب است
  • می تواند در اشیاء مختلف پنهان شود
  • برای استفاده در داخل ساختمان موثر است

دوربین های مداربسته وریفوکال

با قابلیت بزرگنمایی و بزرگنمایی بدون از دست دادن فوکوس. دوربین های Varifocal به شما امکان می دهند فاصله کانونی، زاویه را تنظیم کنید و زوم را افزایش یا کاهش دهید – ایده آل برای گرفتن فیلم در یک اتاق مربعی که در آن معمولاً با هر دوربین جایگزین و لنز ثابت، “منطقه مرده” را تجربه می کنید.

دوربین های تحت شبکه ip

دوربین های مداربسته تحت شبکه تصاویر را در سراسر اینترنت به اشتراک می گذارند، بنابراین می توان به راحتی به فیلم های دوربین مداربسته دسترسی داشت. دوربین های تحت شبکه هم برای مصارف خانگی و هم برای اهداف تجاری ایده آل هستند زیرا می توانید در زمانی که از ملک دور هستید ببینید چه اتفاقی در حال وقوع است.

قیمت خرید دوربین مداربسته

قیمت خرید دوربین مداربسته

می خواهید دوربین مداربسته ای مناسب را خریداری کنید؟ آیا قصد دارید با کفیت ترین دوربین مداربسته را با قیمتی ویژه و طلائی خریداری کنید؟ نگران نباشید ما در مجموعه تکنو دوربین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشیم و بهترین و مناسب ترین دوربین های مداربسته بیسیم، آنالوگ و سیمی را به شما معرفی خواهیم کرد. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما