فروش بهترین دوربین وایرلس برد بالا

فروش دوربین وایرلس برد بالا با ارزان ترین قیمت. اگر به دنبال دوربین مداربسته ای وایرلس با آنتن دهی فوق العاده هستید، حتما از فروشگاه تکنو دوربین دیدن فرمائید. خرید و فروش انواع دوربین های مداربسته بدون سیم کنترل از راه دور با قیمتی فوق العاده امکان پذیر است. این مدل ها دارای نصب راحت و بدون سیم کشی می باشند و از کیفیت تصویر بالا بهره می برند. در ادامه به معرفی دو مدل دوربین مداربسته وای فای دار خانگی خواهیم پرداخت:

فروش دوربین وایرلس برد بالا

دوربین مداربسته وایرلس سه آنتن چرخشی رم خور خانگی

دوربین مداربسته وایرلس 3 آنتن رن خور خانگی از ظاهری لوکس و جم و جور بهره می برد که برای نصب در مکان های داخلی توصیه می شود. همچنین دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ است. از همین رو می تواند محیط اطراف خود را تحت پوشش دید خود قرار دهد. این مدل دوربین مداربسته از نوع های وایرلس است و برای مکان هایی که دسترسی برق شهری امکان پذیر نیست بسیار ایده آل می باشد.

همچنین با دارا بودن کیفیت تصویر فول اچ دی، از فیلمبرداری های واضح و دقیق بهره می برد. دوربین مداربسته چرخشی کنترل از راه دور از دوربین های محبوبیست که از محیط مد نظر به صورت زنده فیلمبرداری می کند و آن ها را به گوشی های هوشمندان کاربران منتقل می کند. از دیگر امکانات آن، قابلیت شنود محیط از طریق میکروفون داخلی و صحبت کردن با افراد داخل مکان از راه دور به وسیله اسپیکر و همچنین سازگاری با کارت حافظه micro sd می باشد.

فروش دوربین وایرلس برد بالا

دوربین مداربسته دنبال کننده سوژه کنترل از راه دور

یکی دیگر از دوربین های گردان وایرلس برد بالا، دوربین مداربسته وای فای دار گردان اتوترک می باشد که گزینه مناسبی برای نصب در اتاق های بچه یا افراد مسن خانواده می باشد. از امکانات محبوب این مدل، قابلیت ردیابی اجسام متحرک است که دوربین در حالت آماده باش قرار می گیرد و در صورت احساس حرکت از جلوی خود، بلافاصله شروع به دنبال کردن آن می پردازد. قابلیت گردان این دوربین مداربسته وایرس اتوترک به صورت افقی و عمودی است و همچنین از میکروفون و اسپیکر جهت گفتگوی دوطرفه از راه دور بهره می برد. به علاوه ساپورت مموری کارت تا 128 گیگابایت از دیگر ویژگی های مورد پسند آن محصوب می شود.

فروش دوربین وایرلس برد بالا

فروش دوربین وایرلس برد بالا

دوربین های مداربسته وایرلس برد بالا گزینه مناسبی جهت نظارت بر هر مکانی از راه دور و به صورت مستقم می باشد. بهترین دوربین مداربسته بیسیم برد بالا که دارای کیفیت تصویر واضح هستند را به صورت ارزان قیمت و گارانتی معتبر پس از فروش در نمایندگی های تکنودوربین سفارش و خریداری بفرمائید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما