قیمت آنلاین دوربین مداربسته جاسوسی بی سیم

قیمت آنلاین دوربین مداربسته جاسوسی بی سیم را از ما بخواهید. دوربین های مداربسته ریز مخفی را برای نظارت هر چه بیشتر نصب و راه اندازی کنید. دوربین های مداربسته کوچک در انواع متفاوتی موجودند شما هم میتوانید بسته به نیاز خود، در میان طرح های متفاوت انتخاب کنید. با ما همراه باشید تا با این دوربین های مخفی کوچک بیشتر آشنا شوید:

دوربین مخفی کوچک

دوربین امنیتی وای فای غیرقابل شناسایی شما می توان در یک شارژر USB کوچک. خانه، محل کار خود را بدون توجه به جایی که هستید در زمان واقعی بر روی تلفن خود با ویدیوی شفاف 1080P نظارت کنید. با نصب دوربین های جاسوسی به راحتی مراقب شریک خیانتکار، مستاجر، صاحبخانه، هم اتاقی، کودکان، پرستار بچه، پرستار بچه، مراقبین، والدین سالخورده یا کارمندان در خانه، اتاق خواب، هتل، خوابگاه، محل کار، اداره، بیمارستان یا هر جای دیگری باشید.

غالب دوربین های مخفی کوچک را کافیست فقط به یک پریز وصل کنید، برنامه مخصوص را دانلود کنید و از راه دور، مکان مد نظر خود را به خوبی نظارت کنید. دوربین ریز جاسوسی اگر حرکات را تشخیص دهد، پیام بلادرنگ را دریافت می کنید. عملکرد H.264 و کارت 256 گیگابایتی می‌توانند ویدیوها را تا 25 روز نگه دارند.  ویدیوها را از دوربین جاسوسی USB در تلفن یا رایانه شخصی خود تماشا کنید.

قیمت آنلاین دوربین مداربسته جاسوسی بی سیم

دوربین ریز جاسوسی

دوربین ریز جاسوسی دارای وای فای است که از دستگاه های iOS و Android پشتیبانی می کند. اگر WIFI در دسترس نیست، می توانید از کارت SD حداکثر 256 گیگابایت برای ضبط و دسترسی به دوربین در برنامه استفاده کنید. دارای وضوح تصویر 1080P و لنز با زاویه دید 150 درجه است. تصاویری واضح و با کیفیت می گیرد. دارای طراحی جمع و جور است که دارای ویژگی اضافی ضبط در هنگام شارژ است. دارای یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی است که حدود یک ساعت دوام می آورد. همچنین دارای تشخیص حرکت با هشدار و دید در شب بدون درخشش IR است.

اپلیکیشن دوربین مخفی را می توان از اپ استور یا گوگل استور دانلود کرد و به شما امکان می دهد با یک دوربین چند کاربر را متصل کنید. دوربین جاسوسی به شما امکان می دهد از راه دور پخش، عکس فوری و ضبط کنید. دارای تشخیص حرکت ارتقا یافته است. این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از برنامه، حساسیت سنسور تنظیم شده را به صورت دستی تنظیم کنید. هنگامی که حرکتی از طریق برنامه تشخیص داده می شود، هشدار حرکت یک اعلان فشار فوری ارسال می کند.

دوربین جاسوسی بی سیم فلتی

این ماژول دوربین جاسوسی مجهز به لنز mini HD است که کاملا مخفی است و به راحتی توسط خودتان نصب می شود. این دوربین مخفی بی سیم می تواند خانه یا محل کار شما را مانند یک دوربین امنیتی کنترل کند. هیچ کس نمی تواند متوجه این دوربین امنیتی عالی شود. این ماژول دوربین جاسوسی دارای باتری داخلی است، می تواند 60 دقیقه با باتری روشن کار کند. فقط یک کارت micro SD را در این دوربین جاسوسی کوچک قرار دهید، روشن کنید و دوربین مخفی مینی به طور خودکار فیلم ها را روی کارت SD ضبط می کند.

پس از اتصال دوربین جاسوسی کوچک به شبکه Wi-Fi، می‌توانید از راه دور ویدیوی زنده را از طریق برنامه مشاهده کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های ویدیویی را از کارت Micro SD از طریق برنامه پخش، دانلود یا حذف کنید. این دوربین امنیتی کوچک جاسوسی یک ویدیوی 30 ثانیه‌ای را روی کارت میکرو SD می‌گیرد و پس از شناسایی حرکت، عکسی را در برنامه می‌گیرد. در همان زمان، تلفن شما یک اعلان خودکار برای یادآوری دریافت می کند.

قیمت آنلاین دوربین مداربسته جاسوسی بی سیم

دوربین مخفی برای نظارت بر خانه و یا پرستار

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که وقتی حیوانات خانگی را در خانه تنها می گذارید چه اتفاقی می افتد؟ یا اگر پرستار کودک شما به خوبی از کودک شما مراقبت می کند؟ یا اگر دفتر شما در زمانی که در اطراف نیستید امن است؟ آیا کسی اموال شما را خراب می کند؟ اگر چنین است، باید به دوربین های جاسوسی بی سیم ما علاقه مند باشید.
این ماژول دوربین جاسوسی می تواند یک جفت چشم اضافی ارائه دهد. با استفاده از آن، می‌توانید هر اتفاقی را که روی گوشی هوشمندتان اتفاق می‌افتد را ببینید تا زمانی که در

خانه نیستید، مطمئن شوید که چه اتفاقی می‌افتد. این کوچکترین دوربین جاسوسی وای فای است و بنابراین می توان از آن به عنوان دوربین بدن برای قرار دادن کت کت و شلوار، جیب یا مکان های دیگر استفاده کرد.

قیمت آنلاین دوربین مداربسته جاسوسی بی سیم

دوربین های مداربسته جاسوسی را می توانید با قیمتی ویژه همراه با تخفیف خریداری کنید. این دوربین ها انواع متفاوتی دارند که بسته به نیاز کاربر می توانند متفاوت باشند.برای خرید  آنلاین انواع دوربین مداربسته ریز مخفی می توانید همین حالا تماس بگیرید. طرح های متفاوت دوربین مداربسته کوچک جاسوسی عبارتند از دوربین مداربسته عینک، ساعت، خودکار، عروسک، پریز و غیره….

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما