خرید دوربین فلتی 4K با قابلیت دید در شب

خرید دوربین فلتی 4K با قابلیت دید در شب را تابحال تجربه کرده اید؟ دوربین مداربسته ریز جاسوسی وای فای دار S06 یکی از دوربین های رم خور مخفی می باشد که برای نصب در هر مکانی کاربرد دارد. این دوربین صدا و تصویر را حتی از طریق اتصال WiFi ضبط می کنند و به شما این امکان را می دهند که از راه دور محیط خود را با تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه از هر جایی که هستید کنترل کنید. جهت آشنایی بیشتر با این دوربین مخفی کوچک بیسیم همراه ما باشید:

خرید دوربین فلتی 4K

دوربین مداربسته بسیار کوچک فلتی بی سیم

دوربین مداربسته بسیار کوچک فلتی بی سیم یکی از مدل های پرفروش است که با حداکثر وضوح 4K با سرعت 35 فریم در ثانیه ضبط می کند. در نتیجه تصاویر از طریق این دوربین بسیار صاف و کاملا مشخص هستند و میدان دید آن به دلیل وجود لنز با زاویه دید عالی است. به لطف چهار چراغ LED مادون قرمز، این دوربین کوچک وایرلس شارژی قادر است حتی در نور کم نیز با کیفیت بالا فیلمبرداری کند و عملکرد را در هر زمانی از روز و دل شب نیز تضمین کند.

این دوربین جاسوسی مجهز به باتری داخلی لیتیومی 240 میلی آمپر ساعتی است که زمان ضبط حدود 90 دقیقه را در اختیار شما قرار می دهد. برای همین دلیل دارای استقلال ضبط بدون نیاز به برق در محدوده زمانی مشخصی می باشد. برای بازیابی ضبط های ویدیو‌ این دوربین ریز فلتی فورکی تنها کاری که باید انجام دهید این است که به کارت حافظه microSD آن رجوع کنید. زیرا این دوربین با کارت حافظه ۶۴ گیگابایتی سازگار است.

همچنین هنگامی که فضای ذخیره سازی حافظه این رم تمام شد، دوربین ضبط را متوقف نمی کند بلکه قدیمی ترین فایل ها را به صورت اتوماتیک پاک می کند.

برای اطلاع و خرید دوربین مدار بسته کوچک مخفی ۴k مدل s06 به این سایت مراجعه نمایید.

 

خرید دوربین فلتی 4K

دوربین شارژی چاسوسی وای فای دار S06

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا می توانم این دوربین مخفی بی سیم را در حین شارژ شدن از آن استفاده کنم؟ در پاسخ باید گفت که بله، می‌توانید در حین ضبط، این محصول را به کامپیوتر، لپ تاپ یا به پاوربانک متصل کنید تا بیشتر از زمانی که به باتری محدود بود ضبط و فیلم برداری کند.

این دوربین مداربسته را می توانید کاملاً مخفی کنید و حجم خیلی کمی که دارد، تشخیص آن را دشوار می کند. همچنین می توانید این دوربین جاسوسی را در دو موقعیت ضبط دائمی و ضبط موقت استفاده کنید‌. در هنگام ضبط موقت با استفاده از حسگر حرکت می توانید آن را در حالت آماده باش تنظیم کنید. سپس ضبط تنها زمانی می تواند شروع شود که حسگر حضور یک شخص یا حیوان را در محدود دید خود و در منطقه مربوطه تشخیص دهد. به علاوه، هر بار که این سنسور فعال می شود، یک اعلام هشدار به گوشی هوشمند شما ارسال می شود تا به شما امکان بررسی وضعیت را بدهد.

دوربین باتری خور مخفی وایرلس

شما می توانید از طریق این دوربین باتری خور مخفی وایرلس با اتصال به اپلیکیشن مربوطه ضبط‌ها را در حافظه تلفن همراه خود ذخیره کنید یا به صورت زنده آن ها را مشاهده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه هوشمند را در نسخه سازگار با سیستم عامل گوشی هوشمند خود دانلود کنید و به شبکه وای فای متصل شوید. از آن لحظه به بعد، می توانید تصاویر زنده را هر چند بار که بخواهید مشاهده کنید. علاوه بر این، شما این امکان را دارید که از چندین موبایل به دوربین دسترسی داشته باشید و کنترل محیط را در خانواده خود گسترش دهید.

دوربین شارژی چاسوسی وای فای دار S06 از مدل های وایرلس می باشد. این ویژگی به شما امکان می دهد بدون هیچ مشکلی آنها را پنهان کنید، زیرا نیازی به ایجاد هیچ نوع اتصال سیمی ندارید. برای همین به سادگی می توانید این دوربین را در داخل آینه محیط، اسباب بازی، گلدان، دودکش بخاری، لای قفسه کتاب ها و غیره جاسازی کنید. برای همین می توانید از طریق آن به افشای جرم و جنایت در محیط بپردازید. یکی از مزایای کابردی این دوربین خیلی کوچک فاقد سیم رم خور، مجهز بودن به میکروفون داخلی قدرتمند است. این ویژگی منجر به استراق سمع واضح و حساس مکالمات محیط می شود.

خرید دوربین فلتی 4K

خرید دوربین فلتی 4K

ایمنی خانه و محل کار شما در غیاب شما برای ایجاد آسایش و آرامش یک مسئله ضروری است. امروزه دوربین های مداربسته کوچکی وجود دارند که به اصطلاح دوربین ‌های جاسوسی ناکیده می شوند که عملکرد باکیفیتی دارند. همچنین می ‌توان آن ‌ها را در هر مکانی، از خانه تا ماشین گرفته از داخل لوازم اجسام خانگی قرار داد تا از شما در ۲۴ ساعت شبانه‌ روز، حتی در طول شب محافظت کند. دوربین فلتی 4K با قابلیت دید در شب از آخرین نسل دوربین های جاسوسی است که به راحتی در محیط قابل پنهان شدن است.

انواع دوربین های مداربسته مخفی کوچک را می توانید با قیمتی ویژه از فروشگاه دوربین مخفی کوچک منصوری با قیمتی ویژه خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما