قیمت دوربین کوچک بیسیم SQT

قیمت دوربین کوچک بیسیم SQT را به صورت لحظه ای از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری دریافت کنید. دوربین مداربسته مغناطیسی اس کیو تی از دسته دوربین های مخفی وایرلس است که برای نصب در هر مکانی می تواند در جوابگو باشد. این دوربین کوچک آهنربایی را می توان بر روی سطوح فلزی قرار داد تا به خوبی ضبط فیلم و صدا کند. در ادامه به شرح و بررسی یکی از معرف ترین آن ها، دوربین کوچک بیسیم SQT می پردازیم :

قیمت دوربین کوچک بیسیم

دوربین مداربسته وایرلس خیلی ریز sqt

دوربین مداربسته کوچک جیبی مدل sqt روشی ساده و محتاطانه برای ثبت تصاویر و صدا بدون نیاز به تجهیزات ضبط کننده ویدیو یا حجیم ارائه می دهد. این محصول با ابعاد خیلی ریز و وزن سبک اصلاً شبیه یک دوربین فیلم برداری نیست. برای همین بدون اینکه کسی را متوجه دوربین بودن خود کند، می تواند برای اهداف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

به عبارتی دیگر اگر می ‌خواهید صاحب دوربین مداربسته ای باشید که ضبط راحت‌ تر داشته باشد و کمتر به چشم بخورد، دوربین مداریسته جاسوسی اس کیو تی وای فای بهترین گزینه خواهد بود. در عین حال دارای قابلیت مخفی شدن در داخل اجسام محیط مانند تابلو عکاسی، قفسه کتاب خانه، ساعت، آینه، جعبه دستمال کاغذی، کنار تلویزیون و غیره دارد تا بتوانید بی‌ سرو صدا فیلم مورد نیاز خود را ضبط کنید. همچنین کسانی که به دنبال راه حل امنیتی دائمی جهت ارائه مدارک و شواهد هستند، این مدل دوربین مخفی شارژی خیلی ریز sqt انتخاب مناسبی برای نصب و تعبیه در حاهای پر تردد خانه ها، محل کار و یا حتی ویترین فروشگاه های مختلف می باشد.

قیمت دوربین کوچک بیسیم

دوربین جاسوسی فاقد سیم اس کیو تی

دوربین جاسوسی فاقد سیم اس کیو تی دارای رزولوشن ۵ مگاپیکسل و قابلیت دید در شب است که ضبط های واضح و شفافی را در شبانه روز ارائه می دهد. این دوربین به نصب خاص یا سیم کشی پیچیده نیاز ندارد. به گونه ای که به سادگی می توان آن را در جایی که می خواهید نصب کنید، روشن کنید و سپس در صورت امکان دوربین را به شبکه اینترنتی وای فای مجاور خود متصل کنید.

وقتی خانه یا محل کار خود را بدون مراقبت ترک می کنیم، ممکن است هر اتفاقی بیفتد. با این حال با وجود پرستاران، همکاران و هم اتاقی ها در محیط مورد نظر خود، بسیار مهم است که مراقب همه چیز باشید. به لطف ویژگی وای فای دوربین مداربسته جاسوسی بیسیم sqt می‌توانید مطمئن شوید که عزیزان و دارایی ‌هایتان تا زمانی که دور هستید، در امان هستند. چراکه این محصول از تکنولوژی های تحت شبکه است که می تواند ویدیو های زنده محیط مورد نظر شما را در گوشی های هوشمند شما پخش کند.

این دوربین جاسوسی مخفی به شبکه WIFI شما متصل می شود و بدون توجه به جایی که هستید، ویدیوی آنلاین را با صدای منطقه مربوطه از طریق اینترنت در تلفن هوشمند یا کامپیوتر شخصی شما به اجرا می گذارد‌. این ضبط مستقیماً در گوشی شما از راه دور در دسترس است که می توانید هم این فایل ها را در موبایل خود ذخیره کنید و یا روی کارت حافظه ای که در یک محفظه مخفی در پشت دوربین قرار داده شده است ضبط کنید. این مموری رم می تواند بعد ها به بازیابی اطلاعات گرفته شده بپردازد.

قیمت دوربین کوچک بیسیم

دوربین مداربسته کوچک جیبی مدل sqt

دوربین مداربسته کوچک جیبی مدل sqt دارای سنسور حساس به حرکت است که هنگامی که فعال می شود، دوربین می تواند به طور خودکار ضبط را آغاز کند و ضبط های خود را در کارت حافظه خود ذخیره کند. به علاوه می‌تواند آلارم ‌ها و اعلان هایی را از طریق برنامه هوشمند برای شما ارسال کند که به شما در مورد حرکت در دید دوربین هشدار می ‌دهد.

این دوربین جاسوسی رم خور اس کیو تی که توسط یک باتری قابل شارژ لیتیوم یون تغذیه می شود تا ۹۰ دقیقه ضبط بی وقفه دوام می آورد و این دوربین می ‌تواند در زمانی که به برق وصل است برای نظارت نامحدود ضبط کند.

با این دوربین خیلی کوچک باتری خور sqt می توانید مراقب بچه های خود باشید. سپردن فرزندانتان به پرستار بچه می تواند شما را نگران کند. برای همین با این محصول همیشه می دانید که در هر لحظه چه اتفاقی برای کودک شما می افتد! آیا آنها به موقع به رختخواب می روند یا پرستان با آن ها چه‌رفتاری خواهند داشت!

قیمت دوربین کوچک بیسیم SQT

قیمت دوربین کوچک بیسیم

بچه ها، سالمندان، وسایل و اشیاء قیمتی و سایر دارایی های شخصی خود را با دوربین های مخفی زیر نظر داشته باشید. در حالی که در محل کار هستید یا در خانه مشغول انجام چندین کار هستید، نظارت بر همه چیزهایی که در اطراف شما می گذرد می تواند چالش برانگیز باشد. یکی از راه ‌های قابل اطمینان از ایمنی و امنیت در سرتاسر خانه یا محل کارتان، نصب و‌تعبیه یک دوربین کوچک بی سیم می باشد‌.

همچنین یا اگر در سفر هستید، با این سری از دوربین‌ های قابل حمل می توانید از محیط مورد نظر خود فیلم برداری داشته باشید. این دوربین های مداربسته مخفی بدون سیم در انواع مدل ها با اشکال مختلف عرضه می شود که محبوبیت فراوانی دارند. برای خرید و سفارش این دوربین بیسیم کوچک با شماره های زیر تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما