فروش عمده دزدگیر هوتای با نازلترین قیمت

فروش عمده دزدگیر هوتای با نازلترین قیمت در نمایندگی های تکنو دوربین آغاز شد. سیستم های اعلام سرقت اتومبیل hutai را می توانید برای انواع اتومبیل های خارجی و ایرانی راه اندازی کنید و خیال خود را بابت امنیت خودروتان راحت کنید. در برخی از این سیستم های دزدگیر، درب ها به صورت خودکار قفل می شوند تا در صورت بروز هرگونه خطر ایمنی را تضمین کنند. در این میان دزدگیر خودرو هوتای که با طراحی های کاربردی و مدل های جمع و جور خود جلب توجه می کند، از مدل های پرفروش است و از آنجایی که صدای بلندی دارد، به شما این امکان را می دهد که صدای زنگ هشدار را حتی از فواصل دور بشنوید. جهت آشنایی بیشتر با این محصولات همراه ما باشید:

فروش عمده دزدگیر هوتای

دزدگیر هوتای ساده Huatai مدل S1:

Huatai یکی از برند های معروف و قابل اطمینان است که قدرت زیادی در عرصه تولید و طراحی انواع دزدگیر های اتومبیل دارد. این مارک معروف محصولات خود را به صورت مبتکرانه و با کیفیت عالی طراحی کرده است. همچنین انواع دزدگیر ماشین را در دو دسته ساده و تصویری روانه بازار کردن است که دارای قابلیت نصب ساده و آسان بر روی تمام مدل های اتومبیل مختلف قدیمی و جدید می باشد.

دزدگیر هوتای Huatai مدل S1 از سری دسته های با ریموت ساده است که از قیمت مقرون به صرفه ای بهره می برد. همچنین دارای عملکرد سریع و قدرتمندی است که هر گونه احساس نفوذ به داخل اتومبیل را در کمترین زمان ممکن تشخیص می دهد. این مدل از دو عدد ریموت با قدرت پوشش دهی بالا بهره می برد. همچنین دارای دزدگیر ماشین هوتای مدل S1 بهترین گزینه برای مراقبت از اتومبیل و یا وسایل شخصی داخل آن است. علاوه براین ها دارای سیستم قفل کودک می باشد. به وسیله این قابلیت، بعد از اینکه ۱۵ ثانیه از روشن ماندن موتور گذشته باشد و با فشار اولین ترمز، دزدگیر درب ها را به صورت اتوماتیک قفل می کند تا ایمنی سرنشینان و بخصوص بچه ها را تضمین کند. این ویژگی بعد از خاموش کردن موتور درب ها به صورت اتوماتیک باز می شوند.

از دیگر ویژگی های این سیستم ضد سرقت هوتای ماشین ساده، قابلیت فلاشر زدن در مواقع باز ماندن درب ها چه در هنگام رانندگی و چه متوقف بودن می باشد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد دزدگیر Huatai مدل S1، دارای ریموت ضد اسکن، قابلیت ماشین یابی در جاهای شلوغ، قابلیت خاموش نمودن ماشین در هنگام دزدی، دارای شوک سنسور، پشتیبانی از شیشه بالا بر، سازگاری با سنسور التراسونیک و غیره می باشد.

فروش عمده دزدگیر هوتایدزدگیر ماشین هوتای تصویری مدل 109

دزدگیر ماشین هوتای تصویری مدل 109، با هشدار دادن به مالک از هرگونه مداخله از بیرون به حفظ امنیت در بالاترین سطح کمک می کند. به لطف ریموت برد بالایی که دارد، می توان از این کنترل از راه دور برای خاموش کردن صدا پس از روشن شدن آژیر استفاده کرد. این دزدگیر دارای ریموت مجهز به صفحه نمایشگر LCD است که به شما این امکان را می دهد در صورت بروز موقعیت احتمالی بدون مراجعه به خودرو اطلاعات لازم را کسب کنید. زیرا قادر به نمایش خطاها به وسیله نماد های مختلف است.

به لطف سنسورهای آلارم که هم روی درها و هم روی پنجره ها قرار می گیرند، می توانید برای هر شرایطی آماده باشید. صدای آژیر خطر بلند این محصول یک عامل بازدارنده در برابر سرقت یا آسیب فیزیکی است. این دزدگیر خودرو هوتای تصویری مدل 109، دارای ریموت باتری دار قابل شارژ است که ظرفیت بالایی در نگهداری شارژ دارد. همچنین صفحه نمایش آن سه رنگ است که دارای قابلیت نمایش میزان آنتن دهی، شارژ باقیمانده، ساعت و غیره می باشد.

به علاوه در مواقع احساس تهدید، هشدار های خود را به وسیله صدا دار کردن ریموت یا لرزش آن اعلام می کند. به وسیله این ریموت دزدگیر ماشین می توانید صندوق عقب را باز کنید. همچنین این دزدگیر دارای قابلیت پیدا کردن خودرو در مکان های شلوغ مانند پارکینگ ها و خیابان ها است.

فروش عمده دزدگیر هوتای

فروش عمده دزدگیر هوتای

وب سایت ما ارائه دهنده انواع دزدگیر ماشین با برند های مشهور است که برای اطمینان از ایمنی وسایل نقلیه ترجیح داده می شوند. همچنین تمام نیازهای امنیتی صاحبان خودرو را برآورده می کنند زیرا دارای ویژگی های بسیار کاربردی هستند. هدف اصلی این محصولات به این گونه است که وقتی درب اتومبیل قفل است، سیگنال صوتی و آژیر خطر خود را در تلاش برای باز کردن قفل احتمالی می‌دهند. به این معنی که از طریق حسگرها به صاحبان خودرو هشدار می‌دهند. سیستم دزدگیر خودرو که یکی از مهم ترین اقدامات امنیتی برای انواع ماشین ها می باشد، از قطعات زیادی مانند باتری و ریموت و همچنین سنسورهای حرکتی تشکیل شده است.

مرکز فروش منصوری دارای نمایندگی های معتبر در سطح کشور برای فروش انواع دزدگیر خودرو هوتای همراه با گارانتی می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما