خرید دوربین فلتی وای فای کوچک s06

خرید دوربین فلتی s06 وای فای کوچک با ارزان ترین قیمت را تنها از نمایندگی های تکنو دوربین که عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته مخفی در کشور می باشد، انجام دهید. این مدل دوربین مداربسته خیلی کوچک از دسته های فاقد سیم و میکروفون دار است که به آپشن های ویژه ی دیگری هم مجهز است. در ادامه به معرفی بیشتر این دوربین مداربسته خیلی کوچک جاسوسی رم خور فلتی 4k بیشتر می پردازیم:

خرید دوربین فلتی s06

دوربین ریز جاسوسی فلتی wifi

دوربین کوچک s06 یکی از پر مخاطب ترین دوربین های جاسوسی است که امنیت کامل افراد و محل کار و زندگی آنان را به صورت نامحسوس فراهم می کند. با استفاده از این دوربین قابل حمل جاسوسی کوچک، می توانید فیلم های صوتی و درعین حال بسیار دقیق را هر کجا که می خواهید ضبط و ذخیره کنید. دوربین مداربسته فلتی دارای رزولوشن فورکی است که تصاویر فوق العاده واضح را ثبت می کند و از همین رو مدلی بسیار کاربردی است و نصب و استفاده از آن آسان است.

دوربین ریز جاسوسی فلتی wifi به وسیله ماژول وای فای که در داخل خود دارد به اینترنت وصل شده و تمامی تصاویر و صدا ها را به صورت مخفیانه به کاربر و یا صاحب خانه در هر جای دنیا که باشد ارسال خواهد کرد.

خرید دوربین فلتی s06

دوربین کوچک بیسیم رم خور s06

به دلیل اندازه بسیار کوچک آن، می توانید هر کجا که بروید به صورت کاملاً مخفی فریم های فیلم و عکس را در محیط مد نظر بگیرید. با تشکر از عملکرد پیشرفته تشخیص حرکت این دوربین ریز مخفی فلتی ۱۲ مگاپیکسل می تواند تنها در صورت احساس حرکت در محوطه دید خود، فیلم ها را در خانه، دفتر، و یا حتی در مناظر طبیعت بگیرد. درنتیجه به لطف این فناوری، این دوربین‌ شارژ باتری و فضای حافظه خود را تنها در حالت آماده به کار ذخیره می کند.

همانطور که می دانید این دوربین مداربسته بسیار کوچک بیسیم فلتی S06 دارای باتری داخلی از نوع لیتیوم است تا ساعات ضبط مداوم را فراهم کند همچنین به وسیله پورت مخصوص USB بعدها شارژ می شود. بنابراین، می توانید از آن در مکانهایی استفاده کنید که عکسبرداری طولانی لازم دارید. از آنجا که این مدل بسیار کوچک است، استتار آن بسیار آسان است. درنتیجه ورزشکاران و دوچرخه سواران و چتر بازان می توانند از آن‌استفاده کنند.

به علاوه دوربین رم خور کوچک بیسیم فلتی با مجهز بودن به ال ای دی های مادون قرمز این دوربین فلتی جاسوسی شما می توانید فیلم های مخفی در اتومبیل خود و مکان های مشابه بگیرید و از آنچه که حتی در تاریکی و دل شب اتفاق می افتد آگاه باشید.

این یک محصول عالی است که می توانید از آن در برابر پرستار کودک، کنترل پرسنل محیط کار، امنیت دفاتر و موقعیت های سرقت استفاده کنید. این دوربین جاسوسی ریز از کارت micro sd 32 گیگابایتی پشتیبانی می کند و می تواند برای مدت طولانی در همه حالت صدا و تصویر ویدیویی را ضبط کند.

خرید دوربین فلتی s06

دوربین مخفی فلتی متصل به گوشی

دوربین S06، کوچکترین دوربین مخفی موجود در بازار است که بیسیم بوده و قابلیت اتصال به گوشی همراه را دارد. این دوربین ریز مخفی را باید نزدیک وای فای نصب کرد یا اگر می خواهید آن را با خود حمل کنید باید به گوشی همراه خود هات اسپات کنید. این دوربین کوچک وای فای دار زمانیکه به اینترنت وصل می شود می تواند تمامی تصاویر و ویدئو ها را به صورت مستقیم برای گوشی همراه شما ارسال کند.

طراحی این دوربین کوچک دوقسمت است که قسمت اول که برد اصلی شامل قطعات الکترونیکی، درگاه کارت حافظه ماژول وای فای که بخش مرکزی دوربین به شمار می آید توسط یک سیم فلت به قسمت دوم که چشمی یا لنز دوربین می باشد، متصل می نماید. یکی از محبوب ترین ویژگی های این دوربین کوچک، حساس به حرکت بودن آن است که زمان عبور کردن شیء یا شخص برای کاربر پیام ارسال خواهد کرد.

مشخصات دوربین مداربسته بی سیم S06

  • دارای سیستم آلارم و ارسال آنلاین تصاویر به موبایل
  • با کیفیت لنز 10 مگاپیکسل
  • با سایز تصویر  4K
  • قابلیت استفاده بصورت مداوم و 24 ساعته
  • قابلیت انتقال تصویر اینترنتی بسیار ساده و رایگان
  • قابلیت تشخیص حرکت یا Motion Detection
  • ساپورت کارت حافظه تا 128 گیگابایت
  • دارای قابلیت  Overwrite
  • قابلیت عکس برداری ، فیلم برداری و ضبط صدای هم زمان

خرید دوربین فلتی s06

دوربین مداربسته مخفی فلتی از دسته دوربین های جاسوسی پر طرفدار است که قابل نصب در هر مکانی بوده و مهمتر از همه کاربر می تواند آن را با خود به هر مکانی حمل کند. جهت سفارش این مدل دوربین و انواع دوربین های مخفی به قیمت بسیار ارزان به نمایندگی های تکنودوربین به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام کنید. فروشگاه منصوری وارد کننده انواع دوربین های مخفی بیسیم و سیم دار به صورت مستقیم می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما