فروش دزدگیر سیم کارتی جی ام کا 910

فروش دزدگیر جی ام کا 910 سیم کارتی با ضمانت معتبر و قیمت باورنکردنی از طریق فروشگاه آنلاین دوربین مداربسته منصوری بانه صورت می گیرد. این سیستم ضد سرقت از سازگاری با سیمکارت داخلی و متصل شدن به تلفن ثابت بهره می برد. همچنین دارای مشخصات ویژه ای است. در ادامه به معرفی بیشتر این دزدگیر دو منظوره gmk مدل 910 می پردازیم:

فروش دزدگیر جی ام کا 910

دزدگیر اماکن جی ام کا

اگرچه اغلب خانه و ساختمان ها یا درهای مستحکم برای جلوگیری از موارد سرقت و اطمینان از امنیت خانه ترجیح داده می شود، اما این روش ها در مقابل سارقان ناکافی است. لذا بهترین راه برای جلوگیری از سرقت اموال مهم و حائز اهمیت، نصب دزدگیر اماکن است، دزدگیر سیم کارتی جی ام کا 910 از جمله محبوب ترین دزدگیر های GMK می باشد که دارای آلارم هشدار آژیر و قابلیت فرستادن اعلان از طریق تماس صوتی، پیامک و اپلیکیشن می باشد. جی ام یکی از کمپانی های معتبر و معروف در زمینه تولید دزدگیر اماکن و منازل می باشد.

فروش دزدگیر جی ام کا 910

دزدگیر اماکن GMK مدل 910

این سیستم ضد سرقت به گونه طراحی شده است که در برابر سرقت و حوادث برای هر موقعیتی (سیم دار یا بی سیم) با زون حسگرهای مختلف کار می کند تا این موقعیت های حساس را تشخیص دهد.

در صورت قطع کابل برق آژیر دزدگیر سیمکارتی GMK910، ارتباط با صفحه نمایشگر سیستم قطع می شود، بنابراین نمایشگر ال سی دی دزدگیر، موقعیت ناگوار را تشخیص می دهد و به حالت هشدار تغییر می یابد. این زنگ هشدار و پیام این شرایط را به تلفن همراه شما و به مرکز هشدار دهنده ای که به آن متصل است ارسال می کند تا در کمترین زمان نسبت به رفع مشکل اقدام کنید. لازم به ذکر است این صفحه نمایشگر مجهز شده، دارای حافظه داخلی تا ظرفیت ثبت ۶۰ حادثه بر روی آن است.

یکی از مزایای سیستم مرکزی‌ جی ام کا مدل ۹۱۰، این است که در صورت قطع تلفن ثابت و یا نبودن دسترسی به آن، دارای پشتیبانی از سیمکارت داخلی است تا در صورت کوچکترین احساسی بلافاصله با شماره های از قبل ذخیره شده ارتباط برقرار کند. بنابراین از وقایع ناگوار در کمترین زمان ممکن جلوگیری می کند.

قابل ذکر است چندین روش مختلف برای خاموش و روشن کردن سیستم ضد سرقت gmk وجود دارد: به عنوان مثال می توانید با وارد کردن رمز عبور از طریق نمایشگر، با کنترل از راه دور و همچنین از طریق برنامه تلفن اندرویدی این کار را انجام دهید. با دارا بودن این دزدگیر سیمکارتی جی ام کا مدل ۹۱۰ نگران خاموش کردن آن از طریق افراد ناشناس نباشید، چراکه این قابلیت را دارد تا در آن صورت شماره شخصی که اقدام به خاموش کردن می کند برای مدیر مربوطه ارسال می کند.

فروش دزدگیر جی ام کا 910

فروش دزدگیر جی ام کا 910

اگر در مغازه اجاره ای مشغول به کسب و کار هستید، اگر خانه شما اجاره ای است و برقراری امنیت برای شما از اهمیت والایی برخوردار است، دزدگیر اماکن جی ام کا 910 می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد. چراکه در صورت نیاز بدون نیاز به خط تلفن و تنها با یک سیم کارت کار می کند. شما می توانید این سیستم مرکزی جی ام کا مدل ۹۱۰ را با بهترین قیمت ها به صورت حضوری و غیر حضوری از طریق نمایندگی های تکنودوربین در هرکجا که باشید سفارش دهید‌.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما