خرید دوربین مداربسته بیسیم حافظه دار

خرید دوربین مداربسته بیسیم حافظه دار با ارزان ترین قیمت امکان پذیر است. بهترین دوربین های بدون سیم رم خور برای فضا های خانگی ، فضاهای باز، جاسوسی و غیره را می توانید از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری با قیمت منصفانه خریداری کنید. با ما همراه باشید تا با دوربین های مموری خور بیشتر آشنا شوید:

انواع دوربین های وایرلس

دوربین های مداربسته وایرلس سه نوع  دوربین مداربسته بی سیم رم خور (دوربین های وای فای دار) ، دوربین مداربسته بیسیم وایرلس، دوربین مداربسته بی سیم مایکروویو می باشند مدل های دوربین های مداربسته بی سیم رم خور در بازار شامل: وای فای دار خورشیدی، عروسکی ، مخفی ، بولت چشم ماهی ، اسپیدام ،مینی اسپیدام ، اس او 6 ، اتو ترک ، کیو 7 و غیره هستند.

دوربین های مداربسته بدون سیم و حافظه دار دوربین هایی هستند که بدون نیاز به دستگاه ضبط کننده دیوی ار و بدون هیچ گونه نیازی به کابل و سیم کشی و  هم چنین با داشتن کارت حافظه به ثبت وضبط وقایع می پردازند. این دوربین ها ازنوع دوربین های تحت شبکه ای می باشند یعنی بدون سیم یا وایرلس تحت شبکه اینترنت ویا  وای فای اطلاعات ضبط شده به گوشی همراه یا کامپیوتر شخصی  منتقل می کنند.

خرید دوربین مداربسته حافظه دار

دوربین های بیسیم رم خور

کارت حافظه ی دوربین های بیسیم رم خور از حافظه 4 گیگابایت تا 128 گیگابایت را بسته به نوع دوربین پشتیبانی می کند و فیلم وتصاویر ضبط شده دران از 6روز تا 30 روز می تواند درخود نگه دارد . این دوربین ها قابلیت حذف خودکار اطلاعات ذخیره شده را درخود دارند. دوربین های بی سیم رم خور دارای ماژول های دید درشب به صورت چراغ های ال ای دی با نورمادون قرمز هستند که قابلیت دید درشب را در انها ایجاد کرده است و در تاریکی مطلق شب می توانند تصاویر سیاه وسفیدی را ثبت کنند.

دوربین های مداربسته بی سیم رم خور یا کارت حافظه دار به دورصورت انتقال تصویر می دهند . در دوربین مداربسته رم خور تحت شبکه ای تصاویر را از طریق وای فای یا شبکه اینترنت موجود یا مودم نصب شده از طریق انتن تعبیه شده دران منتقل می کنند. در نوع دیگر از دوربین های مداربسته بی سیم رم خور تصاویر را بدون وای فای از طریق کابل لان انتقال می دهند.

دوربین بی سیم رم خو وای فای دار

بیشترین نوع دوربین بی سیم رم خور در حال حاضر نوع وای فای دار یا تحت شبکه ای می باشد که انتقال تصاویر وفیلم های دوربین به صورت انلاین از طریق برنامه مخصوص دوربین به نام پی سی قابل مشاهده می باشد. نحوه ی تامین برق مصرفی این دوربینها از طریق تجهیزاتی به برق شهری متصل می باشد در صورت نبود برق شهری می توان از برق های اضطراری مانند (ژانراتور، یو پی اس، سیستم تولید کننده انرژی  برق خورشیدی یا بادی) استفاده کرد.

دوربین های بی سیم رم خور قابلیت انتقال صدا به صورت دو طرفه را دارد یعنی هم دارای اسپیکر برای انتقال صدا وهم میکروفون برای ضبط صدا را دارد. بدنه دوربین های رم خورو فلزی بوده و ضد اب وضد ضربه و قابلیت تحمل شرایط اب وهوایی زیر صفر درجه و افتابی را دارند.

دوربین مموری خور و سنسور حساس به حرکت

یکی از مهمترین ویژگی های دوربین بی سیم رم خور داشتن سنسور حساس به حرکت  می باشد این قابلیت را یم توان با فعال کردن گزینه موشن در دوربین و قرار دادن ان بر روی علائم الارم یا هشدار فعال نموده وبدین صورت با کوچکترین حرکت درمحلی که دوربین ضبط شده شروع به فیلم بردای می کند و این ویژگی باعث صرفه جویی در میزان کارت حافظه ی یا رم دوربین میشود به دین صورت فقط در صورت حرکت اشیا واشخاص دوربین شروع به ضبط وقایع می کند.

اگر کارت حافظه استفاده شده در دوربین بی سیم رم خور 16 گیگابایت باشد حدود4 روز بدون وقفه . اگر 32 گیگابایت 8 روز واگر64 گیگابایت 16 روز بدون وقفه فیلمبردای می کند. بهترین مزیت این دوربین ها نداشتن نیاز به دستگاه دی وی ار و ان وی ار یم باشد و درنتیجه نصب انها اسان بوده ونیاز به تخصص و هزینه زیادی ندارد.

خرید دوربین مداربسته حافظه دار

خرید دوربین مداربسته حافظه دار

با خرید دوربین حافظه دار دیگر نیازی به صرف هزینه های هنگفت برای تهیه دستگاه های ضبط تصویر، لوازم جانبی، ایاب ذهاب نصاب و غیره نیست. دوربین های مداربسته مموری خور در انواع عروسکی، لامپی، مخفی، گردان ضد آب، چشم ماهی و غیره موجود بوده و با قیمتی ویژه به فروش می رسند. برای سفارش این دسته از دوربین های مداربسته وایرلس هم اکنون تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما