قیمت دوربین مداربسته ثبت وقایع وای فای خودرو

قیمت دوربین مداربسته خودرو برای ثبت وقایع وای فای آن را می خواهید بدانید؟ ما در مجموعه تکنو دوربین انواع دوربین های مداربسته وایرلس، سیمی، دوربین مخفی کوچک شارژی، صنعتی و غیره را ارائه می دهیم و در کنار این محصولات، دوربین های مداربسته و دزدگیر اتومبیل را نیز ارائه خواهیم داد. دوربین های مداربسته خودرو دارای انواع متفاوتی هستند که پر فروش ترین آنها دوربین های مداربسته دنده عقب و دوربین های مداربسته ثبت وقایع می باشند. در ادامه می خواهیم به معرفی دوربین ضبط کننده وقایع خودرو بپردازیم:

دوربین مداربسته ثبت کننده وقایع ماشین

دوربین ثبت وقایع وای فای دار خوردو درواقع دوربین جعبه سیاه خودرو میباشد به عبارتی این دوربین کلیه وقایع داخل خودرو را درخود ضبط و نگهداری میکند ودرصورت هرگونه آسیب به خودرو یا لوازم داخل آن  وافراد داخل در هنگام تصادف یا سرقت استفاده میشود. این دوربین ها زیبای ظاهری و   داشتن قابلیت چرخش و بدون سیم بودن آنها را متمایز کرده است

انواع دوربین های خودرو : 1. دوربین ثبت وقایع خودرو 2.دوربین خودرو مداربسته 3. دوربین جلوی خودرو 4. دوربین عقب خودرو 5. دوربین پشت آینه ای خودرو 6. دوربین پایه دار داخل خودرو 7. دوربین داخلی خوردو استوانه ای شکل 8. دوربین آینه جلو ومخفی خودرو

امکانات دوربین داخل اتومبیل

این نوع دوربین ها وای فای دار بدن سیم بوده و به راحتی میتوان آنها رادر خوردو پشت آینه ها و هرجای دیگری نصب کرد. انتقال تصاویر و فیلم ها در این نوع دوربین ها از طریق وای فای داخلی  با نصب برنامه ی مخصوص روی گوشی همراه میباشد. دوربین های جعبه سیاه خودرو دارای سنور حرکت بوده وبه محض حرکت اشیا و افراد شروع به فیلم برداری می کنند. لنز دوربین ثبت واقیع خوردو دارای کیفیت 5 مگاپیکسلی با رزولویشن 1080 مگا پیکسل و به صورت فول اچ دی می باشد و دارای قابلیت چرخش تا 170 درجه افقی و 360 درجه عمودی را دارند و پشش تقریبا کاملی از محل موردنظر را ثبت میکنند.

دوربین های ثبت وقایع خودرو دارای کارت حافظه وپشتیبانی از ظرفیت 128 گیگابایت را دارند. تامین انرژی برق درانها با استفاده از باتری 5 ولت با جریان خروجی یک آمپر میباشد. ذخیره سازی تصاویر و فیلم ها ی گرفته شده در دوربین مداربسته ثبت وقایع وای فای دار یا به صورت ذخیره اطلاعات در کارت حافظه به صورت جداکانه وقابل جداکردن ان از دوربین و مشاهده و ذخیره درگوشی های همراه یا کامپیوتر بوده و یا از طریق وای فای داخلی دروبین و برنامه مخصوص دوربین میتوان تصاویر وفیلم ها را به صورت آنلاین درگوشی  همراه خود مشاهده کرد.

قیمت دوربین مداربسته خودرو

دوربین وای فای دار نامحسوس ماشین

دوربین وای فای دار نامحسوس دارای باتری داخلی بوده و دارای ظرفیت 200 میلی آمپر میباشد. این دوربین ها غالبا دارای شارژر فندکی هستند و میتوان به فندک ماشین متصل کرده و برای شارژ کردن دوربین ازآن استفاده کرد و هم چنین میتوان به برق مستقیم دوربین رامتصل کرد البته باید در نظز داشت که شارژر مخصوص شارژ باتری این دوربین ها بایدجریان خروجی 5آمپر را داشته باشند. لنز دوربین های ثبت وقایع رانندگی به دلیل داشتن ال ای دی های حاوی نور مادون قرمز اماکن دید درشب را به آنها داده است.

قابلیت مد پارکینگ : این قابلیت برای فیلم بردای از خودرو درهنگامی که خاموش  ودر پارکینگ قرار کرفته است استفاده میشود این دوربین ها در این حالت فیلم های 15 ثانیه به صورت خودکار ثبت وذخیره می کنند ودر این مدت اتافقی رخ بدهد میتوان ان را درکارت حافظه ی دوربین مشاهده کرد.

قابلیت پوش نوتیفیشن: این قابلیت در دوربین های داخل خوردو وجود دارد . درصورت هر گونه ضربه به ماشین این دوربین ها به ثبت عکس و فیلم پرداخته و با فرستادن پیام هشدار به گوشی همراه مالک خودرو مانع سرقت یا اسیب زدن ماشین میشوند.

قابلیت دیگر دوربین ثبت وقایع خوردو داشتن لایو جی پی اس میباشد که لوکیشن وموقعیت خوردو را درهرمکان وزمانی به صورت آنلاین به گوشی همراه مالک خودرو میفرستد.

قابلیت آ دی آ  اس کانکشن: این قابلیت باعث برقراری دوربین با سیستم هوشمند یا گوشی همراه دستیار راننده میباشد.

کاربرد دوربین ثبت وقایع وای فای دار:

این دوربین های نامحسوس خوردو برای زمانی که شما درخوردو نیستید  وکسی قصد سرقت یا خط انداختن یا هرنوع آسیبی به خودروی شما را داشته به راحتی میتوان با این دوربین  شناسایی کرد. کاربرد دیگر این دوربین ها در هنگام رانندگی است و برای ثبت وقایع درموقع تصادف یا فیلمبرداری از کسانی که قصد اخاذی از شما را داشته اند مورد استفاده قرار می گیرد. در مسابقه های رانی و خودرو سواری برای ثبت وقایع هیجان انگیز رانندگان در هنگام مسابقه میتوان از این دوربین های داخل خودرو استفاده کرد.

از کابردهای متمایز این دوربین های ثبت وقایع داخل خودرو یمتوان به قابلیت ردیابی انلاین انها اشاره کرد. از دوربین های ثبت وقایع خودرو برای دیدن پشت ماشین در هنگام دنده عقب استفاده میشود.

قیمت دوربین مداربسته خودرو

قیمت دوربین مداربسته خودرو

انواع دوربین های مداربسته داشبورد، دنده عقب، پارک و ثبت وقایع را می توانید با قیمتی ویژه از تکنو دوربین بانه خریداری کنید. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری در بانه وارد کننده دنیایی از دوربین های مداربسته ریز و بزرگ برای هر منظوری می باشد. لذا اگر قصد دارید برای خرید بهترین دوربین مداربسته از تخفیف ویژه بهره مند شوید همین حالا با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما