خرید دوربین وایرلس برد بالا با کیفیت عالی

خرید دوربین وایرلس برد بالا با کیفیت عالی را از طریق نمایندگی های منصوری بانه با گارانتی معتبر انجام دهید. مهمترین معیار برای خرید دوربین های بیسیم، میزان برد آنتن آنها جهت اتصال به اینترنت و انتقال تصاویر به سراسر دنیا برای کاربر می باشد. لذا در انتخاب و خرید دوربین های بی سیم دقت بفرمائید.

در ادامه به معرفی دو نمونه از دوربین مداربسته وای فای دار بولت ۲ مگاپیکسل می پردازیم:

خرید دوربین وایرلس برد بالا

دوربین مداربسته بولت وای فای دار رم خور

مداربسته وای فای دار بولت ۲ مگاپیکسل از همه مزایای وضوح بالا، بیان جزئیات، کنتراست رنگ ها، کیفیت تصاویر در شب و غیره برخوردار است که همگی از دوربین های آنالوگ برتر هستند. این مدل دوربین مداربسته وایرلس از نوع های بولت است که برای فضاهای بیرونی با هر نوع شرایط آب و هوایی سخت قابل استفاده است. همچنین امکان اتصال به مودم شبکه وای فای را ارائه می دهد. بنابراین می توانید از طریق اینترنت و برنامه نصب شده به طور واقعی و از راه دور به اتفاقات محیط دسترسی داشته باشید و آن را کنترل کنید.

این مدل دوربین دارای یک کیس بزرگ است که به وسیله LED مادون قرمزی که به آن مجهز است به شما امکان می دهد در شب تا مسافت 45 متر را مشاهده کنید. ازهمین رو می توان از آن برای نصب بر خانه، دفاتر، کارخانه ها، مغازه ها، بیمارستان ها و … استفاده کرد. از دیگر ویژگی های این دوربین بولت آی پی دارای کیفیت تصویر بالای 1080p، سازگاری با کارت حافظه تا گنجایش 64 گیگابایت و مجهز به کلاس محافظ IP67 است که عایق بندی اجزای داخلی محفظه را مقابل برف و باران، رطوبت و گرد و غبار را تضمین می کند.

خرید دوربین وایرلس برد بالا

دوربین مداربسته وایرلس تحت شبکه فول اچ دی

یکی دیگر از مدل های دوربین مداربسته بولت تحت شبکه که با قیمت ارزان توسط بازرگانی تکنودوربین می رسد، برای مکان های بیرونی مانند خانه باغ ها، حیات خلوت ها، پارکینگ های سرباز و غیره قابل استفاده می باشد. همچنین دارای رزولوشن واضح تصویر فول اچ دی است و به  لطف LED مادون قرمز امکان مشاهده بر فضای مطلوب را هم در روز و هم در شب تا فاصله فاصله 35 متری فراهم می کند.

به علاوه به دلیل اینکه از مدل های تحت شبکه است، از ارتباطات وای فای برای انتقال سیگنال های صوتی و تصویری به روتر یا نقطه دسترسی در آن مکان استفاده می کند. این ارتباط بدون از دست دادن فریم و به روشی کاملاً ایمن انجام می شود که تصاویر و فیلم های زنده را در گوشی های اندرویدی یا وای فای به نمایش می گذارد. گذشته از این ها دوربین مداربسته وایرلس تحت شبکه فول اچ دی، از کارت حافظه داخلی تا گنجایش ۶۴ گیگابایت پشتیبانی می کند.

خرید دوربین وایرلس برد بالا

دوربین وایرلس گردان چرخشی خانگی بیبیکم

یکی از پر کاربرد ترین دوربین های وایرلس، دوربین وایرلس گردان چرخشی خانگی است که  بدون محدودیت مسافت می توانید از طریق گوشی های هوشمند یا کامپیوتر  به فیلم های محیط مربوطه به طور زنده دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید به استراق سمع و‌ حتی صحبت کردن با اشخاص داخل خانه از راه دور بپردازید.  این دوربین وای فای گردان بیبی کم، از نظر کیفیت تصویر، ویژگی های وضوح، پشتیبانی از رم میکرو و زاویه ای ۳۶۰ درجه ای که منطقه وسیع تری را کنترل می کند، بیشتر از مدل های دیگر مورد استقبال کاربران قرار می گیرند.

مشخصات مهم دوربین مداربسته وای فای بیبیکم

  • دارای ظاهری زیبا و طراحی شیک
  • دارای لنز دوربین با کیفیت ۲ مگاپیکسل
  • قابلیت دید در شب تا عمق ۲۰ متر
  • قابلیت تنظیم زاویه دید دلخواه
  • دارای ورودی کارت اس دی
  • تحت شبکه یا دارای آی پی ip
  • دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • دارای قابلیت چرخش ۱۲۰ درجه به بالا و پایین
  • دارای قابلیت اتصال کابل LAN (کابل شبکه)
  • دارای نرم افزار قابل نصب بر روی گوشی و تبلت
  • دارای میکروفن و اسپیکر برای مکالمه
  • دارای قابلیت انتقال تصویر تحت شبکه و اینترنت p2p

خرید دوربین وایرلس برد بالا

خرید دوربین وایرلس برد بالا

با خرید دوربین های مداربسته بی سیم برد بالا، قادر به مشاهده و شنود تمامی اتفاقات مکان مد نظر خواهید بود. از این رو دوربین های بیسیم نسلی جدید در سیستم های امنیتی می باشند که امکان کنترل از راه دور را برای شما فراهم خواهند کرد.

شما می توانید همین الان از طریق نمایندگی های منصوری بانه در هر کجای کشور که باشید جهت خرید ارزان قیمت انواع دوربین مداربسته کنترل از راه دور وایرلس اقدام کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما