خرید دوربین کوچک بیسیم SQT

خرید دوربین کوچک بیسیم SQT به شما کمک می کند که در هر زمان و مکانی کنترلی بیشتر بر اطراف خود داشته باشید. این دوربین مداربسته مخفی وایرلس از دسته دوربین های میکروفن دار شارژی است که دارای ابعادی کوچک و بدنه ای محکم می باشد. و این ویژگی ها کاربر را قادر به استفاده این محصول در هر موقعیتی خواهد کرد. ما را همراهی کنید تا شما را بیشتر با این دوربین جاسوسی وای فای دار بینظیر آشنا کنیم.

خرید دوربین کوچک بیسیم

دوربین مخفی وایرلس بسیار کوچک مدل SQT

دوربین مخفی وایرلس بسیار کوچک مدل SQT، از دسته دوربین های کوچک پیشنهادی تکنو دوربین است. اندازه ریز این دوربین به راحتی می تواند به عنوان یک دوربین مخفی برای خانه، دفتر، ماشین یا هرجای دیگری که می خواهید مراقب باشید استفاده شود. این مدل دوربین مداربسته دارای کیفیت تصویر فول اچ دی می باشد که هرآنچه را ضبط می کند به صورت بسیار واضح برای کاربران خویش به نمایش می گذارد. این مدل دوربین جاسوسی ۲ مگاپیکسلی، از مدل های تحت شبکه یا IP می باشد که پس از اتصال به شبکه Wi-Fi مجاور خانه شما، این امکان را برای شما فراهم می کند تا از راه دور (از طریق برنامه ای برای IOS یا Android) به فید ویدئو زنده گرفته شده در آن محیط به خوبی دسترسی داشته باشید.

این مدل دوربین مداربسته مخفی باتری خور sqt دارای قابلیت محبوب Motion Detection می باشد که درصورتی هر حرکتی که تشخیص داده شود، بلافاصله شروع به ضبط فیلم می کند که به شما در صرفه جویی در مدت زمان 1 ساعت باتری تا حدودی زیادی کمک می کند. همچنین به دلیل اینکه سازگار با کارت حافظه micro sd تا گنجایش ۶۴ گیگابایت است، قادر می باشد تا ضبط شده های تصاویر و ویدیو های خود را در داخل آن با اطمینان بالا ذخیره کند.

خرید دوربین کوچک بیسیم

مشخصات فنی دوربین ریز شارژی بی سیم SQT

  • کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل
  • قابلیت انتقال تصویر و فیلم
  • قابلیت ضبط صدا
  • پشتیبانی از کارت حافظه micro sd تا سقف 64 گیگابایت
  • قابلیت دید در شب تا برد ۱۰ متر
  • دارای حسگر های تشخیص حرکت

خرید دوربین کوچک بیسیم

خرید دوربین کوچک بیسیم

تکنو دوربین عرضه کننده برترین دوربین های مداربسته مخفی بیسیم با قیمتی شگفت انگیز می باشد. جدا از دوربین مداربسته مغناطیسی اس کیو تی شما می توانید انواع دوربین های مخفی وایرلس از جمله دوربین کوچک بیسیم فلتی، دوربین جیبی q7، دوربین بند انگشتی، دوربین دکمه ای و غیره را با بهترین شرایط از این فروشگاه خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما