دوربین مداربسته سیم کارتی ارزان فروش

دوربین مداربسته سیم کارتی که یکی از مدل های بیسیم محسوب می شود که با استفاده از هر کدام اپراتورهای سیم کارت در داخل جایگاه مشخصی که در آن تعبیه شده است می تواند از راه دور و برای جاهایی که امکان دسترسی به اینترنتی ندارند، روی گوشی تصاویر را به طور زنده نمایش دهد. دوربین سیم کارتی شامل دوربین بولت، گردان و مخفی می باشد که در این مرکز مقرون به صرفه و ارزان به فروش می رسد.
با توجه به اهمیت ویژه ای که سیستم های امنیتی و نظارتی در زمینه حفاظت و ایمنی اشخاص و اموال آن ها دارد باعث شده است که پیشرفت های چشمگیری در طراحی و تولید آن ها صورت گیرد که مطابق با نیاز جامعه و به روز باشد. مدل های مختلفی شامل سیم کارتی، باطری خور، رم خور، وای فای و … تولید شود.

دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست؟

دوربین مداربسته سیم کارت خور مدلی از دوربین های بیسیم می باشد که با استفاده از سیم کارت 3g یا 4g تصاویر را انتقال می دهد و می توان به طور زنده روی گوشی های هوشمند و تبلت از هر نقطه که باشید مشاهده نمود. استفاده از این دوربین ها برای مکان هایی که دسترسی به اینترنت ندارند بهترین گزینه می باشد و نسل جدیدی از سیستم های مداربسته است.

دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست؟

قابلیت های دوربین مداربسته سیم کارتی

  1. قابلیت فیلم برداری، عکس برداری
  2. موری خور یا حافظه دار
  3. ضبط صدا
  4. مکالمه دوطرفه
  5. دید در شب
  6. قابلیت سنور حساس به حرکت (motin detection)
  7. باتری داخلی
  8. نصب و راه اندازی راحت
  9. دارای برنامه کاربردی گوشی های موبایل با سیستم عامل اندروید و IOS
  10. بدون کابل کشی

قابلیت های دوربین مداربسته سیم کارتی

دوربین مداربسته خورشیدی سیم کارت خور

دوربین مداربسته شارژی خورشیدی دارای رزولوشن تصویر ۱۰۸۰p FullHD است که قابلیت نمایش ویدیو های صاف با کنتراست بالا را فراهم می کند. در نتیجه تمام وقایع را در محیط به اجرا می گذارد. همچنین دارای قابلیت استراق سمع واضح است که درک بیشتری از رویداد ها را ارائه می دهد.

مزایایی وجود دارد که دوربین مداربسته وای فای دار باتری خور خورشیدی را به یک گزینه امنیتی مطلوب تبدیل می کند. مزیت اصلی و بارز این دوربین این است که به وسیله انرژی خورشیدی خود کار می کند و نیازی به برق مستقیم شهری ندارد. برای همین دلیل، برای کاربردهایی ایده آل است که  مناطق کشاورزی که اتصالات الکتریکی در آنها مشکل است و دسترسی به برق دشوار باشد. این مناطق عبارتند از: مانند مزارع و خانه باغ های دور افتاده، انبارها و کارخانه های خارج از شهر و غیره.

دوربین مداربسته سیم کارتی

دوربین مداربسته خورشیدی پنل دار وای فای دار

آیا می خواهید یک دوربین مداربسته داشته باشید که هم برای مناطق دور از دسترس برق و دور از کابل مناسب باشد و هم اینکه یک گزینه سازگار با محیط زیست باشد؟ بدون شک دوربین های مداربسته بی سیم خورشیدی یک گزینه عالی خواهد بود. این دوربین به پنل خورشیدی ضد آب مجهز است که به دوربین انرژی می دهند و باتری را در طول روز شارژ می کنند. به گونه ای که دوربین انرژی مورد نیاز خود را در هنگام نبود خورشید مانند مواقع شب یا هوای ابری از طریق باتری قابل شارژ تغذیه می کند.

به طور کلی، دوربین های مداربسته معمولی زمانی که ۲۴ ساعته شبانع روز و ۷ روز هفته کار می‌کنند، بهترین عملکرد را دارند، اما می‌توانند مقدار زیادی برق مصرف کنند و به سرعت هزینه‌های قبض برق شما را افزایش دهند. در این راستا با یک دوربین امنیتی خورشیدی، شما از برق برای تامین انرژی سیستم استفاده نمی کنید، چراکه تمام انرژی خود را از نور آفتاب تأمین می کند. بنابراین می توانید به طور چشم گیری هزینه های صورت حساب برق خود را به حداقل برسانید.

نصب دوربین مداربسته خورشیدی

کاربران می توانند بدون اینکه نیازی به پریز برق داشته باشند، این دوربین مداربسته خورشیدی وای فای دار را در هر نقطه از محیط خود بدون محدودیت نصب کنند. برای همین نصب و راه اندازی بسیار ساده و بی دردسری دارد. به علاوه در مواقع نقل مکان می توانید این دوربین را به راحتی از مکانی به مکان دیگر جابه جایی کنید. با تشکر از رزولوشن ۱۰۸۰p fullHD این دوربین مداربسته، بر تمام وقایع و رویداد ها به خوبی نظارت کامل داشته باشید. زیرا امکان ضبط تصاویر و ویدیو های بسیار واضح را ارائه می دهد. با این وجود به وسیله این محصول می توانید محیطی امن و آرام را برای محیط زندگی یا محل کار خود به خوبی فراهم کنید.

  • کیفیت تصویر فوق العاده 5 مگاپیکسلی
  • قابلیت چرخش لنز دوربین در چهار جهت
  • بزرگنمایی 10 برابر دیجیتالی (زوم 10X)
  • استفاده از انرژی خورشیدی
  • پشتیبانی از تمامی اپراتور های سیمکارت موجود در ایران
  • مجهز به سنسور حرکتی و تشخیص چهره

دوربین مداربسته سیم کارتی ارزان فروش

خرید دوربین مداربسته سیم کارتی

دوربین مداربسته سیم کارتی را که شامل دوربین های کوچک و مخفی، بولت و چرخشی می باشد می باشد و از رنج قیمت مختلفی برخوردار می باشد و به طور تقریبی مابین 600 تا 1200 هزار تومان دارا می باشند. جهت خریدی مطمئن و بدون نگرانی می توانید با مجموعه معتبر ما ارتباط برقرار کنید و مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما