فروش بیم خطی ۲۰ متری با قیمت مناسب

فروش بیم خطی ۲۰ متری با قیمت مناسب و همچنین با شرایطی ویژه آغاز شد. چشم خطی لیزری تک نقطه ای است و توسط کابلی ساده و به صورت بسیار راحت به دستگاه دزدگیر اماکن متصل خواهد شد. چشمی خطی 20 متری را می توان هم در مکان های داخلی و هم در مکان های خارجی نصب و راه اندازی کرد چراکه ضد آب بوده و دارای استاندارد ip66 می باشد. این بیم خطی مناسب جهت دیواره های داخلی فنس ها، باغ ها، حیاط ها و تمامی محوطه های بیرونی اماکن است.

فروش بیم خطی ۲۰ متری

بیم لیزر خطی 20 متری

بیم خطی لیزری یا چشم خطی وسیله ای حفاظتی جهت مراقبت از اماکن کوچک پر اهمیت می باشد. بیم خطی 20 متری تا 20 متر مسافت را به خوبی ساپورت خواهد کرد به طوریکه اگر در فاصله بیست متری مکان مد نظر اتفاقی بیافتد، آلارم یا هشدار لازم به دستگاه دزدگیر مرکزی داده خواهد شد. بیم خطی لیزری زیر دارای ابعادی کوچک بوده که جزو بیم های تک نقطه ای محسوب می شود.

لازم به ذکر است که سنسور های بیم خطی دزدگیر می‌توانند به صورت با سیم و یا بی سیم به پنل مرکزی دزدگیر متصل شوند.

مشخصات چشم خطی 20 متری تک نقطه ای

  • چشم خطی لیزری با فاصله تشخیص و بیم برد beam range 20 متر
  • تنظیم میزان حساسیت پالس خودکار
  • دارای پایه و بدنه از جنس ضد uv مقاوم در برابر آفتاب باران و گرد و خاک
  • زمان فرمان حداکثر 2 ثانیه
  • مجهز به حسگر لیزر با sensitivity و طول عمر بالا
  • Reflector بازتاب دهنده لیزر مادون قرمز قوی
  • قابلیت اتصال به کلیه دستگاه های اماکن موجود در بازار
  • دارای نمایشگر led
  • مجهز به جامپر جهت تعیین نوع خروجی رله سنسور بین حالت no و nc
  • دمای کارکرد بین -25 تا +55
  • WITH OUT tamper
  • دارای هشدار قطع اتصالات
  • ولتاژ کاری 12 -24 ولت dc با جریان مصرفی 75 میلی آمپر
  • تک رادار
  • در دو نوع با سیم و بی سیم ( نوع بیسیم در فرکانس کاری 315 مگاهرتز و 433 مگاهرتز بسته به دستگاه اماکن مرکزی شما)

فروش بیم خطی ۲۰ متری

سنسور چشم خطی

به طور کلی، یک بیم خطی که به دتکتور لیزری مشهور است، از یک فرستنده و یک گیرنده تشکیل شده است. در اینجا از فرستنده قدرتمند برای ارسال یا انتقال یک لیزر IR استفاده می شود و این ال ای دی توسط گیرنده دریافت می شود. هنگامی که یک متخلف این میان را قطع می کند یا از خط مجازی نیز عبور می کند، پرتو IR قطع می شود و از این رو سیگنال خطر را برای دستگاه مرکزی جهت اعلان زنگ و هشدار برای مالکین ارسال می کند. این سنسور لیزری با برد طولانی به میزان بیست متری که دارد، می تواند منطقه زیادی را تحت پوشش خود نیز احاطه کند. با این کار می تواند حرکت و تردد های غیر مجاز را از هر طرف تشخیص دهد.

از مزایای مهم و مفید این سنسور چشم خطی، خاصیت بازدارندگی قدتمندی است که از نفوذ اشخاص به حریم شخصی به صورت جدی جلوگیری می کند. با این حفاظ مؤثر می توانید از امنیت مضاعف محیط مربوطه خود اطمینان داشته باشید. با نصب این بیم خطی می توانید آن را بر روی دو طرف دیوار ها و یا پنجره ها تعبیه کنید. البته ناگفته نماند برای مواقعی که مکان شما دیوار نداشته باشد، می توانید این محصول را بر روی پایه فلز مخصوص تعبیه کنید.

نگه داری و کاربرد چشم خطی بیست متری

شایان ذکر است برای عملکرد دقیق و صحیح این مدل از بیم ها با توجه به شرایط جوی فضای خارجی، باید گاهی با یک پارچه نم دار گرد و غبار نشسته روی این لنزها را تمیز و پاکیزه کنید. همچنین در فصل زمستان و سرما هم می توانید این بیم ها را زیر سایبان و یا محافظ نصب کنید. به علاوه دمایی که این چشم خطی ۲۰ متری تک نقطه ای می تواند تحمل کند به میزان -25 الی +55 می باشد. برای همین خاطر می توانید از عملکرد همیشگی و شبانه روز این سنسور ضد سرقت اطمینان داشته باشید.

از کاربرد های ویژه این چشم خطی لیزری می توانند گزینه مناسبی برای مناطق کشاورزی، خانه باغ ها، مناطق صنعتی و تجاری، خانه های ویلایی و غیره می باشد. همچنین آسایش و آرامش خاطر را برای مالکین که دور از مکان مورد نظر خود هستند را از طریق این محصول به ارمغان می آورد‌. گذشته از این ها، این فرستنده و گیرنده بیم خطی از هشدارهای کاذب جلوگیری می کنند. چراکه به ورود حرکت حیوان هایی مانند موش، سگ، گربه و غیره حساسیت نشان نمی دهد.

فروش بیم خطی ۲۰ متری

فروش بیم خطی ۲۰ متری

چشم خطی یا لیزر خطی یکی از تجهیزاتی است که با اتصال آن به دزدگیر می توانید یک دیوار مجازی غیر قابل دید از لیزر مادون قرمز ایجاد کنید و از ورود سارقین جلوگیری کنید. سنسور خطی بیم دزدگیر اماکن در طرح ها و شکل های متفاوت و تعداد نقطه های مختلف تک نقطه ای، دو نقطه ای، سه نقطه ای، چهار نقطه ای، شش نقطه ای هست و مناسب جهت دهنه هایی با متراژ های متفاوت می باشند. سنسور چشمی دزدگیر منازل و اماکن برای استفاده در فضا های باز مثل باغ، تراس، دیوار کاربرد دارد. بازرگانی تکنو دوربین بانه عرضه کننده مستقیم انواع دزدگیر های اماکن و لوازم و تجهیزات جانبی جهت نصب آن می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما