قیمت دزدگیر لیزری 200 متری

قیمت دزدگیر لیزری 200 متری را همراه با تخفیف ویژه از ما بخواهید. دزدگیر اماکن لیزری 200 متری، وسیله اساسی و ایده آلی جهت مراقبت از اماکن پراهمیت طراحی گردیده است که بسیار ماهرانه عمل می کند. این چشم خطی لیزری دارای نور مادون قرمز منحصر بفرد است که دارای عملکرد باکیفیت بوده و از ورود افراد غیر مجاز به محیط های شخصی شما جلوگیری می کتد. همچنین از زون nc و no بهره می برد. در ادامه با ما باشید تا بیشتر با این بیم خطی ۲۰۰ متری آشنا شوید:

قیمت دزدگیر لیزری

بیم خطی لیزری ۲۰۰ متری

چشم خطی لیزری 200 متری دزدگیر اماکن که به بیم خطی نیز معروف است، دارای نور حساس مادون قرمز می باشد که هم برای فضا های داخلی و هم بیرونی مناسب می باشد. همچنین این بیم خطی از دو سنسور فرستنده و گیرنده تشکیل شده است و با نصب کردن از هرطرف روبروی همدیگر، در هرگوشه از محیط می توانید از زاویه دید مستقیم آن بر روی دیوار ها بهره ببرید. با این کار می توانید کل خانه را با مجموعه ای از پرتوهای نور تا متراژ ۲۰۰ متر بپوشانید.

اگر هم در صورتی که هر یک از افراد غیر مجاز از مقابل آن عبور کند، زنگ هشدار شما را روشن می کند و آن را به دزدگیر یا هر سیستم مرکزی که دارید جهت اعلام آلارم ارسال خواهد کرد.

این لیزر خطی 200 متری دارای دو زون nc و no می باشد که دارای سنسورهای حساسی  بوده تا در صورت باز و بسته کردن رله خروجی فعال شوند و هشدار را به سیستم های مرکزی یا اعلام سرقت اطلاع دهند. هنگامی که پرتو نور این دزدگیر خطی ۲۰۰ متر به هر دلیلی قطع شود، مقاومت در برابر نور به طور چشمگیری افزایش می یابد. در نتیجه، مدار ان سی باز می شود و زنگ خطر را فعال می کند.

این بیم خطی ۲۰۰ متری، نور خود را جهت حفاظ بر روی درب، دیوار و پنجره ها اعمال می کند. همچنین این نشانگرهای لیزری خطی با ولتاژ تا ۲۴ ولت کار کرده و در برابر هرگونه شرایط سخت آب و هوایی مقاوم و مرغوب می باشد.

قیمت دزدگیر لیزری

چشمی لیزری 200 متری

چشمی لیزری خطی 200 متری در دو طرف دیوار ها، ورودی و مکانی که مد نظر مالکین باشد، قرار می گیرد. این حسگرهای لیزری، نور مادون قرمز و حفاظ مجازی را جهت جلوگیری از تجاوز به حریم خصوصی در فضای باز ایجاد می کنند. سنسورهای لیزری مادون قرمز علاوه بر بازدارنده بودن فرمان هشدار اعلام سرقت و تماس تلفنی تلفنی را به دزدگیر اماکن صادر میکنند.

بدلیل استفاده ازاین نوع چشمی ها در محیط های باز باید هر چند مدت یک بار عدسی بیم ها را از لحاظ ظاهری و فیزیکی بررسی کرد تا از عملکرد آن اطمینان جاصل شود. لایه گرد و غبار نشسته روی بیم ها باید توسط پارچه نم دار تمیز شوند. قبل از پاک کردن عدسی ها و غبار روبی حتما تغذیه سنسور ها از مدار قطع شود و پس ازمراحل تمیز کاری حتما اتصالات فیزیکی و سیم بندی ها چک شده و یک بار سیستم را مورد آزمایش قرار دهید. با آمدن فصل سرما و برودت حتی الامکان هر چند روز یکبار سعی شود از یخ زدگی و پوشیده شدن سنسور ها درصورت بارش برف جلوگیری شود.

توصیه می شود چشم های خطی را زیر سایبان و یا محافظ مناسب نصب کنید.

قیمت دزدگیر لیزری

مشخصات فنی چشم خطی لیزری ۲۰۰ متری

  • پشتیبانی از متراژ تا ۲۰۰ متر
  • زاویه دید مستقیم
  • سنسور هوشمند حسگر لیزری
  • ولتاژ مصرفی ۱۲ ولت
  • دو زون no و nc
  • مجهز به جامپر LED
  • جامپر پالس
  • ضد برف و باران
  • امکان تنظیم میزان حساسیت

قیمت دزدگیر لیزری

چشم خطی لیزری ۲۰۰ متری، گزینه مناسبی برای محافظت از اماکن، دفاتر، حیاط های خانه باغ و غیره می باشد که با قدرت پرتاب نوری که دارد تا ۲۰۰ متر از متراژ محیط شما را تحت پوشش خود قرار خواهد داد. این بیم خطی می تواند حرکت افراد یا اشیا را هنگام عبور از پرتوی لیزر تشخیص داده و هشدارهای امنیتی را به عنوان سیگنال های هشدار به افراد مربوطه و سیستم های اعلام سرقت ایجاد کند.

آنچه در پشت این بیم لیزری کوچک قرار دارد، در واقع یک خط لیزر قرمز است که هنگام قطع شدن، مدار NC را تحریک می کند و شروع به آژیر کشیدن می کند. این دزدگیر خطی ۲۰۰ متری را می توانید با قیمت بسیار ارزان و مناسب در فروشگاه معتبر منصوری خریداری فرمایید. لازم به ذکر است که سایر سیستم های امنیتی از قبیل بیم خطی 100 متری، 150 متری، بیم خطی 20 متری و غیره را نیز می توانید در این فروشگاه تهیه کنید.

انواع لوازم و تجهیزات جانبی دزدگیر اماکن را می توانید با قیمتی مناسب از مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری با قیمتی ویژه به صورت عمده و خرده خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دزدگیر لیزری خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما