فروش دوربین مداربسته بیسیم مخفی مدل ریموت

فروش دوربین مداربسته بیسیم مخفی مدل ریموت با بهترین قیمت آغاز شد. گاهی برای جمع آوری مدارک و شواهد مورد نیاز در مواقع مختلف به تهیه دوربین های مداربسته مخفی نیاز است. در نمایندگی های فروش‌ آنلاین تجهیزات دوربین مداربسته منصوری بانه انواع مدل ها و اشکال مختلف این دوربین های مداربسته کوچک مخفی با تخفیف ویژه عرضه می گردد. این دوربین ها دارای امکانات عالی و پیشرفته ای است که آرامش خاطر را با حفظ امنیت برای کاربران خود در هرکجا که باشند تضمین می کنند.

در اینجا به نقد و بررسی دوربین مداربسته بیسیم مخفی مدل ریموت می پردازیم:

فروش دوربین مداربسته بیسیم مخفی

دوربین مداربسته مخفی طرح سوئیچ

دوربین مداربسته بیسیم مخفی مدل ریموت یکی از پرفروش ترین های بازار دوربین های جاسوسی است که مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفته است. این ریموت کنترل از راه دور خودرو به یک لنز پنهان مجهز است که دارای کیفیت فوق العاده می باشد. با این حال کسی متوجه نمی شود که این ریموت یک دوربین مخفی باشد. چراکه دارای طراحی‌ مشابه خودرو می باشد. این دوربین مجهز شده در ریموت دارای قابلیت ضبط واضحی است که از وقایع و سوژه های مد نظر در محیط نیز فیلمبرداری می کند. شروع به کار این ریموت دوربین دار بسیار آسان است. به گونه ای که تنها با یک لمس، فعال می شود و شروع به عکسبرداری می کند.

طراحی و نحوه شکل گیری دکمه های این ریموت کنترل کسی را متوجه دوربین بودن خود نمی کند چراکه همه تصور می کنند که این یک دزدگیر عادی اتومبیل است. این دوربین مداربسته مخفی طرح سوئیچ کنترل از‌ راه دور ماشین، تمام گرفته شده ها را در داخل کارت حافظه نگه می دارد. زیرا از مموری کارت Micro sd پشتیبانی می کند و بعد ها این امکان را برای کاربران خود فراهم می کند تا از طریق کامپیوتر شخصی به این فیلم های واضح دسترسی پیدا کنند.

فروش دوربین مداربسته بیسیم مخفی

دوربین کوچک شکل ریموت کنترل

اگر در خانه خود نوجوان یا حیوان خانگی دارید، مطمئناً می خواهید حرکات آنها را پیگیری کنید، بنابراین دوربین کوچک شکل ریموت به شما در انجام این کار با ضبط واضح در ‌محیط مورد نظر کمک می کند. به طور کلی این مدل از دوربین های مدار بسته مخفی بیشتر برای مشاغل و دفاتر مورد نیاز است تا مدیران، مراقب کارمندان ادارات یا هر‌ محیط دیگری باشند. از همین رو از آرامش‌ خاطر همیشگی اطمینان حاصل می کنند.

به عبارتی دیگر وقتی از نصب یک دوربین مدار بسته مخفی طرح ریموت ماشین استفاده می کنید، می توانید امنیت بیشتری به خانه یا محل کار خود اضافه کنید. این دوربین ها می توانند به شما کمک کنند تا افرادی که به خانه شما نفوذ می کنند را بهتر شناسایی کنید. همچنین این نوع از دوربین های مخفی نیز به کمک شما می آیند تا از کودکان نوجوان شما مراقبت کنند. به گونه ای که می توان از آن ها برای نگهداری از ساعت نگهداری پرستار از کودکان در محل کار استفاده کرد.

این دوربین جاسوسی مدل سوییچ دارای کیفیت تصویر فول اچ دی است. در نتیجه به فیلمبرداری بسیار قابل مشخص و واضحی در محیط می پردازد تا درک بیشتری از وقایع را برای شما فراهم کنند. نصب این سوییچ دوربین دار فول اچ دی مخفی آسان است چراکه از مدل های بیسیم است و نیازی به کابل های اضافی و دستگاه های ضبط کننده ندارد. گفتنی است این دوربین جاسوسی شکل ریموت، انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری قدرتمند تغذیه می کند.

فروش دوربین مداربسته بیسیم مخفی

ویژگی های دوربین کوچک جاسوسی مدل سوییچ

اگر می خواهید یک دوربین جاسوسی برای استفاده در اماکن مختلف داشته باشید اما نیازی به ساعتها فیلم اضافی ندارید، به این حالت استند بای اعتماد کنید. با این ویژگی وقتی شخصی وارد اتاق می شود یا حرکت دیگری شناسایی می شود، سریعاً فیلمبرداری را شروع می کند. این قابلیت به نگهداری شارژ باتری به مدت زمان بیشتری کمک می کند. همچنین در فضای کارت حافظه هم نیز صرفه جویی می کند.

از دیگر ویژگی های این دوربین مداربسته بیسیم مخفی مدل ریموت، مجهز بودن به میکروفون داخلی است. با این امکانات، قابلیت ضبط صدای باکیفیت و واضح را در محیط فراهم می کند. به علاوه دارای زاویه دید گسترده تا میزان ۱۲۰ درجه است تا از تمام رویداد های محیط مربوطه عکس برداری و فیلم برداری کند.

جنس این باتری از لیتیوم پلیمر ۳۵۰ میلی آمپر ساعت است که ۱.۵ ساعت مدت زمان برای فول شارژ شدن نیاز دارد. از طرف دیگر بعد از شارژ شدن کامل می تواند ۳ ساعت فیلمبرداری کند.

فروش دوربین مداربسته بیسیم مخفی

فروش دوربین مداربسته بیسیم مخفی

اگر به دنبال مرکز فروشی برای خرید دوربین مداربسته بیسیم هستید، به فروشگاه آنلاین منصوری مراجعه فرمائید. بازرگانی تکنو دوربین بانه وارد کننده و عرضه کننده انواع دوربین مداربسته مخفی بیسیم رم خور با بهترین قیمت می باشد. این دوربین ها را می توانید با قیمتی شگفت انگیز بسته به نیاز خود از این فروشگاه تهیه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما