قیمت دوربین مدار بسته خانگی

قیمت دوربین مدار بسته خانگی را از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری استعلام کنید.  در مواقعی که یک فضای داخلی بزرگی دارید اما نمی خواهید دوربین های زیادی را در محیط نصب کنید، می توانید به انواع دوربین های مداربسته خانگی وب سایت ما اعتماد کنید. این دوربین های خانگی که شامل دوربین مداربسته بیسیم لامپی و دوربین چرخان عروسکی است،‌ نمای ۳۶۰ درجه ای را پوشش می دهند که می توانند تصاویر واضح با نمایش تمام جزئیات رخدادها در محیط را برای کاربران خود ایجاد کنند.

گذشته از این ها، دوربین های مداربسته موجود در نمایندگی های فروش تجهیزات دوربین مداربسته منصوری آنلاین دارای انواع آپشن ها و توابع پیشرفته و کاربردی می باشند که موجب ایجاد حداکثر سطح امنیت در اماکن مختلف می شوند. جهت آشنایی بیشتر با دوربین های مداربسته خانگی فوق الذکر همراه ما باشید:

قیمت دوربین مدار بسته خانگی

لامپ دوربین دار رم خور بیسیم برای منزل

گاهی اوقات به دوربین هایی در محیط نیاز دارید که اشخاص مختلف متوجه آن نشوند. به گونه ای که با طراحی نامحسوسی که دارند، افراد متخلف به فکر از کار انداختن و یا آسیب به آن نباشند. در این راستا پیشنهاد ویژه ما انتخاب یک دوربین مداربسته وایراس لامپی ۲ مگاپیکسل است. این دوربین همانگونه که از نامش پیداست ظاهری کاملا مشابه لامپ های قدیمی رشته ای دارد و دیگر سارقین هنگام سودجویی های خود به فکر آسیب رساندن به آن نمی شوند. چراکه از چشم همگان پنهان خواهد بود.

به طور کلی این مدل از دوربین مداربسته، با استفاده از ویژگی های همه کاره، مقاوم و بدون دردسر مدل مناسبی برای نصب ساده و مدیریت عالی در محیط است و به شما کمک می کند تا روی رویدادهایی تمرکز کنید که نیاز به توجه فوری شما دارند.

کاربرانی که نیاز به نظارت بر فضا های وسیع در محیط دارند متوجه می شوند که استفاده از لامپ دوربین دار بی سیم تعداد دوربین های مورد نیاز برای مشاهده در محیط را کاهش می دهد. چراکه با ایجاد نمای 360 درجه گزینه مناسبی برای نصب در فروشگاه های زنجیره ای، بانک ها، پارکینگ، دفاتر، ویلا ها و غیره می باشد. این دوربین 360 درجه لامپی به شما نمای پانورامیک کاملی از یک مکان داخلی را می دهد. در حالی که تعداد کلی دوربین شما را کاهش می دهد، می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند.

ضبط صدا دوربین لامپی

این دوربین رم خور وایرلس لامپی برای منزل چشم ماهی را می توانید جهت انتقال تصاویر آنلاین بر روی گوشی های هوشمند به شبکه وای فای مجاور متصل کنید. همچنین با استفاده از میکروفون داخلی به ضبط صدای داخل محیط بپردازید. با سازگاری با کارت حافظه ۶۴ گیگ، می توانید حجم زیادی از ویدیو های محیط را ذخیره کنید. قابلیت تشخیص حرکت، قابلیت دید در شب و تاریکی و انتقال صدای دو طرفه از دیگر امکانات فوق العاده این دوبین مداربسته فول اچ دی طرح لامپ وای فای است.

قیمت دوربین مدار بسته خانگی

دوربین مداربسته فاقد سیم عروسکی چرخان

دوربین مداربسته فاقد سیم عروسکی چرخان یکی از دوربین های خانگی است که با ویژگی های منحصر بفردی که دارد مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. این دوربین از مدل های وای فای دار می باشد. به این معنی که می توانید برنامه هوشمندی را دانلود کنید که هم برای Android و هم برای IOS در دسترس است. با استفاده از این برنامه، می توانید دوربین را از راه دور کنترل کنید. همچنین به صورت واقعی و مستقیم می توانید فیلم ها را در هر زمان و هر مکان از طریق گوشی یا کامپیوتر خود نیز مشاهده کنید. از این رو شما در همه مواقع شبانه روز می توانید عزیزان و‌دارایی خود را زیر نظر داشته باشید.

این دوربین بی بی کم چرخشی با دارا بودن صدای دو طرفه به شما امکان می دهد با استفاده از میکروفون داخلی و اسپیکر آن، با مهمانان داخل خانه یا بچه ها در اتاق خوپ از راه دور صحبت کنید. به عبارتی دیگر از طریق برنامه تلفن همراه هوشمند برای دیدن و صحبت با میهمانان چه در خانه و چه در سفر هستید استفاده کنید. از دیگر آپشن های ویژه این محصول قابلیت نمایش فیلم های واضح حتی در دل شب می باشد.

گذشته از این ها با قابلیت چرخان این دوربین مداربسته بیسیم عروسکی، کسی نمی تواند از محیطه دید آن فرار می کند و می تواند از چهار طرف گوشه اطراف خود با کیفیت فول اچ دی فیلمبرداری کند‌. این دوربین می تواند تمام گرفته شده های خود را داخل کارت حافظه داخلی برای مشاهدات بعدی ذخیره کند. برای اینکه حجم فضای کارت حافظه زود پر نشود این دوربین بیسیم حافظه دار عروسکی به قابلیت تشخیص حرکت مجهز است. با این قابلیت، دوربین تنها با تشخیص حرکت در محوطه دید خود فیلمبرداری می کند.

قیمت دوربین مدار بسته خانگی

قیمت دوربین مدار بسته خانگی

دوربین مداربسته خانگی به دوربینی گفته می شود که مناسب نصب در فضای داخلی منزل باشد. اگر به دنبال دوربین مداربسته ای مناسب برای نصب و راه اندازی در خانه خود هستید، به فروشگاه دوربین مداربسته منصوری در بانه مراجعه فرمائید. این مرکز فروش وارد کننده انواع دوربین های سقفی، چرخشی، حساس به حرکت، بیبیکم و غیره با بهترین قیمت می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما