فروش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی 3 آنتن

فروش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی 3 آنتن توسط مراکز فروش منصوری آغاز شد. انواع دوربین های مداربسته چرخان وای فای دار را می توانید با قیمتی شگفت انگیز از این فروشگاه خریداری کرد. دوربین مداربسته عروسکی خانگی 360 درجه بوده و برای نصب آن نیازی به سیم کشی و نصب های طولانی نیست. این دوربین را می توان به عنوان پرستار در اتاق کودک قرار داد و خود از راه دور توسط موبایل نظارت کرد. در ادامه همراه ما باشید تا این مدل دوربین بیشتر آشنا شوید :

فروش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

دوربین مداربسته بیسیم چرخشی 3 آنتن یکی از مدل های پرفروش و از سری دسته از دوربین های وای فای بی سیم است که برای پاسخگویی به برنامه های امنیتی شما طراحی شده است. این دوربین مداربسته بی بی کم با قابلیت کنترل از راه دور به شما آرامش خاطر فراوانی می ‌دهد و در عین حال به شما کمک می‌کنند از اموال، عزیزان و حتی حیوانات خانگی خود محافظت کنید. به عبارتی دیگر این دوربین مداربسته عروسکی ۳ آنتن از مدل های تحت شبکه است که به وسیله آنتن های تعبیه شده قابلیت اتصال ساده با یرد بالا به شبکه اینترنت وای فای مجاور دارد.

با این وجود می‌توانید به راحتی از طریق یک برنامه کاربردی هوشمند در هر کجای دنیا که هستید به ویدیو های دوربین خود دسترسی داشته باشید. به این معنی که این دوربین ویدیو های زنده محیط مربوطه را برای کاربران مجاز از راه دور از طریق گوشی های هوشمند یا کامپیوتر شخصی نیز به اشتراک می گذارد. مناطق خاصی در محیط شما وجود دارد که مانند اتاق کودکتان، می‌خواهید مراقب آنها باشید، این دوربین مداربسته بی سیم سه آنتن وای فای بهترین گزینه خواهد بود.

این محصول دارای چرخش ۳۶۰ درجه در محور های افقی و ۱۲۰ درجه عمودی است تا بهترین زاویه‌ ها را در اطراف داشته باشید. به عبارتی دیگر این قابلیت مناطق زیادی را تحت پوشش دید خود قرار می دهد و تقریبا هیچ نقطه کوری را باقی نمی گذارد. از این رو این مدل دوربین مداربسته در مکان مربوطه کنترل بیشتر بر روی تصاویر ضبط شده را فراهم می کند. به گونه ای که با مدیریت از راه دور، دوربین می تواند به طرفین، بالا و پایین حرکت کند. به لطف این سطح کنترل عالی، تنها خود این دوربین نیز می تواند کار چندین دوربین را انجام دهد.

فروش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

دوربین مداربسته چرخشی وای فای سه آنتن

یکی از ویژگی های سودمند دوربین فیش آی 360 درجه وایرلس، مجهز بودن به میکروفون داخلی است. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهند که نه تنها ببینید چه اتفاقی می‌افتد، بلکه حتی به خوبی مکالمه های داخل محیط را نیز بشنوید. همچنین این دوربین با دارا بودن اسپیکر بیرونی نیز به شما امکان می دهد با هر کسی که در ملک شما است صحبت کنید. درکنار این قابلیت های منحصر به فرد، شما می توانید به تمام گرفته شده های این‌ دوربین دسترسی داشته باشید. زیرا دارای قابلیت سازگاری با کارت حافظه میکرو sd تا سقف گنجایش ۶۴ گیگ می باشد.

دوربین مداربسته عروسکی ۳۶۰ درجه دارای رزولوشن ۲ مگاپیکسل است که تصاویر واضحی را برای شما به نمایش می گذارد. همچنین دارای ال ای دی های مادون قرمز است تا در تاریکی مطلق و دل شب تصاچیر قابل مشخصی را ضبط کند. با این ویژگی های عالی کاربران می توانند از این دوربین در طول شبانه روز فیلم های واضحی ضبط کنند.

به این ترتیب چه به دنبال یک ابزار امنیتی خوب در خانه باشید یا چیزی برای مراقبت از بچه ها ، افراد مسن خانواده و حیوانات خانگی در حالی که در اتاق دیگر هستید، دوربین مداربسته بیسیم چرخشی 3 آنتن راه ارزانی را برای آرامش خاطر به شما ارائه می دهد. همچنین، از آنجایی که والدینی که به تازگی صاحب فرزند شده اند، به دلیل برخی از کارهایی که باید در خانه انجام شوند و برخی از کارهایی که زندگی کاری ارائه می دهد، نمی توانند همیشه در کنار نوزادان خود باشند، به لطف این دوربین مداربسته خانگی وای فای گردان عروسکی نیازهای دسترسی ساده به بچه ها از راه دور به خوبی فراهم می شود. از دیگر کاربرد های این محصول می تواند برای نصب در ویلا، شرکت، پارکینگ ساختمان، دفاتر و غیره مناسب باشد.

فروش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

فروش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

انواع مکان های مختلف اعم از مناطق مسکونی یا تجاری، به تدابیر امنیتی مؤثر نیاز دارند‌. یکی از مهم ترین مولفه ها به لطف آخرین پیشرفت های فناوری، دوربین های مداربسته است که با ضبط و فیلم برداری در محیط می تواند به دور نگه داشتن مزاحمان کمک کند. همچنین یکی از بهترین عوامل بازدارنده در برابر سرقت هستند‌ این مدل ها نه تنها مجرمان را دور نگه می دارند، بلکه با نظارت بر نفوذ به اموال شما به جمع آوری شواهد نیز کمک می کنند.

از سوی دیگر این دوربین های مداربسته در انواع مدل های مختلف عرضه می شود که به ویژگی های متعددی نیز مجهز می باشند. یکی از محبوب ترین مدل ها، دوربین مداربسته بیسیم چرخشی 3 آنتن است که از ساختار ویژه ای برخوردار می باشد. انواع دوربین های مداربسته بیسیم گردان را می توانی با تخفیف نوروزی از مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری خریداری کرد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما