فروشگاه دزدگیر سیمکارتی gmk 890

فروشگاه دزدگیر سیمکارتی gmk 890 بهترین و با کیفیت ترین سیستم های ضد سرقت را به شما پیشنهاد خواهد کرد. سیستم اعلام سرقت جی ام کا 890 دارای امکاناتی فوق العاده جهت آگاه سازی شما در هر مکان و زمانی است. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با دزدگیر اماکن سیم کارتی gmk 890 آشنا کنیم :

فروشگاه دزدگیر سیمکارتی gmk 890

دزدگیر دو منظوره جی ام کا مدل ۸۹۰

دزدگیر دو منظوره جی ام کا مدل ۸۹۰ از سری دسته های پرطرفدار است که از امکانات کاربردی زیادی برخوردار است. این محصول توسط برند بااصالت و شناخته شده GMK طراحی و تولید شده است که از قابلیت اطمینان بالایی برخوردار می باشد. این کمپانی تنها برندی است که دزدگیر های خود را به بیمه نامه سرقت ۱۲ ماهه تا سقف ۲ میلیارد ریال مجهز کرده است. علاوه براین، سیستم های ضد سرقت این مارک معتبر جی ام کا دارای دو گواهینامه استاندارد بین المللی ISO9001 , ISO10002  می باشد.

سیستم مرکزی gmk 890 دارای سازگاری با چشمی های هوشمند می باشد. از این رو نحوه فعال شدن آن ها به این گونه است که بلافاصله بعد از شکستن موانع یا حرکت از جلوی این سنسورها، سیگنال مربوطه به پنل مرکزی ارسال می شود. سپس این دستگاه از طریق شماره هایی که قبلا ذخیره کرده اید، با شما ارتباط برقرار می کند. البته این قابلیت ارتباط از طریق سیم کارت یا اتصال به خط تلفن ثابت محیط می باشد که در قالب های تماس صوتی یا ارسال پیام کوتاه اعمال می شود‌.

فروشگاه دزدگیر سیمکارتی gmk 890

دزدگیر تلفن کننده جی ام کا مدل ۸۹۰

دزدگیر تلفن کننده جی ام کا مدل ۸۹۰ این امکان را برای کاربران مجاز خود از راه دور فراهم می کند تا از طریق پیام کوتاه، تماس صوتی و یا اپلیکیشن مخصوص دزدگیر را مدیریت کنند. برای نمونه قابلیت خاموش و یا روشن نمودن آن در هرکجا که باشید به خوبی فراهم است. این ویژگی به خصوص برای مواقعی مناسب است که به دلیل فراموشی سیستم را روشن مگذاشته باشید. درنتیجه دیگر نیازی به بازگشت به محیط نیست و از همان راه دور می توانید نیاز خود را تأمین کنید.

دزدگیر اماکن GMK 890 دارای وزن ۱۷۰۰ گرم و ابعاد ۳۰۰ × ۲۵۰ × ۱۵۰ mm با ساختار محکم و مسطیلی شکل است که بر روی بدنه آن یک صفحه نمایشگر ال سی دی آبی رنگ به چشم می خورد. این نمایشگر دارای اطلاعات کافی و کاربرد ساده است. همچنین به ساعت دیجیتال، تاریخ شمسی و‌ایام هفته مجهز است و می تواند ۳۰ وقایع را به صورت کامل همراه ساعت دقیق و تاریخ را در حافظه سیستم ضبط کند. به طور کلی این سیستم دارای ویژگی پیشرفته ضبط ۲ پیام مجزا مخصوص اعلام سرقت و حریق می باشد.

فروشگاه دزدگیر سیمکارتی gmk 890

سیستم ضد سرقت سیم کارت خور 890

کنترل پنج وسیله برقی محیط مورد نطر از طریق این دزدگیر منازل به وسیله ۴ رله مخصوص از راه دور فراهم است. برای نمونه می توانید کنترل خاموش و روشن کردن سیستم روشنایی محیط، درب و آیفون، کرکره برقی پارکینگ و غیره را در دست بگیرید. گذشته از این ها، اشخاص متخلف نمی توانند به هیچ طریقی این دزدگیر سیم کارتی جی ام کا مدل ۸۹۰ را از کار بیاندازند. چراکه دارای قابلیت اطلاع رسانی مالک در هنگام قطع و وصل برق محیط مربوطه یا قطع تلفن ثابت و قطع سیم بلندگوی آن می باشد. با این حال کسی نمی تواند موانع را دور بزند و به حریم خصوصی شما به صورت غیر مجاز نیز تجاوز کند.

به این ترتیب با نصب سیستم ضد سرقت سیم کارتی و تلفن کننده جی ام کا می توانید از تردد های غیر ضرروی و غیر مجاز منازل، دفاتر، فروشگاه، بانک و غیره در کمترین زمان ممکن آکاه شوید. نصب و اجرای این دزدگیر بسیار سریع و ساده در عین حال بی درد سر است. همچنین در هنگام روبه اتمام بودن اعتبار شارژ سیمکارت می توانید مطلع شوید و از راه دور سیم کارت را شارژ کنید. نکته حائز اهمیت اینکه حتی در صورت ارسال رمز نادرست شارژ، سیم کارت مربوطه مسدود نمی شود. از دیگر مشخصات عالی این دزدگیر اماکن عبارتند از : ویژگی تبدیل هر زون به حالت های مختلف اعم از زون دینگ دانگ، ۲۴ساعته، تاخیری و فوری ، Normal open و Normal close، قابلیت ضبط پیام ۳۰ ثانیه ای برای اعلام سرقت به گونه سخنگو، ست شدن ۱۵ عدد ریموت کنترل با ارائه کد امنیتی و شناسایی و غیره.

فروشگاه دزدگیر سیمکارتی gmk 890

فروشگاه دزدگیر سیمکارتی gmk 890

حفظ امنیت یکی از مسائل مهمی است که یکی از اولویت های همه صاحبین ملک به حساب می آید. برای پاسخگویی به این چالش، تدابیری زیادی وجود دارد که برخی از آن ها ناکارآمد می باشند. از این رو در واقع یکی از برترین راه حال ها نصب یک دزدگیر مناسب است. این محصولات را می توانید در انواع برند های مشهور و ویژگی های منحصر به فرد از طریق وب سایت ما پیدا کنید. هدف اصلی همه این سیستم ها ارائه آرامش و آسودگی خاطر ناشی از حفظ امنیت محیط برای کاربران می باشد. برای سفارش ارزان قیمت دزدگیر اماکن سیمکارتی جی ام کا gmk890 با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما