فروش دوربین مداربسته پین هول 2 مگاپیکسل Full_HD

فروش دوربین مداربسته پین هول 2 مگاپیکسل Full_HD به قیمت عمده توسط مرکز فروش منصوری در بانه. انواع دوربین های مداربسته مخفی را در این فروشگاه می توانید با قیمتی ویژه خریداری کنید. خرید دوربین مداربسته مینیاتوری پین هول که یکی دیگر از مدل های مخفی و غیر قابل دید می باشد. دوربین مینیاتوری با توجه به ابعاد و سایز کوچکی که دارد می تواند به راحتی در مکان های مختلف جاسازی و پنهان کرد. مدل های متنوعی دوربین پین هول دارا می باشد برای مثال مموری خور، دید در شب و بیسیم می باشند. همراه باشید تا با این دوربین بیشتر آشنا شوید:

فروش دوربین مداربسته پین هول

دوربین مداربسته پین هول 2 مگاپیکسل فول اچ دی

یکی از انواع دوربین های مداربسته دوربین های پین هول هستند که از واژه پین هول ساخته شده اند پین هول اصطلاحا به معنی تاریک خانه و یا به معنی حرکت نور در خطوط مستقیم است. ساختار دوربین های مداربسته پین هول از جعبه ی کوچکی ساخته شده است که دارای دو انتها می باشد خود جعبه ی پین هول غیر شفاف  و ضد نور بوده کی از انتهای جعبه  دارای سوراخی برای عبور پرتوهای نور است و انتهای دیگر جعبه دارای سوراخی برای قرار گرفتن نوار مخصوص عکس یا فیلم می باشد. عملکرد دوربین های مداربسته به این صورت است که نور از سوراخ کوچک یک سر جعبه عبور می کند و در انتهای سوراخ دیگر جعبه بر روی نوار مخصصو عکس یا فیلم تصویر وارنه ی جسم را ضبط می کند درواقع دوربین های پین هول را به عنوان دوربین های عکاسی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

دوربین های پین هول به دلیل سایز کوچکی که دارند جز دوربین های مخفی یا جاسوسی هستند و می توان آنها را در هرمکانی نصب کرد بدون اینکه کسی متوجه وجود آن شود. لنز دوربین های پین هول از نوع سوزنی بوده لنز این دوربین ها را می توان با سوراخ کردن جعبه کوچک  بدون بیرون آوردن کل دوربین از آن استفاده کرد. سوزنی بودن لنز دوربین های پین هول باعث حذف پرتوهای نامطلوب می شود و تنها پرتوهای مفید را در نوار فیلم ضبط می کند.

دوربین مداربسته pinhole

دوربین های مداربسته pinhole پین هول 2 مگاپیکسلی در دو نوع تحت شبکه ای و نوع آنالوگ وجود دارند. دوربین های پین هول 2 مگا پیکسلی نوع تحت شبکه ای نیازی به دستگاه دی وی آر ندارند و از طریق اینترنت داخلی یا مودم می توانند تصاویر و فیلم ها را ضبط کنند  دوربین های پین هول آنالوگ برای ضبط تصاویر و فیلم ها به دستگاه دی وی آر نیاز دارند. لنز دوربین های پین هول 2 مگا پیکسلی فول اچ دی دارای سایز 2.8 و 3.6 میلی متر هستند و به دلیل سایز کوچک به آنها لنز سوزنی می گویند  این نوع لنز های سوزنی دوربین پین هول از نوع ثابت هستند.

دوربین های پین هول 2 مگاپیکسلی که دارای لنز در سایز 2.8 میلی متر هستند زاویه چرخش آنها 83 تا 115 سانتی متر می باشد در نوع دیگر دوربین های پین هول با لنز 36 میلی متر می توانند تا زاویه 75 درجه بچرخند. وزن دوربین های پین هول 2 مگاپیکسلی بسیار کم تا 12 گرم بوده و دارای ابعادی به طول و عرض و راتفاع 50و 20 و  سانتی متر است . جنس بدنه دوربین های پین هول فول اچ دی از نوع فلزی بوده ضد ضربه ضد گرد غبار وآب می باشد  و می توان در هر شرایط آب و هوایی آن را نصب کرد.

کیفیت تصاویر در دوربین های پین هول 2 مگاپیکسلی فول اچ دی به صورت 2 مگاپیکسل با رزلویشن 1920 در 1080  بوده و  تصاویر و فیلم ها را به صورت فول اچ دی  ذخیره می کند یکی از قابلیت های اختصاصی در دوربین های پین هول داشتن قابلیت دبلیو دی آر می باشد که در شرایطی که نور زیاد و مستقیم به لنز دوربین می تابد از تاریک شدن تصویر و فیلم جلو گیری می کند.

فروش دوربین مداربسته پین هول

معایب دوربین پین هول

یکی از معایب دوربین پین هول مگاپیکسلی نداشتن قابلیت دید درش ب به صورت رنگی است زیرا که لنز آنها فاقد چراغ های با ال ای دی های  نور مادون قرمز هستند. دوربین های پین هول دارای سوکت برقی . یک سوکت بی ان سی هستند. در نوع دوربین پین هول بیسیم برای تامین انرژی برق  از آاپتور  ولتی با جریان خروجی  امپر برای شارژ باتری داخلی آن استفاده می کنند اما در نوع دوربین پین هول سیم دار از کابل آر جی 59 برای نصب دوربین استفاده می کنند.

دوربین های پین هول فول اچ دی 2 مگا دارای سنسورهای حساس حرکتی و صدا هستند با تشخیص صدا و حرکت در محل نصب شروع به ضبط تصاویر و فیلم می کنند. معمولا از دوربین های پین هول فول اچی دی 2 مگاپیکسلی برای کنترل پرستاران در هنگام نگهداری از سالمندان و کودکان و یا نظارت بر کارمندان در محل کار و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. این دوربین های مانند سایر دوربین های جاسوسی برای نصب آن و معتبر بودن مدارک گرفته شده توسط ان باید مجوز های قانونی لازم را دریافت کرد.

دوربین مداربسته مینیاتوری

دوربین مداربسته مینیاتوری یا پین هول یک نوع دوربین مخفی و کوچک است که به عنوان یک ابزار نظارتی یا مخفی‌کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دوربین‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند که آن‌ها را برای مواردی مناسب می‌کند که نیاز به نظارت مخفی دارند. در ادامه به برخی ویژگی‌ها و کاربردهای دوربین مداربسته مینیاتوری یا پین هول اشاره می‌کنیم:

  1. اندازه کوچک: ویژگی اصلی این دوربین‌ها اندازه بسیار کوچک آنهاست. لنز پین هول به عنوان یک روزنه کوچک با قطر 3 میلیمتر یا کمتر اندازه‌گیری می‌شود، که اجازه می‌دهد دوربین به راحتی در مکان‌های مختلف پنهان شود.
  2. نظارت مخفی: بدانجا که دوربین مداربسته مینیاتوری به راحتی می‌تواند در اشیاء معمولی مانند گلدان‌ها، قاب‌های عکس، یا اشیاء خانگی دیگر پنهان شود، می‌تواند برای نظارت مخفی در مکان‌هایی نظیر منازل، ادارات، یا مکان‌های عمومی مورد استفاده قرار گیرد.
  3. کاربردهای گوناگون: این دوربین‌ها برای مقاصد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند، از جمله نظارت بر اماکن داخلی و خارجی، نظارت بر خودروها، نظارت بر اشیاء گران‌قیمت، و حتی استفاده در تحقیقات کیفی و کمی.
  4. کیفیت تصویر: با توجه به اندازه کوچک لنز و سنسورهای تصویر کوچک، دوربین‌های مداربسته مینیاتوری معمولاً کیفیت تصویر کمتری نسبت به دوربین‌های بزرگتر دارند. این ممکن است در برخی موارد محدودیت‌ها را برای تمامیت تصویر ایجاد کند.

لطفاً توجه داشته باشید که استفاده از دوربین مداربسته مینیاتوری باید با رعایت قوانین حریم خصوصی و قوانین مربوط به نظارت و کاربردهای مخفی انجام شود. در برخی کشورها و مناطق، نصب دوربین‌های مخفی بدون اطلاع و موافقت مردم ممکن است غیرقانونی باشد.

کاربرد دوربین های مخفی سوزنی

دوربین‌های مداربسته مینیاتوری یا پین هول به عنوان ابزار نظارتی مخفی در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کاربردهای اصلی این دوربین‌ها عبارتند از:

  1. نظارت بر منزل: می‌توانید این دوربین‌ها را در خانه‌تان برای نظارت بر فضاهای داخلی به کار ببرید. از جمله کاربردهای این نوع دوربین‌ها می‌توان به نظارت بر اتاق‌ها، درب ورودی، اتاق خودرو، یا مناطق مهم خانه اشاره کرد.
  2. نظارت بر مکان‌های کاری: شرکت‌ها و ادارات می‌توانند از دوربین‌های مداربسته مینیاتوری برای نظارت بر اتاق‌ها، دفاتر، سالن‌های نمایشگاه، و مکان‌های کاری داخلی استفاده کنند.
  3. نظارت بر لوازم گران‌قیمت: این دوربین‌ها معمولاً برای نظارت بر لوازم گران‌قیمت مانند جواهرات، هنرهای نفیس، و اشیاء ارزشمند دیگر استفاده می‌شوند.
  4. تحقیقات و تحلیل: در برخی موارد، دوربین‌های مداربسته مینیاتوری ممکن است برای تحقیقات اجتماعی، رفتاری، یا تحقیقات کیفی و کمی در زمینه‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.
  5. کاربردهای حرفه‌ای: برخی صنایع حرفه‌ای مانند صنعت حمل و نقل و امنیت از دوربین‌های مداربسته مینیاتوری برای نظارت بر انواع مختلفی از فعالیت‌ها استفاده می‌کنند.

توجه داشته باشید که در همه موارد استفاده از دوربین‌های مداربسته مینیاتوری باید با رعایت قوانین حریم خصوصی و قوانین مربوط به نظارت و کاربردهای مخفی انجام شود، و نصب و استفاده از آنها باید با موافقت مردم یا مقررات محلی انجام شود.

فروش دوربین مداربسته پین هول

خرید دوربین مداربسته پین هول 3 مگاپیکسل AHD به قیمت نمایندگی برای هموطنان گرامی به صورت عمده و خرده امکان پذیر است. دوربین مداربسته سوزنی با لنز ریزی که دارد را می تواند در هر مکانی جاسازی کرد. این دوربین مداربسته مینیاتوری سیمی بوده لذا برای ذخیره سازی تصاویر باید یک عدد دستگاه ذخیره ساز دی وی آر را تهیه کنیم. دوربین مداربسته pinhole دارای لنزی ثابت واید بوده که این برای در بر گیری زاویه بیشتری از محیط بسیار ایده آل است. برای خرید انواع دوربین مداربسته مخفی همین حالا تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما