خرید انواع دوربین مداربسته بیسیم خانگی

خرید دوربین مداربسته بیسیم خانگی در انواع متفاوت را با ما تجربه کنید. از دوربین های مداربسته ای که می خواهید در منزل خود نصب و راه اندازی کنید، چه انتظاری دارید. اولا دوربین مداربسته ای را که تهیه می کنید، حتما باید بیسیم باشد تا زیبایی داخل خانه خود را حفظ کنیم. برای این منظور دوربین های مداربسته چرخشی عروسکی رم خور می تواند بهترین گزینه باشد. اگر خانه ای بزرگ دارید می توانید از پکیج وایرلسی 8 تایی 2 مگاپیکسل نیز استفاده کنید. در ادامه به معرفی بهتر دوربین های وایرلس خواهیم پرداخت:

خرید دوربین مداربسته بیسیم خانگی

دوربین های امنیتی خانگی

دوربین های خانگی دستگاه هایی هستند که خانه شما را کنترل و محافظت می کنند. شما می توانید دوربین های امنیتی داخلی و خارجی را خریداری کنید. و اغلب شامل وضوح HD و سایر ویژگی‌ها مانند مکالمه دو طرفه، دید در شب و کنترل‌های گوشی هوشمند هستند. اولین سؤالی که ممکن است از خود بپرسید این است: آیا در وهله اول یک دوربین امنیتی لازم است؟ و پاسخ به سطح امنیتی که می خواهید به خانه یا تجارت خود اضافه کنید بستگی دارد. در حالی که سنسورها می توانند حرکت را تشخیص دهند ، به شما اطلاع می دهند که آیا درها یا پنجره ها باز شده یا بسته شده اند ، بدون دوربین ، شما در واقع نمی توانید ببینید که در خانه چه می گذرد.

مکان های ضروری برای نصب دوربین مداربسته منزل

مقدار دوربین های امنیتی مورد نیاز شما بستگی به اندازه خانه شما و همچنین میزان امنیتی مورد نظر شما به طور کلی دارد. حداقل، توصیه می کنیم یک دوربین در ورودی اصلی خانه خود در طبقه همکف قرار دهید. در حالت ایده آل، شما همچنین از دوربین های امنیتی در فضای باز در تمام ورودی های طبقه همکف استفاده کنید. با این حال، این برای کسی که در یک آپارتمان زندگی می کند صدق نمی کند. برای امنیت بیشتر، می‌توانید دوربین‌های امنیتی بیشتری را در سطح زمین و در هر اتاقی که اغلب از آن استفاده می‌کنید یا باید برای ورود یا خروج از خانه عبور کنید، قرار دهید.

برای امنیت بیشتر می توانید دوربین های امنیتی را در راهروهای اصلی طبقه دوم یا سوم قرار دهید. با این حال، به دلیل مسائل مربوط به حریم خصوصی، قرار دادن دوربین در اتاق خواب یا حمام را توصیه نمی کنیم. در واقع، نصب دوربین در آن مکان ها در برخی شور ها غیرقانونی است.

دوربین های خارجی بی سیم

دوربین های خارجی بی سیم مشابه دوربین های داخلی خود هستند اما بزرگتر و مقاوم در برابر آب و هوا هستند. آنها در حالت ایده آل باید با استفاده از صفحه و پیچ مخصوص نصب بر روی دیوار یا سازه نصب شوند. برخی از آنها دارای یک نورافکن و آژیر یکپارچه برای کمک به ترساندن مزاحمان هستند. آنها معمولاً میدان دید وسیعی دارند (130 درجه یا بیشتر) و نسبت به اکثر دوربین‌های گلوله سیمی، منطقه بزرگ‌تری را پوشش می‌دهند.

اینکه دوربین های امنیتی داخلی یا خارجی تهیه کنید تا حد زیادی به مناطقی که می خواهید محافظت کنید بستگی دارد. دوربین‌های فضای باز عمدتاً برای اهداف امنیتی هستند و بسیاری از آنها دارای ویژگی‌های بازدارنده هستند، مانند چراغ‌ها و آژیرها با تشخیص حرکت. علاوه بر این، صدای دو طرفه به این معنی است که می‌توانید با هر کسی که آنجاست از راه دور صحبت کنید. اگر می‌توانید با دوربین‌های فضای باز، مجرمی را از ورود به خانه‌تان باز دارید. پس ممکن است نیازی به هیچ فضای داخلی نداشته باشید.

خرید دوربین مداربسته بیسیم خانگی

سیستم امنیتی کامل خانه

برای یک سیستم امنیتی کامل خانه، دوربین های داخلی و خارجی را در نظر بگیرید. این به شما بهترین شانس را می‌دهد تا هر مشکل احتمالی را بدون توجه به جایی که رخ می‌دهد، مشاهده کنید، به همین دلیل است که برخی از کارشناسان توصیه می‌کنند هر دو را دریافت کنید. فرانکل می‌گوید: «وقتی دوربین‌ها را نصب می‌کنید مهم است که هم دوربین‌های داخلی و هم دوربین خارجی داشته باشید. او اضافه می‌کند که با بودجه محدود، ایده خوبی است که با دوربین‌های داخلی در مکان‌های مرکزی مانند ورودی‌های اصلی، راهروهای اصلی یا مکان‌های بدون مراقبت مانند زیرزمین با پنجره‌ها یا خروجی خروجی شروع کنید.

مطمئن شوید دوربین‌هایی که دریافت می‌کنید فعال هستند و می‌توانند در لحظه فعال شدن، هشداری را به تلفن هوشمند و یا شرکت امنیتی شما ارسال کنند. مهمتر از همه، دوربین ها باید به طور خودکار ضبط را در یک سرور مبتنی بر ابر شروع کنند. به این ترتیب، حتی اگر متجاوز یک دوربین را غیرفعال کند،.

دوربین داخلی برای خانه

همچنین می‌توانید دوربین داخلی را برای دیدن بیرون هدف بگیرید. به عنوان مثال، می توانید یکی از پنجره ها را برای نگه داشتن ساعت در جلو یا حیاط پشتی خود قرار دهید. اگر این کار را انجام می‌دهید، به دنبال یک دوربین داخلی باشید که به شما امکان می‌دهد نورهای مادون قرمز را که دید در شب را امکان‌پذیر می‌کنند خاموش کنید تا از شیشه پنجره منعکس نشوند و تصویر را خراب نکنند. کیفیت تصویر به خوبی یک دوربین در فضای باز نخواهد بود، اما هزینه کمتری دارد و کار کمتری هم دارد. اگر یک دوربین داخلی رو به بیرون از پنجره را با نورپردازی بیرونی فعال با حرکت ترکیب کنید، می تواند بسیار خوب عمل کند.

اگر به استفاده از دوربین داخلی به عنوان دوربین حیوان خانگی/کودک/ پرستار بچه علاقه دارید، آن را در یک مکان مرکزی مانند اتاق نشیمن یا اتاق خانواده نصب کنید. مزیت صدای دو طرفه در این دستگاه ها این است که شخصی در خانه شما می تواند در دستگاه با شما تماس بگیرد. این برای کودکانی که هنوز تلفن همراه ندارند مفید است.

خرید دوربین مداربسته خانگی

دوربین های مداربسته زیادی برای استفاده در منازل وجود دارند، که تمامی ویژگی های لازم جهت نمایش تصاویر، ضبط صدا و برسی اطراف تا 360 درجه را داراست. قیمت دوربین های مداربسته خانگی بسته به اینکه اتوترک باشد یا عروسکی، متفاوت است. ارزان ترین دوربین های مداربسته منزل بیسیم گردان، بولت و مخفی را از مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما