فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس 8 کانال 2 مگاپیکسل

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس 8 کانال 2 مگاپیکسل با قیمتی ویژه و تکرار نشدنی توسط بازرگانی تکنو دوربین بانه! پک بدون سیم 8 عددی را جهت نظارت بهتر و امن تر شدن مکان مد نظر می توانید همراه با تمامی تجهیزات و لوازم جانبی اصل از این مرکز فروش تهیه و خریداری کنید. پکیج کامل و آماده دوربین مداربسته 8 تایی بی سیم بادیگارد از دسته پر فروش ترین پکیج دوربین مداربسته وایرلس برد بالا قابل ارائه می باشد که در ادامه به معرفی کامل آن خواهیم پرداخت:

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس

معرفی پک کامل دوربین مداربسته بدون سیم هشت عددی فول اچ دی:

انتخاب پکیج دوربین مداربسته وایرلس 8 کانال یکی از بزرگترین فرصت هایی است که می توانید داشته باشید. چراکه این بسته حاوی 8 عدد دوربین مداربسته بادیگارد همراه با لوازم جانبی مورد نیاز ( مانند دستگاه ضبط ان وی آر هشت کانال، موس، آنتن، هارد، کابل شبکه، پورت hdmi و غیره ) است و از پایین ترین قیمت ها نسبت به خرید تکی همه آن ها بهره می برد. همچنین می توانید از راه دور و هر کجا که هستید به تصاویر هشت عدد دوربین مداربسته دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، بسته به مدل انتخاب شده دوربین این امکان فراهم است تا در محیط های بیرونی و یا داخلی آن ها را نصب و راه اندازی کنید.

ویژگی و مشخصات عالی دوربین های بادیگارد این پک هشت عددی:

فناوری وارملایت:

پوشش تاریکی محیط عوامل سرقت، جرم و جنایات دیگر را بهتر فراهم می کند. هنگام استفاده از یک دوربین مادون قرمز معمولی برای نظارت شبانه، افراد، وسایل نقلیه یا سایر اشیا داخل محیط تار شده و بنابراین پس زمینه ترکیب می شوند و شناسایی جزئیات را دشوار می کند. از همین رو اطلاعات رنگی برای بسیاری از ضبط شده های دوربین ها بسیار مهم است و یک مزیت در تجزیه و تحلیل داده ها به حساب می آید. با این حال، دوربین های معمولی اغلب هنگام پخش فقط تصاویر سیاه و سفید، را ارائه می دهند.

درنتیجه فناوری وارملایت یا ColorVu راه حل ما برای مقابله با این چالش مشترک است که بسیاری از کاربران با آن روبرو هستند. به طور کلی توانایی بالای دوربین های مداربسته وایرلس بادیگارد این پکیج 8 کاناله با مجهز بودن به فناوری وارملایت در گرفتن جزئیات حتی در فضاهای کم نور کمک می کنند. به علاوه همراه با نور اضافی برای محیط های بسیار تاریک ، این دوربین های ColorVu پخش جزئیات رنگارنگ را در صورت نیاز تضمین می کنند. با این وجود به عبارتی دیگر همه ی این دوربین ها اطلاعات مربوط به افراد و وسایل نقلیه با ارائه جزئیات بسیار واضح و اطلاعات ویدیویی بسیار شفاف تری فراهم می کنند.

کاربرد دوربین های بادیگارد وارملایت

ساختمانهای مسکونی، اعم از خانه های خارج از شهر، ویلا ها، خانه باغ ها و غیره اغلب دارای مناطق کم نور هستند که به طور بالقوه خطرناک بوده و عبور از آنها در تاریکی دشوار می شود. دوربین های وارملایت یا ColorVu در مواردی که حوادث یا تصادفات رخ می دهد نظارتی بی نظیر را فراهم می کنند و مناطق را برای کاهش خطر و افزایش ایمنی ساکنان و بازدید کنندگان روشن می کنند. یک تصویر با کیفیت بالا تا رزولوشن ۲ مگاپیکسل شناسایی مظنونان را در صورت لزوم بهبود می بخشد و از یک محیط امن تر برای ساکنان اطمینان حاصل می کند.

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس

قابلیت تشخیص چهره دوربین های بدون سیم بادیگارد:

تشخیص چهره نوعی نرم افزار پیشرفته مجهز شده در این دوربین های پکیج 8 عددی است است که قادر است با تجزیه و تحلیل دقیق ویژگی های انسانی، شخص را بر اساس یک تصویر دیجیتالی شناسایی یا تأیید کند. این فناوری تشخیص چهره از الگوریتم های یادگیری برای مقایسه تصاویر برای شناسایی هویت فرد استفاده می شود. این تشخیص تشخیص چهره، ویژگی های خاص مختلف چهره را با هم مقایسه می کند و الگویی در حدود 80 نقطه گرهی صورت، به صورت یک کد عددی ایجاد می کند.

این ویژگی ها می تواند فک پایین، شکل گونه ها، فاصله بین چشم ها، اندازه بینی و … باشد. تمام این اندازه گیری ها توسط سیستم در یک پایگاه داده ذخیره می شود و سپس برای تأیید هویت با چهره شخصی که جلوی دوربین ایستاده مقایسه می شوند. دوبین مداربسته بولت بادیگارد بیسیم به فناوری شناسایی چهره مجهز بوده و درنتیجه کسی نمی تواند از چشم این دوربین ها غافل بماند.

قابلیت اتصال به موبایل دوربین های بادیگارد بیسیم:

پکیج دوربین مداربسته وایرلس 8 کانال 2 مگاپیکسل، برای صاحبان خانه هایی که می خواهند یک سیستم نظارت آسان برای نصب و استفاده داشته باشند ایده آل هستند. به خصوص اگر به دوربین های بیشتری نیاز داشته باشید ، زیرا به کابل کشی و دردسر های آن نیازی نخواهید داشت. همچنین شما می توانید تصاویر به صورت زنده و در زمان واقعی مستقیماً از طریق تلفن موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر شما پخش می شوند. با این حال تنها کاری که باید انجام دهید اتصال به شبکه بی سیم در خانه است. می توانید ضبط دوربین نظارت را از هر کجا و هر زمان تماشا کنید.

اگر همیشه در خانه ، چه در محل کار یا در تعطیلات ، از خانه دور هستید ، یک سیستم نظارت بی سیم تمام چیزی است که شما برای دانستن آنچه در خانه شما اتفاق می افتد را در اختیار شما قرار می دهد.( نکته قابل توجه این است که برای اینکه دوربین های داخل پک کامل وایرلس، برد بالایی حهت متصل شدن به وای فای داشته باشند حاوی هشت عدد آنتن جهت متصل شدن به این دوربین ها می باشد.)

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس

میکروفون داخلی این دوربین ها:

مجهز بودن به میکروفون داخلی این دوربین ها به ارزش هایشان افزوده است چراکه باعث شده است تا درک بیشتری از محیط داشته باشید و به صداهای اطراف تا شعاع فاصله زیاد گوش دهید. لذا شما از راه دور قادر خواهید بود تمامی تصاویر مکان مد نظر را همراه با صدا گوش بدهید.

توجه: لازم به ذکر است که در داخل پک دوربین مداربسته بیسیم 8 عددی جدا از 8 تا دوربین بیسیم بولت،یک عدد دستگاه nvr با قابلیت p2p، یک عدد هارد 2 ترابایتی،9 عدد آداپتور دوربین مداربسته، یک عدد موس موجود می باشد.

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس

پکیج بیسیم هشت کاناله ۲ مگاپیکسل دوربین مداربسته هشت زاویه مهم را برای شما به خوبی نظارت و کنترل خواهد کرد.  لذا اگر خانه بزرگی دارید یا شرکت شما به دوربین های مداربسته بیشتری نیاز دارد ، یک پک کامل بی نقص دوربین مداربسته بادیگارد 8 کاناله بیسیم به کمک شما می آید و می توانید همزمان به هشت گوشه محیط دسترسی پیدا کنید. بازرگانی تکنو دوربین بانه عرضه کننده انواع پکیج دوربین مداربسته وایرلس 4 کاناله، 8 کاناله، 16 و غیره با بهترین قیمت می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما