فروش دوربین کوچک بیسیم مگنتی SQT

فروش دوربین کوچک بیسیم مگنتی SQT توسط بزرگترین وارد کننده دوربین مداربسته مخفی منصوری در بانه آغاز شد. دوربین مداربسته مغناطیسی اس کیو تی یکی از محبوب ترین دوربین های مخفی شارژی می باشد که وایرلس بوده و امکان پخش زنده تصاویر و ویدئو ها را برای کاربر فراهم می سازد. این دوربین کوچک جاسوسی رم خور بوده و برای نصب و راه اندازی آن به هیچ گونه لوازم جانبی نیازی نیست. همراه ما باشید تا با این دوربین ریز کوچک جیبی بیشتر آشنا شوید:

فروش دوربین کوچک بیسیم

قابلیت مخفی شدن دوربین مخفی مغناطیسیSQT

دوربین مداربسته شارژی بیسیم مگنتی SQT یکی از کوچک ترین و بروز ترین مدل های بازار جهانی است که به آپشن های ارزشمندی مجهز می باشد. همچنین بهترین گزینه برای ضبط فیلم های مخفیانه در جاهای مختلف است چراکه این دوربین از سایز ۲ در ۲ سانتی متر بهره می برد و کسی به دوربین بودن آن شک نمی کند. پایه های آهنربایی این نوع مدل، به آسانی بر روی درب و پنجره های اتاق ها تعبیه می گردد و یا اینکه داخل لوازم خانگی و اسباب بازی های بچه ها جاسازی می شود. به دلیل اینکه دوربین مداربسته جاسوسی مدل SQT از سری های بی سیم است می توانید با خود در مکان های متعدد به همراه داشته باشید.

از همین رو می تواند انتخاب عالی برای افراد مهم مانند وکلا، قضات، بازرس ها و غیره باشد تا بعدها شواهد و قراین کاربردی را فراهم کند.

فروش دوربین کوچک بیسیم

کیفیت تصویر و سایر امکانات دوربین باتری دار وایرلس مخفی SQT

در این دوربین مداربسته وای فای خیلی کوچک SQT همه اتفاقات و رفت و آمد های داخل محیط به صورت دقیق و از چهار طرف گوشه اطراف کنترل می شود و با کیفیت عالی به نمایش گذاشته می شود چراکه نه تنها به رزولوشن کیفیت فول اچ دی مجهز است، بلکه دارای زاویه دید ۱۴۰ درجه نیز می باشد.

طراحی کوچک و اتصال بی سیم دوربین باتری دار وایرلس مخفی SQT سبب حمل راحت و استتار شدن بهتر آن خواهد شد. این دوربین مخفی بیسیم وای فای دار بوده، بدین معنی که با متصل شدن به اینترنت، اجازه کنترل مکان را به کاربر اصلی خواهد داد. این تکنولوژی به شما این امکان را می دهند تا با استفاده از برنامه های طراحی شده برای تلفن های هوشمند و تبلت ها، امنیت خانه خود را از راه دور کنترل کنید.

به عبارتی دیگر این ویژگی به شما امکان می دهد تا در حین دور بودن از خانه حرکات مربوط به اموال خود را پیگیری کنید. تمام استرس های ناشی از ترک خانه خود برای تعطیلات یا حتی نگرانی روزمره از خالی ماندن خانه در حالی که تمام روز در یک محل کار هستید را فراموش کنید. چراکه این دوربین مداربسته کنترل از راه دور مخفی همه ی فیلم ها را در زمان واقعی برای شما به نمایش می گذارد.

فروش دوربین کوچک بیسیم

پشتیبانی دوربین خیلی کوچک ضبط صدا sqt از کارت حافظه

تمام تصاویر گرفته شده در مکان مد نظر توسط این دوربین جاسوسی شارژی به طور خودکار در کارت حافظه microSD ذخیره می شود. این گزینه ذخیره سازی امن به شما امکان می دهد هر زمان که بخواهید ویدیو ها و عکس‌ گرفته شده را مرور کنید. لازم به ذکر است که دوربین خیلی کوچک ضبط صدا sqt دارای میکروفن داخلی جهت ضبط صدا می باشد. لذا تصاویر همراه با صدا بوده و این به افشای حقیقت کمک ویژه ای خواهد کرد.

فروش دوربین کوچک بیسیم

باتری قوی دوربین وایرلس جاسوسی اس کیو تی

یکی از خاصیت های این دوربین وای فای ریز دارا بودن باتری قوی است که بعد از شارژ شدن قادر به ضبط سه ساعته می باشد. در صورتی هم که بخواهید به طور مداوم و ۲۴ ساعات شبانه روز کار کند، دوربین را به پاور بانک متصل کنید. قابلیت دید در شب و تاریکی این مدل که به محبوبیت های آن افروده است، دارای دید شفاف و دقیق تا فاصله متراژ ده متری است. شما می‌توانید جهت صرفه حوی از فضای کارت حافظه و شارژ باتری دوربین را در حالت آماده باش قرار دهید تا تنها در صورت حرکت افراد شروع به ضبط و فیلمبرداری کند. گذشته از‌همه این ها برای اینکه درک بهتری از وقایع و حوادث داخل محیط مورد نظر داشته باشید، دوربین کوچک بیسیم مگنتی SQT به میکروفون داخلی مجهز است تا به شنود صداهای اطراف خود باکیفیت عالی بپردازد.

فروش دوربین کوچک بیسیم

انواع دوربین های مخفی بیسیم را می توانید در فروشگاه دوربین مداربسته مخفی منصوری خریداری کنید! بازرگانی تکنو دوربین دوربین تنها وارد کننده مجاز انواع دوربین مداربسته کوچک مخفی قیمت مناسب به صورت مستقیم می باشد که از تنوع بالایی برخوردار است. دوربین های مداربسته کوچک وایرلس موجود همگی دارای کیفیت بی نظیر و ابعادی استاندارد جهت جاسازی می باشند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما