فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس با در نظر گرفتن سلیقه مشتری توسط تکنو دوربین بانه! جدیدترین ترین پک دوربین مداربسته بیسیم برای مکان هایی که سیم کشی در آن سخت و دست و پا گیر است امروز توسط فروشگاه دوربین مداربسته منصوری معرفی خواهد شد. این پکیج ها بسته به نیاز و محل نصب کاربر دارای انواع متفاوتی است که کیفیت، نوع دوربین و تعداد دوربین پکیج را تحت تاثیر قرار خواهد داد. در ادامه به معرفی پک کامل دوربین مداربسته بیسیم 8 کانال ۲ مگاپیکسل می پردازیم:

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس

پک 8 تایی دوربین مداربسته وایرلس

نمایندگی های تکنودوربین در سراسر نقاط کشور به فروش ارزان قیمت انواع مدل های پکیج ۴ عددی دوربین مداربسته وایرلس، ۸ عددی، ۱۶ کاناله و یا حتی ۳۲ عددی می پردازد. لازم به ذکر است که دوربین های داخل پکیج می تواند هم بدون سیم و هم ahd باشند. به علاوه بسته به نیاز و انتخاب کاربران می توان در انواع مدل های دام و بولت انتخاب شوند تا در مکان های بیرونی و یا اینکه داخلی به آسانی نصب و راه اندازی شوند.

با انتخاب پک کامل ۸ کاناله وایرلس کاربران دیگر نباید نگران فروشگاه ها، شرکت ها، خانه، اداره و غیره خود باشند چراکه با 8 دوربین بیسیم منازل یا دفاتر کسب و کار خود را از هشت طرف مختلف کنترل خواهند کرد. همانطور که می دانید دوربین های مداربسته بیسیم به کمک دستگاه ضبط تصویر ان وی آر با قابلیت p2p می توانند هر آنچه را که ضبط کردند به راه دور منتقل کنند و این مهمترین مزیت استفاده از این پک وایرلس می باشد.

به علاوه به دلیل اینکه دوربین های مداربسته بیسیم دارای میکروفون داخلی هستند قابلیت استراق سمع و ضبط صدای واضح را امکان پذیر می سازند. این دوربین های مداربسته فاقد سیم دارای رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسلی است که وضوح بسیار بالایی دارند. این وضوح دقیق فقط مختص به روز نمی باشد بلکه با مجهز بودن به ال ای دی های مادون قرمز قابلیت دید در شب را هم ممکن می سازند.

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس

اقلام داخل پکیج ۸ کاناله دوربین مداربسته بی سیم

  • 1 عدد دستگاه ضبط کننده دیجیتال NVR هشت کاناله
  • 8 عدد دوربین وایرلس بولت (می توان پکیج را فول دام یا ترکیبی از دام و بولت انتخاب کرد)
  • 9 عدد آداپتور
  • 1 عدد موس
  • 1 عدد هارد
  • کابل HDMI

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس

فروشگاه لوازم منصوری بانه از جمله عرضه کنندگان پکیج های مختلف ۴، ۸، ۱۶ و ۳۲ عددی دوربین های مداربسته وایرلس فول اچ دی می باشد که دنیایی از پیشنهادات را برای هر محصول به مشتری معرفی خواهد کرد. لازم به ذکر است که تمامی دوربین ها، دستگاه ان وی آر و سایر لوازم جانبی داخل این پکیج ها همراه با گارانتی معتبر ارائه خواهند شد و دارای معتبر ترین برند می باشند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما