قیمت خودکار دوربین دار ارزان HD با حافظه داخلی

قیمت خودکار دوربین دار ارزان HD با حافظه داخلی را به صورت عمده و تکی از بازرگانی تکنو دوربین بانه دریافت کنید. دوربین مداربسته خودکاری را در جیب کت خود قرار دهید و جلسات، نشست، قرار و مهمانی هایی که در آن قرار دارید را مو به مو فیلم بگیرید. دوربین مداربسته مخفی طرح روان نویس کاملا به شکل خودکاری شیک و لاکچری است که کاربر می تواند با آن بنویسد، امضا کند و یا بر روی میز خود جهت ضبط فیلم به صورت نامحسوس قرار دهد. در ادامه به معرفی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت:

قیمت خودکار دوربین دار ارزان

روان‌ نویس دوربین‌ دار فول اچ دی full hd

روان‌ نویس دوربین‌ دار فول اچ دی full hd بر خلاف سایر دوربین های ریز جاسوسی، می توانید با خود حمل کنید بدون اینکه کسی به دوربین بودن آن شک کند. این خودکار دوربین دار از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با روان‌ نویس‌ ندارد و تنها تفاوت آن در دوربین مخفی تعبیه شده آن است. کاربر می تواند این خودکار دوربین‌ دار را بر روی لبه کت، پیراهن و یا بر روی میز قرار دهد و به صورت مخفیانه به فیلمبرداری و عکسبرداری بپردازد. خودکار دوربین‌دار از حافظه میکرو اس‌ دی (Micro SD) تا سقف۳۲ گیگا بایت پشتیبانی می‌ کند. این خودکار دوربین‌دار دارای باتری لیتیوم داخلی با ظرفیت بالا، و با قابلیت شارژ می باشد. این روان نویس دوربین‌ دار را می توان به لپ‌ تاپ و سیستم خانگی متصل کرد دارد و از این طریق شارژ کرد.

کیفیت فیلم‌برداری خودکار دوربین‌دار 2مگاپیکسل و فرمت AVI است. و با سرعت ضبط بالا (۳۰ فریم در ثانیه) تضمین می‌کند که فیلم‌ها حتی در صورت وجود لرزش صاف و روشن گرفته می‌شوند. فرمت تصاویر ذخیره شده در این خودکار دوربین‌دار JPG است و کیفیت بسیار بالایی دارد. خودکار دوربین‌دار از HDMI پشتیبانی می‌کند. این کابل اولین و تنها رابط تجاری برای انتقال غیر فشرده همزمان تصویر و صدا به صورت دیجیتال است. نوعی پورت ارتباطی است که قابلیت انتقال تصویر و صدا با کیفیت بالا را تنها با استفاده از یک کابل به کاربران ارائه می‌دهد.

قیمت خودکار دوربین دار ارزان

مشخصات دوربین مداربسته خودکاری رم خور

  • پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی
  • وایرلس
  • قابلیت استفاده بعنوان خودکار
  • دارای باتری لیتیومی با ظرفیت ۳۶۰ میلی آمپری
  • قابلیت تصویر برداری با کیفیت بالا
  • ضبط تصویر با فرمت JPG
  • زاویه دید ۶۵ درجه
  • دارای میکروفن داخلی برای ضبط صدا
  • دارای وای فای داخلی برای اتصال به شبکه
  • دارای نرم افزار بازبینی تصاویر بر روی سیستم عامل های ویندوز و مک

قیمت خودکار دوربین دار ارزان

دوربین مداربسته جاسوسی ضبط صدا

شکل دوربین مداربسته مخفی برای کاربر بسیار مهم است. برای مثال دوربین مداربسته مخفی طرح ساعت رومیزی را اگر بر روی میزی در خانه یا محل کار قرار دهیم هیچ احدی به آن شک نخواهد کرد، یا اگر دوربین مداربسته چراغ مجلل را در مکانی عمومی قرار دهیم هیچ کس از وجود آن مطلع نخواهد شد. برای همین کاربر باید با توجه به نیاز خود دوربین مداربسته مخفی را برگزیند. دوربین مداربسته خودکاری نیز یکی از دوربین های بیسیم مخفی جاسوسی است که برای حمل در جیب کت و لباس افراد مناسب می باشد. این دوربین مداربسته دارای طراحی ظریف شکیلی است که هیچ احدی متوجه دوربین داخل آن نخواهد شد.

دوربین مداربسته مخفی خودکاری قادر به فیلمبرداری و عکسبرداری به صورت مخفیانه و نامحسوس می باشد. خودکار دوربین‌دار قابلیت پشتیبانی از رم میکرو اس‌ دی تا۳۲ گیگا بایت را دارد. لازم به ذکر است که در داخل خودکار دوربین‌ دار باتری لیتیوم با ظرفیت بالا، و با قابلیت شارژ قرار دارد. یکی از مهمترین ویژگی های این دوربین خودکاری، پشتیبانی از ویژگی موشن دیتکشن است. این دوربین خودکاری به محض تشخیص حرکت، فورا شروع به ضبط فیلم خواهد کرد و پس از آن به حالت استاندبای خواهد رفت. این دوربین مداربسته مخفی شارژی تا 4 الی 5 ساعت به خوبی شارژ نگه می دارد.

این دوربین رم خور قابل حمل از دسته دوربین های مخفی جاسوسی محسوب می شود که به راحتی در هر مکانی جاسازی شده و می توان با خود به هر مکان و جلسه ای برد.

قیمت خودکار دوربین دار ارزان

قیمت خودکار دوربین دار ارزان

قصد دارید، دوربین مداربسته ای کوچک با عملکرد کاملا جاسوسی تهیه کنید؟ آیا به دنبال دوربین مداربسته ای مخفی قابل حمل هستید؟ قصد خرید دوربین مداربسته ریز شارژی باطری خور با کیفیت را دارید؟ تنها دوربین مخفی شارژی مموری خوری که توسط تکنو دوربین پیشنهاد می شود، دوربین مداربسته رم خور باریک خودکاری می باشد. خودکار دوربین دار اچ دی مانند یک روان نویس معمولی به نظر می رسد که در داخل آن یک دوربین مداربسته ریز با کیفیت تعبیه شده است.

بازرگانی تکنو دوربین بانه عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته مخفی بیسیم رم خور جاسوسی، دوربین های قابل حمل و غیره از جمله دوربین مداربسته خودکاری با ارزان ترین قیمت می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما