خرید خودکار دوربین دار فول اچ دی جدید

خرید خودکار دوربین دار فول اچ دی جدید را با ما تجربه کنید. این دوربین مداربسته مخفی خودکاری ضمن اینکه همیشه باشماست، تصاویر و صداهای محیط را با بهترین کیفیت ضبط و ذخیره خواهد کرد. دوربین مخفی طرح خودکار را معمولا در جیب کت قرار داده و با خود به مکان های مهم به صورت مخفی حمل خواهند کرد. خودکار دوربین دار فول اچ دی به کلی ویژگی ها و مزایای فوق العاده ای مجهز می باشد. در ادامه همراه ما باشید تا با دوربین مداربسته مخفی شکل خودکار بیشتر آشنا شوید:

دوربین مخفی جاسوسی طرح خودکار

آیا می خواهید بدون اینکه کسی متوجه شود، از هر قدمی که برمیدارید از اطراف خود فیلم برداری کنید ؟ برای رسیدن به این هدف پیشنهاد ویژه ما دوربین مداربسته خودکاری است که از مشخصات منحصر به فردی بهره می برد. همچنین دارای قابلیت حمل است و این ویژگی تنها مختص دوربین های کوچک بی سیم می باشد. دوربین مخفی جاسوسی طرح خودکار یکی از پرفروش ترین دوربین های همه کار است. زیرا هم قادر به نوشتن است و هم اینکه به واسطه لنز خود امکان تصویر برداری و فیلم برداری را فراهم می کند‌. طراحی این دوربین به صورت بسیار حرفه ای است که‌ از ساختار زیبا و لاکچری با بدنه بسیار باریک بهره می برد.

این محصول فرایند فیلم برداری و کارکرد خود را به وسیله باتری لیتیوم یونی با قدرت و ظرفیت بالا انجام می دهد. این باتری دارای قابلیت شارژ است و می تواند به صورت محدودی در مدت زمان ۹۰ دقیقه شارژ خود را نگه دارد. این خودکار دوربین دار را می توانید از طریق پورت USB به کامپیوتر شخصی، لپ تاپ و سایر رسانه های خارجی اتصال کنید. با این کار می توانید هم باتری دوربین را شارژ کنید و هم اینکه اطلاعات ثبت شده را در این دستگاه ها مشاهده و انتقال دهید.

خرید خودکار دوربین دار فول اچ دی

دوربین مداربسته بدون سیم خودکاری باتری خور

دوربین مداربسته بدون سیم خودکاری باتری خور بهترین گزینه برای استراق سمع محیط است. چراکه یک عدد میکروفون قدرتمند و حساس داخل آن جاسازی شده است تا به ضبط مکالمه های مکان مورد نظر به صورت بسیار واضح بپردازد. با این قابلیت می توانید صدای کنفرانس ها، سخنرانی های متعدد کلاس و یا جلسات، مصاحبه های گوناگون را ثبت کنید. سپس به راحتی بعد ها ‌به آن نیز دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر، ویژگی فیلمبرداری همراه با صدا به ارزش های این دوربین افزوده است. چراکه در موقعیت های تخلفات و رویداد های ناگوار می توانید بهتر درک کنید که چه اتفاقی در محیط افتاده است. از این رو به خوبی می توانید از کاربرد های زیاد این دوربین اعم از نوشتن، عکاسی، فیلم برداری و شنود صدای محیط استفاده کنید.

برای همه افرادی که به ضبط های مخفی در محیط نیاز دارند، روان نویس دوربین دار ۲ مگاپیکسل را پیشنهاد می کنیم. این اشخاص می توانند پلیس ها، بازرس، روزنامه نگار، خبرنگار، وکلا، قضات، دانشجو ها و سایر افراد عادی باشند. شما می توانید این دوربین را به راحتی داخل جیب کت یا پیراهن خود قرار داده و با خود به هرکجای ممکن همراه داشته باشید. همچنین با تعبیه داخل جامدادی یا روی میز از فیلم برداری های محتاطانه آن بهره مند شوید.

روان نویس دوربین دار رم خور

روان نویس دوربین دار شیک دارای کیفیت ضبط تصویر فول اچ دی با فریم فیلم برداری ۳۰ فریم بر ثانیه است. برای همین رو می توانید از ضبط های واضح و بدون نویز و شفاف آن برخوردار شوید. این دوربین دارای یک شیار مخصوص کارت حافظه است. این مموری رم دارای سازگاری با ظرفیت ۶۴ گیگابایت است که در صورت بازبینی و مشاهده اطلاعات ضبط شده قبلی، می توانید به آن رجوع کنید. این آپشن نیز می تواند شواهد و قراین زیادی را جمع آوری و سپس به عنوان اثبات وقایع از آن استفاده کرد.

پدر و مادران شاغلی که اکثراً در طول روز خانه نیستند، مجبور هستند بچه های خود را به پر‌ستار بسپارند. با این حال برای اطمینان از نحوه عملکرد پرستار و امنیت کودک خود می توانید به این دوربین مداربسته جیبی فول اچ دی رم خور بیسیم مخفی اعتماد کنید. از دیگر کاربرد های این محصول می تواند برای نصب در اتاق افراد مسن خانواده، اتاق کار، داخل گاوصندوق و غیره مورد استفاده قرار گیرد. استفاده و نصب از این مدل دوربین مداربسته بسیار ساده است و نیازی به کابل کشی و دستگاه ضبط کننده ویدیو ندارد.

خرید خودکار دوربین دار فول اچ دی

خرید خودکار دوربین دار فول اچ دی

با گسترش روز افزون تخلفات ارزش دوربین های مداربسته بسیار بالاتر رفته است. امروزه دوربین های مداربسته مخفی اهمیت زیادی پیدا کرده و سپس به دلیل کاربرد های فراوان نسبت به دوربین های معمولی، مورد استقبال همگان قرار گرفته است. این محصولات نسل جدیدی هستند که در طیف گسترده ای از مدل ها عرضه می شود. همچنین هدف اصلی آن ها، ضبط های نامحسوس برای گرد آوری مدارک، اثبات وقایع، پیشگیری از امنیت و غیره می باشد.

خودکار دوربین دار فول اچ دی، از دسته محبوب ترین دوربین های مخفی موجود در فروشگاه تکنو دوربین است که با قیمتی ویژه به فروش می رسد. برای خرید و سفارش این دوربین با ما در تماس باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما