قیمت دوربین جاسوسی کوچک بیسیم با قابلیت ضبط صدا

جهت خرید و دریافت قیمت دوربین جاسوسی کوچک بیسیم با قابلیت ضبط صدا جهت نصب در اماکن به صورت نامحسوس با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید. دوربین مخفی بی سیم ضبط صدا که به دوربین مداربسته فلتی نیز معروف است از اطمینان بالا و فروش چشم گیری برخوردار است زیرا به راحتی قابل مخفی شدن است. همچنین از قابلیت های کاربردی متعددی برخوردار است که عبارتند از: کیفیت تصویر خارق العاده، قابلیت متصل به شبکه وای فای و پشتیبانی از سیستم عامل های اندروید و IOS، قابلیت ضبط صدا، پشتیبانی از رم تا ۶۴ گیگ و غیره.

با ما باشید تا بیشتر با این دوربین مخفی بیسیم فلتی رم خور آشنا شوید:

قیمت دوربین جاسوسی کوچک بیسیم با قابلیت ضبط صدا

نقد و بررسی دوربین مداربسته ریز s06 وای فای دار

دوربین مخفی بیسیم رم خور فلتی، از نوع دوربین مداربسته های lP یا تحت شبکه‌ است که به آسانی به شبکه WiFi متصل می شود و از طریق برنامه تلفن هوشمند (iOS و Android) به تمام ضبط های دوربین همراه با صداهای محیط از راه دور دسترسی کامل دارید. این دوربین ریز فلتی ضبط صدای وایرلس، از کیفیت تصویر ۱۰ مگاپیکسلی بهره می برد که تصاویر واضح و شفاف‌ اطراف‌ ‌محیط را تا زاویه وسیع دید لنز ۱۲۰ درجه ضبط و ذخیره کند. این دوربین جاسوسی وای فای دار s06، از کارت حافظه ۶۴ گیگابایتی و باتری منحصر بفرد داخلی با فضای زیاد پشتیبانی می کند که می تواند کاملاً شارژ شود تا حدود ۳ ساعت تمام‌ کار کند.

به علاوه از طریق ال ای دی های مادون ‌قرمز که هیچ نوری را از خود نشان نمی دهند قابلیت دید در شب و تاریکی را برای شما به ارمغان می آورد که حتی در نور ضعیف هم فیلمبرداری های روشن را ثبت می کند.

قیمت دوربین جاسوسی کوچک بیسیم با قابلیت ضبط صدا

مشخصات فنی دوربین وایرلس فلتی مموری خور

  • کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل
  • قابلیت اتصال به شبکه وای فای
  • پشتیبانی از سیستم عامل های اندروید و IOS
  • قابلیت ضبط صدا
  • پشتیبانی از رم تا ۶۴ گیگ
  • انتقال تصویر توسط اینترنت
  • قابلیت تشخیص حرکت

قیمت دوربین جاسوسی کوچک بیسیم با قابلیت ضبط صدا

دوربین مداربسته بی سیم مخفی q7 شارژی

آیا می خواهید در پنهان ترین شکل ممکن از سوژه های مورد نظر خود با کیفیت عالی و حتی در تاریکی شب فیلم برداری کنید؟ بدون شک یک دوربین مداربسته بی سیم مخفی کیو هفت می تواند بهترین گزینه باشد. این دوربین دارای حجم کوچکی است که حتی می تواند کاربران خود را در هر زمان و هر مکانی همراهی کند. چراکه برای کارکرد هیچ گونه محدودیتی به سیم کشی و دستگاه های ضبط کننده ویدیو ندارد.

همچنین انرژی دو ساعت فیلم برداری خود را از طریق باتری لیتیوم یونی قابل شارژ تأمین می کند. این باتری می تواند از طریق پورت usb خود با کامپیوتر، لپ تاپ و یا سایر رسانه های خانگی شارژ شود.

البته ناگفته نماند که برای اینکه از ضبط های ۲۴ ساعته و شبانه روزی این دوربین بهره مند شوید، می توانید این دوربین جاسوسی وایرلس q7 را به برق مستقیم متصل کنید. یکی از مزایای کاربردی دوربین مداربسته خیلی کوچک شارژی کیو هفت ضبط صدا همراه فیلم برداری می باشد. با این وجود به وسیله میکروفون قدرتمند این محصول می توانید درک بیشتری از هر آنچه که در محیط اتفاق می افتد را داشته باشید. به دلیل قابلیت مخفی شدن این دوربین در اجسام و لوازم خانگی، می توانید مدارک و اطلاعات جمع آوری شده را در کارت حافظه را برای مقامات قانونی افشا کنید.

دوربین مداربسته مخفی میکروفون دار Q7

درنتیجه دوربین مداربسته مخفی میکروفون دار Q7 مدل مناسبی برای نصب در مکان های پر تردد مانند جلوی درب ورودی و خروجی یا راه پله های محیط مسکونی یا اداری می باشد. همچنین گزینه عالی برای نصب در اتاق کودک یا افراد مسن خانواده، دفاتر کار و غیره می باشد. شما با نصب این دوربین در داخل وسایل نقلیه خود می توانید ایمنی همه جانبه ای برای وسایل شخصی داخل ماشین و غیره اعمال کنید.

ویژگی تشخیص حرکت این دوربین مداربسته جاسوسی بی سیم می تواند کمک بسزایی در صرفه جویی فضای کارت حافظه و شارژ باتری داشته باشد.

قیمت دوربین جاسوسی کوچک بیسیم با قابلیت ضبط صدا

قیمت دوربین جاسوسی کوچک بیسیم با قابلیت ضبط صدا

دوربین مداربسته بی سیم بسیار ریز وای فای دار فلتی، دارای میکروفون داخلی است که قابلیت شنود محیط اطراف را دارد. این دوربین گزینه مناسبی هم داخل و بیرون فضای خانه است و همچنین برای مراقبت و پرستاری از کودکان و یا افراد مسن ایده آل واقع می شود. گذشته از این ها با قابلیت متصل شدن به وای فای که دارد هنگام بیرون آمدن از خانه از وقایع محیط اطراف از راه دور مطلع خواهید شد.

این دوربین مخفی wirless باطری خور فلتی از ابعاد بسیار کوچک و‌ ریز بهره می برد که باتری آن را می توانید از طریق کابل مخصوص شارژ کنید تا ساعت ها به فیلمبرداری مکان مورد نظر شما بپردازد. از دیگر کاربرد های مهم این دوربین جاسوسی فلتی رم خور، قابلیت دید در شب، وایرلس، زاویه دید لنز ۱۲۰ درجه، متصل شدن به ۴ کاربر از راه دور، میکروفون داخلی و غیره.

شما می توانید این‌دورببن مخفی فلتی فاقد سیم با قابلیت ضبط صدا را با قیمتی ارزان در فروشگاه تکنو دوربین خریداری فرمایید. محصولات باکیفیت ما دارای ضمانت بالا می باشد که می توانید آن ها را با قیمت مناسب و ارزان از طریق فروشگاه منصوری خریداری فرمایید، جهت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما