قیمت دزدگیر ماشین ارزان و باکیفیت

قیمت دزدگیر ماشین ارزان و باکیفیت را تنها از ما بخواهید. دزدگیر های ماشین منحصر بفرد و باکیفیت را می توانید در فروشگاه منصوری با قیمتی استثنایی خریداری فرمایید. این سیستم های مرکزی اتومبیل از قابلیت های ویژه سنسور حساس آژیر کشیدن، ریموت های کاربردی ( ساده و تصویری )، قابلیت باز و بسته کردن درب های خودرو از راه دور، قفل کودک، باز کردن صندوق عقب، قفل خودکار بعد از حرکت، باز شدن اتوماتیک بعد از خاموش کردن ماشین، قابلیت اخطار به صورت لرزش بر روی ریموت، ریموت ساعت دار و نمایش دهنده میزان باطری، خاموش کردن خود از راه دور از طریق ریموت و غیره.

با ما باشید تا با دو برند ویژه دزگیر ماشین هوتای و استیل میت آشنا شوید:

قیمت دزدگیر ماشین

دزدگیر خودرو هوتای HUATAI

کمپانی Huatai از مارک های کشور چین در تولید دزدگیرهای ماشین می باشد که محصولات خود را به صورت منحصر بفرد و پرفروش در بازار جهانی عرضه کرده است. برند هوتای سیستم های ضد سرقت اتومبیل خود را به دو صورت ساده و تصویری طراحی کرده است که مدل ساده آن دارای ریموت کنترل از راه دور و آژیر هشدار قدرتمند می باشد تا صاحبان خودرو را هنگام احساس هرگونه خطری آگاه سازد.

اما دزدگیر تصویری خودرو هوتای دارای صفحه نمایش ال ای دی روی ریموت کنترل است که قابلیت های ویژه ای دارد که از جمله آن ها عبارتند از: قفل شدن اتوماتیک بعد از حرکت جهت مراقبت اطمینان بخش تر از سرنشینان و کودکان داخل خودرو، بالا بردن شیشه ها بعد از خاموش کردن خودرو جهت دسترسی نداشتن سارقین به وسایل داخلی، بازکردن درب و صندوق عقب از طریق ریموت، قابلیت خاموش کردن خودرو در صورت دزدیده شدن ماشین، پیدا کردن سریع و زود هنگام اتومبیل در مکان های پرمشغله و غیره.

مشخصات فنی دزدگیر ماشین هوتای

  • دو مدل ساده و تصویری
  • ریموت: تصویری
  • باطری مصرفی: لیتیوم قابل شارژ
  • شیشه بالا بر هنگام خاموش بودن
  • باز کردن درب هنگام خاموشی
  • بسته کردن درب هنگام حرکت
  • خاموش کردن خودرو هنگام سرقت
  • پیدا کردن سریع ماشین در مکان های شلوغ

قیمت دزدگیر ماشین

دزدگیر اتومبیل استیل میت

سیستم مرکزی برند معتبر استیل میت از عملکرد عالی و بی مانندی بهره می برد که موجب جذب طرفداران زیادی شده است. این دزدگیر ماشین استیل میت از دو مدل ساده و تصویری طراحی شده است. مدل ساده سیستم مرکزی خودرو استیل میت، در صورت هرنوع ضربه آهسته یا تند به بدنه با هشدار آژیر کشیدن سریعاً شما را مطلع می سازد. همچنین می توانید از راه دور درب ها را باز و بسته کنید.

اما نوع مدل تصویری این دزدگیر استیل میت، دارای یک ریموت تصویری می باشد که در هنگام حس کردن هرنوع حرکتی برروی ماشین، شروع به آژیر کشیدن، نمایش رنگ های مختلف و یا لرزش می شود تا در کمترین زمان ممکن شما را مطلع سازد و از وقوع هر حادثه ناگواری جلوگیری کنید. همچنین ریموت کنترل این سیستم ضد سرقت اتومبیل، از نوع صفحه رنگی می باشد که وقایع مهم مربوط به خودرو را با وضوح مناسب از جمله وضعیت باطری، باز و بسته بودن درب و غیره را به شما نشان می دهد به علاوه این ریموت تصویری دارای باطری لیتیوم است و می توانید به آسانی آن را شارژ کنید.

مشخصات دزدگیر ماشین استیل میت

  • دو نوع ساده و تصویری
  • ریموت تصویری
  • برد ۲۰۰۰ متر
  • قابلیت صندوق پران
  • قفل کودک
  • شارژ فندکی جهت شارژ باطری لیتیوم ریموت
  • اخطار هشدار، نمایش رنگی و لرزش روی ریموت
  • اخطار باز بودن درب
  • نمایش وضعیت ماشین بر روی ریموت

قیمت دزدگیر ماشین

دزدگیر تصویری خودرو هوتای مدل گلد 110

دزدگیر تصویری خودرو هوتای مدل گلد 110 | Hutai Gold 110 یکی از پرطرفدارترین و حرفه ای ترین محصولات این کمپانی مشهور است که به کلی امکانات خاص مجهز است. به وسیله این دزدگیر می توانید با خیال آسوده اتومبیل خود را بدون ترس از نگرانی سرقت آن در هر کجا پارک کنید. زیرا به وسیله ریموت برد بالای آن می توانید در هر شرایطی از وضعیت آن مطلع شوید. این ریموت از نوع تصویری می باشد که از نوع باتری شارژی نیم قلمی برخوردار می باشد.

همچنین بر روی این ریموت کنترل از راه دور، دزدگیر خودرو هوتای هشدار باز شدن درب ها، صندوق عقب و روشن شدن موتور، میزان ولتاژ باتری ماشین، مقدار درجه حرارت داخل وسیله نقلیه و غیره به خوبی قابل نمایش می باشد.

دزدگیر تصویری خودرو هوتای مدل گلد 110 دارای قابلیت روشن کردن چراغ های فلاشر می باشد. به گونه ای که در مواقع ترمز ناگهانی این چراغ ها روشن می شود و خطر تصادفات را پایین می آورد. چراکه با این وجود راننده های دیگر از پشت از این ترمز های ناگهانی باخبر می شوند. علاوه براین، با ویژگی قفل کودک این محصول می توانید ۱۵ ثانیه بعد از روشن بودن موتور ماشین از قفل کامل درب ها جهت ایمنی بیشتر اشخاص داخل آن اطمینان حاصل کنید.

دزدگیر اتومبیل hutai

این دزدگیر اتومبیل hutai قابل سازگاری با هر نوع مدل ماشین است و نصب و اجرای ساده ای دارد. از ویژگی های متحصر به فرد دیگر این محصول عبارتند از: پشتیبانی از سنسور اطلاع رسانی روشن ماندن چراغ ها، پشتیبانی از سنسور چشمی اولتراسونیک، دارای قابلیت هشدار دهنده از طریق لرزش ویبره، قابلیت نمایش باز بودن درب صندوع عقب بر روی ریموت، دارای تنظیم پین کد در مواقع سرقت، دارای قابلیت حالت پانیک، و غیره.

قیمت دزدگیر ماشین

قیمت دزدگیر ماشین

دزدگیر های خودرو  خودرو باکیفیت و پرفروش استیل میت و هوتای که قابلیت های کاربردی و بی نظیری دارند، انتخاب ایده آلی برای مواظبت از خودروهای شخصی مقابل سارقان و سودجویان می باشد. شما می توانید این سیستم های مرکزی ماشین برند هوتای و استیل میت را با قیمتی ارزان در فروشگاه تکنو دوربین خریداری فرمایید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما