خرید انواع دزدگیر تصویری ماشین قیمت مناسب

خرید انواع دزدگیر ماشین قیمت مناسب به صورت عمده و خرده امکان پذیر است. انواع دزدگیر های تصویری ماشین قیمت مناسب، در فروشگاه تکنو دوربین موجود می باشد که با کیفیت عالی همراه با گارانتی معتبر به فروش می رسد. همچنین از قابلیت های کاربردی منحصر بفردی بهره می برند که موجب فروش بالایی در میان دیگر محصولات به حساب می آید. نمونه ای پر فروش از این دزدگیرها عبارتند از دزدگیر تصویری خودرو هوتای HT-L129 Dual و دزدگیر خودرو استیل میت Ranger4328 Single می باشد که در زیر به نقد و بررسی بیشتر آن ها می پردازیم:

خرید انواع دزدگیر ماشین

دزدگیر اتومبیل تصویری هوتای مدل HT-L129 Dual

دزدگیر تصویری خودرو هوتای HT-L129 Dual، از مدل های پرفروش بهره می برد زیرا از کارکردهای متعددی برخوردار است. این سیستم ضد سرقت ماشین هوتای دارای از دو ریموت کنترل از راه دور ویژه با قابلیت ویبره بهره می برد که از پنج دکمه تشکیل شده است. همچنین بر روی آن ساعت و تاریخ و از همه مهمتر میزان باقی مانده باتری به خوبی نمایش داده می شود. از طریق این ریموت این امکان فراهم است تا در صورت دزدیدن، ماشین را از راه دور خاموش کنید. این دزدگیر تصویری ماشین هوتای HT-L129 Dual، در صورت روشن نمودن اتومبیل خود به خود شروع به قفل کردن درب ها می کند تا ایمنی کودکان و سرنشینان داخل را تضمین کند. همچنین هنگامی که درب ماشین، کاپوت و حتی صندوق عقب باز باشد سریعاً شما را مطلع می سازد.

به علاوه آنتن جداگانه این سیستم ضد سرقت ماشین هوتای، به کمک رانندگانی می آید که فراموش می کنند ماشین خود را در یک پارکینگ بزرگ کجا رها کرده اند. این قابلیت برد ریموت را افزایش می دهد و پس از فعال شدن از راه دور، انتشار سیگنال قابل شنیدن توسط آژیر هشدار را فعال می کند و در نتیجه سیگنالی که به شما کمک می کند ماشین را بسیار راحت تر پیدا کنید. خروجی چشمی آلترا سونیک، از دیگر مزیت های این زدگیر تصویری ماشین هوتای HT-L129 Dual، است که صداهای محرک های مشکوک را در داخل خودرو سریعاً تشخیص داده و شما را هرچه زودتر مطلع می سازد.

مشخصات فنی دزدگیر تصویری خودرو هوتای HT-L129 Dual

  • دارای ۲ ریموت کنترل از راه دور با ۵ دکمه
  • باتری قابل شارژ
  • خروجی چشمی آلترا سونیک
  • خروجی شیشه بالابر
  • خروجی صندوق پران
  • قفل اتوماتیک درب ها پس از روشن کردن اتومبیل
  • دارای آنتن مجزا
  • قابلیت باز شدن خودکار درب ها بعد از خاموش کردن خودرو

خرید انواع دزدگیر ماشین

دزدگیر ماشین تصویری استیل میت Ranger4328 Single

دزدگیر اتومبیل استیل میت Ranger4328 Single، از دو عدد ریموت کنترل بهره می برد که دارای ۴ دکمه مختلف می باشد. این ریموت سازگار با برد تا سه هزار می باشد. همچنین از همه خروجی های مهمی که باید یک دزدگیر حرفه ای داشته باشد برخوردار است. این سیستم ضد سرقت ماشین به قابلیت قفل کودک مجهز است که پس از روشن شدن و راه اندازی اتومبیل جهت مخاظت از افراد داخل درب ها را اتوماتیک قفل می کند تا از هر حادثه ناگواری جلوگیری کرده باشد.

دزدگیر خودرو استیل میت Ranger4328 Single ، اتومبیل شما را با عملکردهایی که از طریق سنسور ضربه با حساسیت قابل تنظیم تشخیص می دهد، در برابر ضربات احتمالی و فیزیکی ، محافظت می کند و آنها را از طریق سیگنال های صوتی و ویبره ریموت گزارش می کند. این دزدگیر ماشین قادر می باشد تا پس از خاموش کردن اتومبیل، به صورت اتوماتیک فعال شود و در برابر هرگونه احساس خطر شما را مطلع سازد.

قابلیت های دزدگیر خودرو استیل میت Ranger4328 Single

  • ۲ ریموت کنترل تصویری قابل شارژ با ۴ دکمه
  • خروجی چشمی آلترا سونیک
  • خروجی شیشه بالابر
  • خروجی صندوق پران
  • خروجی ضد ضربه
  • قفل کودک
  • پیدا کردن ماشین در پارکینگ های شلوغ

خرید انواع دزدگیر ماشین

خرید انواع دزدگیر ماشین

دزدگیر ماشین ارزان و با کیفیت نامبرده در بالا بسیار متناسب و ایده آل جهت محافظت هرگونه اتومبیلی می باشد. شما می توانید آن ها را با قیمتی ارزان و مناسب در فروشگاه منصوری خریداری کنید. لازم به ذکر است که انواع دزدگیر های خودرو اعم از معمولی و تصوری که در این مرکز فروش ارائه داده می شوند همگی اورجینال بوده و توسط خود شرکت ضمانت خواهد شد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما