قیمت دوربین مداربسته بیسیم مخفی

قیمت دوربین مداربسته بیسیم مخفی را همراه با تخفیف ویژه از ما بخواهید. امروزه با نیاز گسترده همگان به دوربین های مداربسته، انواع متعددی از این محصولات باارزش وارد بازار شده است. چراکه در وهله اول نیاز به محافظت مداوم شما را در هر مواقعی تأمین می کند‌. در این راستا یکی از مدل های‌ پرطرفدار و درعین حال کاربردی دوربین های مداربسته بیسیم مخفی می باشد. این مدل از دوربین ها دارای یکسری ویژگی های بی همتا و باکیفیت هستند که می توانید انواع مختلفی از این محصولات را در نمایندگی های ما پیدا کنید. لذا دوربین مداربسته بسیار کوچک مخفی کیو هفت وای فای یکی از‌مدل های کنترل از راه دور است که از کیفیت تصویر عالی، انتقال صدا، قابلیت دید در شب و کلی ویژگی های محبوب دیگر بهره می برد.

جهت آشنایی با این دوربین کوچک شارژی همراه ما باشید:

قیمت دوربین مداربسته بیسیم مخفی

دوربین ورزشی کوچک شارژی q7

گاهی از دوربین مداربسته بیسیم شارژی مخفی کیوهفت به عنوان دوربین فیلمبرداری ورزشی یاد می شود. زیرا دارای ابعاد و حجم بسیار مناسب و کوچک است و به راحتی بر روی کلاه ایمنی، فرمان دوچرخه و غیره نصب می شود. همچنین با عملکرد فوق العاده باکیفیتی که دارد می تواند از مناظر بکر و زیبا فیلمبرداری کند. این دوربین کوچک از سری دسته های پرتابل است که بدون نیاز به کابل کشی و دیگر تجهیزات خاصی قابل حمل است و به راحتی کار می کند. برای همین مدل مناسبی‌ برای کارهای نظارتی مراقبتی، افشای جرم و جنایت، اثبات وقایع ناگوار، ساخت ربات ها و غیره می باشد.

شما می توانید از طریق دوربین مداربسته بسیار کوچک شارژی Q7 جیبی، در هر زمان از شبانه روز از راه دور بر تصاویر و ویدیو ها دسترسی داشته باشید. چراکه از مدل های تحت شبکه است و از سیستم عامل های هوشمند اندروید، آیفون و ویندوز بهره می برد. به این معنی شما قادر خواهید بود تا از راه دور تصاویر و ویدیو های زنده محیط مربوطه را از طریق اپلیکیشن مخصوص گوشی های هوشمند یا کامپیوتر شخصی خود تماشا کنید.

قیمت دوربین مداربسته بیسیم مخفی

دوربین مخفی جیبی وایرلس کیوهفت وای فای

دوربین مخفی ورزشی وایرلس کیوهفت وای فای دارای ابعاد خیلی کوچک تا اندازه 5.6×2.5×2 سانتی متر و وزن 25 گرم است. بنابراین به راحتی داخل اجسام خانگی در محیط مربوطه قایم می شود تا به فیلمبرداری های مخفیانه بپردازد. با توجه به این ظاهر نامحسوس، می توانید از این دوربین به عنوان مراقبت پرستار افراد مسن یا بچه ها استفاده کرد. همچنین به وسیله رزولوشن تصویر 1080p فول اچ دی، این امکان برای شما فراهم است تا به درک کوچکترین جزئیات در محل حوادث بپردازید. برای اینکه بعد ها بتوانید این فیلم و تصاویر باکیفیت را بازبینی و به آن ها دسترسی داشته باشید می توانید به رم مربوطه مراجعه کنید. زیرا این دوربین مداربسته جیبی مخفی دارای قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه micro sd تا سقف ظرفیت 32 گیگابایت می باشد. به علاوه این کارت حافظه می تواند مدارک مهمی را ارائه دهد.

قیمت دوربین مداربسته بیسیم مخفی

دوربین مداربسته بیسیم مخفی Q7 رم خور

دوربین مداربسته بیسیم مخفی Q7 رم خور از باتری لیتیوم پلیمر پشتیبانی می کند که گنجایش بالایی تا میزان ۷۳۰ میلی آمپر بر ساعت دارد. این باتری بعد از هر بار شارژ کامل می تواند ۹۰ دقیقه کامل فیلم برداری کند. به علاوه کانکتور شارژ این محصول به وسیله Micro USB روی بدنه دوربین می باشد. لازم به ذکر است بدانید برای اینکه بتوانید از مدت زمان بیشتری از این باتری استفاده کنید می توانید دوربین را در حالت Motion Detection تنظیم کنید. با این وجود دوربین قادر به ضبط و فیلم برداری تا مدت زمان کاربردی ۲۴ ساعت می شود. همچنین با این ویژگی دوربین تنها احساس حرکت را در داخل تصویر خود تشخیص می دهد و سپس شروع به فیلمبرداری سریع می کند. این ویژگی نه تنها عمر نگهداری شارژ باتری را بسیار بالاتر می برد، بلکه از زود پر شدن حافظه رم جلوگیری می کند.

همچنین تنها فیلم های مهم و ضروری را ضبط می کند و سپس همانند یک دزدگیر اخطار دهنده به شما احساس حرکت را در هر کجا که باشید اطلاع می دهد. در کنار همه ی این امکانات ارزشمند، دوربین مخفی ورزشی وایرلس کیوهفت وای فای به پنج عدد ال ای دی مادون قرمز مجهز است. با این ویژگی محبوب شما قادر به دریافت تصاویر واضح و باکیفیت حتی در کمبود نور کافی و دل شب خواهید شد. از دیگر آپشن های کاربردی این دوربین دارا بودن میکروفون داخلی است که به استراق سمع بسیار واضح و بدون نویز کمک می کند این دوربین کوچک وای فای شارژی را می توانید در اتاق خواب، اتاق کار، داخل گاو صندوق و وسایل نقلیه و غیره استفاده کنید.

قیمت دوربین مداربسته بیسیم مخفی

قیمت دوربین مداربسته بیسیم مخفی

دوربین های بیسیم مخفی دارای مدل های متفاوتی هستند که غالب این مدل ها را می توانید با قیمتی ارزان از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید. انواع دوربین های مداربسته مخفی در شکل ها و طرح های متفاوت در این مرکز فروش موجود می باشد که کاربران با دیدن تنوع دوربینهای ریز جاسوسی بسته به نیاز خود بهترین دوربین مخفی را بر میگزینند. شما نیز می توانید با توجه به کاربرد خود، مناسب ترین و با کیفیت ترین دوربین های ریز مخفی وایرلس را از این مرکز فروش سفارش داده و خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما