خرید پکیج دوربین مدار بسته بیسیم 4 کانال

خرید پکیج دوربین مدار بسته بیسیم 4 کانال با بهترین شرایط. دوربین های مداربسته یکی از مهمترین وسایل الکترونیکی است که برای اطمینان از امنیت در محل کار یا خانه استفاده می شود. این دوربین های مداربسته همراه یکسری لوازم و تجهیزات مورد نیاز مشاهدات و ضبط ها را بصورت شبانه روزی انجام می دهند. به عبارتی دیگر وسایلی که برای اطمینان از امنیت در محل کار، شرکت ها، خانه ها، اماکن اجتماعی و صنعتی در برابر سرقت، اخاذی و فعالیت های مخرب مشابه استفاده می شود شامل دوربین ها و تجهیزات مختلف است. با این حال شما می توانید تنها با یک خرید ارزان قیمت پکیج دوربین مدار بسته بیسیم 4 کانال از چهار عدد دوربین و لوازم مورد نیاز ضبط این دوربین ها بهره مند شوید.

جهت آشنایی بیشتر با این پک کامل و بی نقص دوربین مداربسته همراه ما باشید:

خرید پکیج دوربین مدار بسته

پک دوربین مداربسته بی سیم چهارکانال

مهمترین قسمت در پکیج دوربین مدار بسته بیسیم 4 کانال، ابتدا دوربین ها می باشند. علاوه بر دوربین ها، دستگاه ضبط کننده ویدیو دیجیتال nvr چهار کانال، پنج عدد آداپتور، موس و کابل مخصوص شبکه برای ضبط و فیلمبرداری و همچنین از جمله قطعات لازم برای کار سیستم دوربین است. دوربین های مداربسته وایرلس، که دستگاه های اصلی داخل این پک کامل هستند، دارای وضوح تصویر ۲ مگاپیکسل، کیفیت صدای بالا، ویژگی ضبط بدون نویز، ویژگی های لنز و سایر ساختارهای فنی عالی می باشند. این دوربین های داخل پکیج بیسیم که از نظر مدل با توجه به مکان مورد استفاده متفاوت هستند، به عنوان دوربین های داخلی و خارجی مورد نیاز به دلخواه کاربران انتخاب می گردند.

در حالی که دوربین های مخصوص فضای بیرونی دارای درجه استاندارد محافظ بالا و در برابر عوامل بد آب و هوایی مانند برف، باران و طوفان هستند. همچنین دوربین های داخلی هم نیز دارای ساختارهای مقاوم و باکلی امکانات ممتاز طراحی شده اند. به طور هر نوع دوربین مداربسته انتخابی با مدل های مختلف دام، بولت از ضبط در شب با نبودن نور کافی بهره می برند و در شبانه روز تصاویر واضح تری را ارائه می دهند و امنیت را افزایش می دهند. از آنجا که ویژگی های فنی متفاوت با توجه به انواع دوربین های مداربسته بیرونی و داخلی مستقیماً بر امنیت تأثیر می گذارد، توصیه می شود انواع دوربین ها را با دقت بررسی کرده و آنها را انتخاب کنید.

خرید پکیج دوربین مدار بسته

پک کامل و بی نقص دوربین مداربسته بی سیم ۴ عددی

پکیج های دوربین های مداربسته دارای انواع مختلف است. به گونه ای که این مجموعه ها شامل بیش از یک دوربین و تجهیزات لازم است. این پک ها، شامل دوربین های ۴ عددی، ۸ عددی، ۱۶ عددی، ۳۲ عددی و ۶۴ عددی هستند. همچنین ظرفیت هارد دیسک ها در این مجموعه ها نیز متفاوت است. شما می توانید بسته به محیط‌ مربوطه هر کدام را که مورد نیاز است انتخاب کنید.

خرید پک کامل و بی نقص دوربین مداربسته بی سیم ۴ عددی یکی از مهمترین راه ها برای محافظت از خود یا خانواده و کارمندان در محیط کار است، به ویژه هنگامی که ما در آنجا نیستیم. به گونه ای که می توانید در چهار طرف گوشه محیط خود نظارت داشته باشید. همچنین با پشتیبانی این دوربین ها از تکنولوژی تحت شبکه، شما قادر خواهید بود تا ویدیو های زنده را از راه دور از طریق برنامه هوشمند مخصوص دریافت کنید.

خرید پکیج دوربین مدار بسته

پکیج ۴ کانال بیسیم دوربین مداربسته

بدیهی است که شما نمی توانید در محل کار خود در همان زمان در همه جای محیط حضور داشته باشید. همچنین یک نگهبان به تنهایی نمی تواند تمام مناطقی را که می خواهید محافظت کنید و تحت نظر داشته باشد. با این حال، این مدل از پکیج دوربین مداربسته وایرلس به شما امکان می دهد تمام مناطق خود را با یک نگهبان امنیتی همزمان و به صورت یکجا نظارت کنید. در ساده ترین تعریف، دستگاه ضبط کننده چهار کانال داخل این پکیج، خود به تنهایی قادر به اتصال با این چهار عدد دوربین مداربسته می باشد که تصاویر  ضبط شده را منتقل می کند.

این دوربین ها نصب ساده ای دارند زیرا از مدل های فاقد سیم هستند. در نتیجه از انتقال بیسیم به اینترنت و انتقال تصاویر‌ بهره می برد. همچنین به دلیل این قابلیت وایرلس این دوربین ها نیازی به سوراخ کاری دیوار و خراب شدن دکور خانه ندارند. این دوربین های بیسیم فول اچ دی در انواع برند های معروف هایک ویژن، داهوا و تکنیکس و غیره موجود هستند که هر کدام به نوبه خود بهترین عملکرد ها را دارند.

این دوربین های داخل پکیج ۴ کانال بیسیم برای همه اماکن اعم از منازل، شرکت، پارکینگ، بانک، جواهر فروشی، بیمارستان و فروشگاه های زنجیره ای و‌غیره مناسب می باشند.

خرید پکیج دوربین مدار بسته

خرید پکیج دوربین مدار بسته

پکیج های دوربین مداربسته قابل ارائه در فروشگاه پکیج دوربین مداربسته بیسیم، همگی معتبر بوده و با قیمتی ویژه معرفی حضور می گردد. این پکیچ های دوربین مداربسته در دو نوع بیسیم و سیمی قابل ارائه اند که در بسته های 4 عددی، 8 عددی، 16 عددی، 32 عددی و غیره به فروش می رسند. برای خرید و دریافت مشاوره بیشتر در رابطه با جزئیات محتویات داخل پکبج های دوربین مداربسته می توانید با شماره های درج شده در این وبسایت در تماس باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما