قیمت دوربین مداربسته خانگی ارزان

قیمت دوربین مداربسته خانگی ارزان را از ما بخواهید. نصب دوربین های مداربسته منزل، بهترین راه برای برقراری امنیت در داخل محل سکونت شماست. این دوربین ها بسته به کاربرد و سلیقه مشتری دارای انواع متفاوتی هستند که همگی در بازرگانی تکنو دوربین موجود می باشند. مهمترین ویژگی دوربین های مداربسته خانگی، قابلیت کنترل از راه دور و همچنین ضبط صدا می باشد. با ما باشید تا با دو نمونه از پر فروش ترین این دوربین های وایرلس آشنا شویم.

قیمت دوربین مداربسته خانگی

دوربین مداربسته بدون سیم عروسکی چرخان:

به منظور اطمینان از ایمنی فضای شخصی و خانگی، دارایی و همچنین نظارت برآنچه که در محیط رخ می دهد، برترین گزینه، نصب و راه اندازی یک دوربین مداربسته بدون سیم عروسکی رم خور است. این دوربین به لطف‌ویژگی های منحصر بفرد خود دارای ارزش های زیادی می باشد. همچنین راهی عالی برای مشاهده کودکان و یا افراد استخدام شده جهت پرستاری آنان است. این دوربین عروسکی بیسیم از مدل های گردان است. به این معنی قادر به چرخش تا میزان ۳۶۰ درجه به صورت افقی و عمودی می باشد درنتیجه شما را از هرآنچه که در محیط اتفاق می افتد، مطلع می کند. به گونه ای که نه تنها می تواند بر روی سوژه مورد نظر فیلمبرداری کند، بلکه امکان مشاهده هر چهار طرف از گوشه و اطراف محیط را فراهم می کند. درنتیجه هیچ چیزی نمی تواند از دید دوربین شما مخفی بماند.

این مدل دوربین مداربسته بیسیم حافظه دار بی بی کم چرخشی ۳۶۰ درجه، دارای کیفیت تصویر 1080p FullHD است که دید بسیار واضح و شفافی را در هر موقعیتی فراهم می کند. به علاوه با سرعت فیلمبرداری ۲۵ فریم بر ثانیه، تمام حرکات سریع گرفته شده در محیط را به صورت روان و دقیق ارائه می دهد.

دوربین مداربسته وای فای چرخشی خانگی

دوربین مداربسته وای فای چرخشی خانگی دارای حالت آماده باش است. این قابلیت به این معنی است که فقط در صورت حرکات در جلوی لنز، ضبط شروع می شود. این قابلیت تشخیص حرکت برای جلوگیری از هدر رفتن فضای حافظه گران بها با ضبط صحنه های ناچیز، عملکرد بسیار مناسبی است. از دیگر امکانات این دوربین مداربسته فاقد سیم چرخشی، سازگاری با مموری رم، قابلیت دید در شب تا ۱۵ متری، قابلیت ضبط صدا و انتقال گفتگوی دو نفره و غیره است.

قیمت دوربین مداربسته خانگی

دوربین مداربسته لامپی رم خور چشم ماهی:

دوربین مداربسته لامپی رم خور چشم ماهی یک مدل پر طرفدار است که برای فضاهای بسته مورد استفاده قرار می گیرد. این دوربین با پشتیبانی از کارت حافظه Micro sd می تواند جهت جمع آوری شواهد و مدارک در راستای اتفاقات افتاده در محیط بسیار مفید واقع شود. از بارزترین محبوبیت این دوربین لامپی ۲ مگاپیکسل، مجهز بودن به لنز خاص پانورامیک است. این لنز زاویه ۳۶۰ درجه از محیط داخلی را ضبط می کند. درنتیجه نه تنها می تواند بر روی وقایع روبرو خود متمرکز باشد بلکه می تواند از همه ی جزئیات مجاور هم فیلمبرداری کند.

دوربین مداربسته چشم ماهی رم خور از مدل های وای فای دار است. به این معنی قابلیت متصل شدن به شبکه مودم wifi را فراهم می کند و سپس می تواند با مالک منزل از راه دور ارتباط برقرار کند. این ارتباط از راه دور به شیوه ارسال تصاویر و فیلم های مستقیم و آنلاین بر روی گوشی های هوشمند یا کامپیوتر شخصی است. درنتیجه از هر آنچه که در محیط اتفاق می افتد می توانید در زمان واقعی مطلع شوید و اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهید.

دوربین مداربسته فیش آی لامپی

این دوربین مداربسته فیش آی 360 درجه وایرلس لامپی از مدل های بیسیم است که نیازی به کابل کشی و متصل شدن به دستگاه ضبط کننده در آن وجود ندارد. از همین رو گاهی اغلب افراد متوجه دوربین بودن آن نمی شوند و در این موقعیت ها می تواند به عنوان یک دوربین مخفی عمل کند.

دوربین مداربسته خانگی لامپی بدون سیم 360 درجه، از چراغ های ال ای دی مادون قرمز بهره می برد تا دید واقعی را در تاریکی شب هم به وجود آورد. از دیگر ویژگی های ارزشمند این مدل دوربین، قابلیت حساس به حرکت است تا فضای کارت حافظه بیهوده اتلاف نشود. با این قابلیت دوربین درحالت آماده باش قرار می گیرد و تنها در صورت حرکت اشخاص و اشیاء شروع به ثبت و ضبط وقایع می کند.

قیمت دوربین مداربسته خانگی

قیمت دوربین مداربسته خانگی

از آنجا که جهت رسیدن به آسایش کامل در نبودن و غائب بودن در محیط، راه حل اساسی نصب دوربین های مداربسته است، شما باید یک مدل مناسب و ویژه ی محیط خود را پیدا کنید. با این وجود اگر به دنبال یک دوربین مداربسته باکیفیت با دید عالی و همه جانبه در فضاهای بسته و داخل مکان مربوطه هستید، پیشنهاد ما به شما دوربین مداربسته دریافت مشاوره از همکاران ما در این خصوص می باشد. لازم به ذکر است که جدا از مدل های نامبرده در بالا، می توان به دوربین مداربسته حساس به حرکت اتوترک، دوربین چشم ماهی سقفی، دوربین کوچک q7 و غیره اشاره کرد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما