دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

قصد خرید دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت را دارید؟ آیا می خواهید داخل خانه و یا محل کسب و کار خود را بدون درد سر ایمنی کنید؟ دوربین های مداربسته وایرلس یکی از محبوب ترین دوربین ها می باشد که در این زمینه حرف اول را می زند، چراکه بدون سیم هستند و برای نصب راه اندازی هیچ گونه کابل کشی لازم ندارند. ما در ادامه قصد داریم شما را با چند نمونه از پر طرفدارترین دوربین های بی سیم آشنا سازیم:

دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

دوربین مداربسته وایرلس لامپی

دوربین مداربسته وایرلس لامپی ۲ مگاپیکسل علاوه بر امکانات کاربردی که دارد، اکثر اوقات بیشتر مردم متوجه دوربین بودن آن نمی شوند. چراکه همانند لامپ های رشته ای معمولی طراحی شده است. این دوربین مداربسته فاقد سیم آی پی پانورامیک در مقایسه با سایر دوربین های معمولی با پوشش 360 درجه، میدان دید بسیار گسترده تری را ارائه می دهند. ازهمین رو بسته به نیازهای امنیتی، این مدل دوربین ها می توانند مناطق وسیع تری مانند مغازه های بزرگ، انبارها، پارکینگ ها، استادیوم ها، موزه ها، سالن های کنسرت و بانک ها و غیره را تحت تأثیر مشاهده لنز خود قرار دهند.

از آنجا که یک دوربین چشم ماهی فول اچ دی لامپ قابلیت نمایش پانورامیک 360 درجه محیط است، می تواند جایگزین تعداد زیادی از دوربین های مداربسته معمولی شود بدون اینکه به پوشش دید خود اختلال وارد کند. این ویژگی همچنین می تواند نقاط کور را در مناطق نظارت از بین ببرد.

دیگر امکانات پیشرفته این لامپ دوربین دار بیسیم ارزان عبارتند از: قابلیت متصل شدن به شبکه وای فای و سپس انتقال فیلم و تصاویر مستقیم برای کاربران، ساپورت از کارت حافظه میکرو اس دی ۶۴ مگابایت، سنسور حساس به حرکت، دید در شب، ایجاد مکالمه دو نفره وغیره.

دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

دوربین مداربسته سقفی چشم ماهی بی سیم

دوربین مداربسته سقفی چشم ماهی یکی دیگر از مدل های با لنز ۳۶۰ درجه است که از ظاهری جم و جور با نصب سریع و آسان بهره می برد. میدان دید این مدل دوربین ها 4 برابر بیشتر از دوربین معمولی است. همچنین یک راه حل موثر برای نظارت بر مناطق داخلی بزرگ مانند فروشگاه های زنجیره ای، ویلا ها، بیمارستان و غیره می باشد. به طور کلی دوربین های پانورامیک دوربین هایی هستند که اجازه می دهند مناطقی که با یک یا دو دوربین مداربسته معمولی قابل مشاهده نیستند، با زاویه باز ۳۶۰ درجه آن ها قابل مشاهده شوند. از طریق این دوربین مداربسته سقفی می توانید فیلم های آنلاین را در گوشی های هوشمند یا سیستم عامل های ویندوز کامپیوتر خود مشاهده کنید. علاوه براین می توانید تمام این گرفته شده ها را در داخل کارت حافظه آن ذخیره کنید.

همچنین به میکروفون و اسپیکر مجهز است تا صدای مالکین را برای اشخاص جلوی دوربین از راه دور پخش کند. از دیگر ویژگی های این دوربین قابلیت دید واضح در تاریکی و قابلیت تشخیص حرکت می باشد.

دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

دوربین مداربسته چرخان اتوترک:

شما می توانید توسط دوربین مداربسته چرخان اتوترک درحالی که به وای فای متصل است، از جایی که هستید به محل مورد نظر نگاه کنید و به صدا های اشخاص داخل محیط به صورت واضح گوش کنید‌. همچنین با قابلیت ردیابی و چرخش مدار این مدل دوربین مداربسته، می توانید کنترل کاملی از همه زاویه ها در مکان مربوطه داشته باشید. به علاوه شما می توانید صداهای موجود در محیطی که دوربین در آن قرار دارد را بشنوید و اگر تمایل دارید می توانید صدای خود را به محیطی که دوربین در آن قرار دارد انتقال دهید.

با این دوربین مداربسته ردیاب اتوترک، شما می توانید با امکان حرکت عمودی و افقی در مسیری که می خواهید حرکت کنید و سوژه مورد نظر در محیط را تعقیب کنید. قابلیت سازگاری با کارت حافظه میکرو SD تا گنجایش ۱۲۸ گیگابایت این دوربین به کاربران کمک می کند تا ویدیو های باکیفیت و واضح محیط با قابلیت اطمینان بالا داخل آن ذخیره شود. با قابلیت تشخیص حرکت می توانید از فضای کارت حافظه صرفه جویی کنید و تنها در هنگام حرکت اشیاء و یا اشخاص فیلم ضبط کند.

دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

در شرایط امروزی، یکی از اساسی ترین نیاز در مکان های مختلف مانند منازل، دفاتر و غیره برقراری امنیت است. چراکه با امنیت در هرکجا که باشید می توانید خیالی آسوده و راحت بابت محیط مربوطه خود داشته باشید. همه ی این ها به وسیله دوربین های مداربسته محقق می شود. در این راستا برترین و پرفروش ترین ها دوربین های مداربسته بی سیم می باشند که کاربران می توانند از راه دور در هرکجا که باشند شاهد وقایع و رویداد های محیط به صورت زنده باشند. همچنین این دوربین ها گزینه ای بسیار مطرح به وسیله ویژگی های برجسته و خاص خود می هستند چراکه به راحتی نصب شده و نیازی به هزینه های اضافی ندارد.

تکنو دوربین بانه وارد کننده مستقیم انواع دوربین های مخفی بیسیم، دوربین های کیس وایرلس بزرگ مانند اسپید دام، صنعتی، پلاک خوان و غیره و همچنین دوربین های مداربسته شارژی بیسیم مانند دوربین خورشیدی و فلتی بوده و تمامی مدل های موجود را با قیمتی استثنایی به فروش می رساند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما