قیمت دوربین مداربسته شارژی بی سیم

قیمت دوربین مداربسته شارژی غالبا ارزانتر است از دوربین های مداربسته ای که توسط کابل برق تغذیه خواهند شد. دوربین های مداربسته قابل شارژ بی سیم، از محبویت بسیار بالایی میان کاربران برخوردار می باشد زیرا هم باطری خور است و هم فاقد سیم. این دوربین های امنیتی بی‌سیم شارژی دارای قابلیت های فوق العاده ایست و ازجمله مهمترین آن ها می توان به دوربین مداربسته بیسیم خورشیدی، دوربین مخفی فلتی و دوربین ورزشی قابل حمل Q7  اشاره کرد.

مهمترین ویژگی دوربین های بیسیم باتری خور، امکان متصل شدن به وای فای، دید در شب، پشتیبانی از رم، سنسور تشخیص حرکت و غیره می باشد. با ما باشید تا بیشتر به شرح این دوربین ها بپردازیم:

قیمت دوربین مداربسته شارژی

دوربین مداربسته خورشیدی وایرلس

دوربین مدار بسته خورشیدی از مدل دوربین های شارژی می باشد که صفحه پنل آن از گرما و نور خورشید تغذیه خود را تأمین می کند. همچنین گزینه ایده آلی برای مناطقی که امکان اتصال به برق سخت و یا غیر ممکن است، می باشد. از قابلیت های کاربردی این دوربین رم خور با قابلیت ضبط صدا می توان به قابلیت دید در شب تا فاصله 40 متری، سنسور تشخیص حرکت، بدنه ضد آب غیره اشاره کرد.

این دوربین مدار بسته پنل دار شارژی، قابلیت متصل شدن به وای فای دارد که به شما این امکان را می دهد تا با متصل شدن به شبکه وای فای تصاویر و فیلم های محیط خود با کیفیت واضح ۲ مگاپیکسلی را در گوشی های هوشمند و کامپیوترهای خانگی مشاهده گردید.

قیمت دوربین مداربسته شارژی

دوربین مداربسته بیسیم مخفی S06

دوربین مدار بسته وایرلس فلتی باطری خور، از ابعاد بسیار ریزی تشکیل شده است که به راحتی قابلیت مخفی شدن و استتار را دارد همچنین با متصل شدن به برق شهری می تواند بدون وقفه کار کند و در غیر این صورت، از باطری لیتیوم بهره می برد که از ظرفیت بالایی جهت ذخیره باطری خود برخوردار می باشد.

از جمله ویژگی های این دوربین مخفی می توان به امکان متصل شدن به شبکه WiFi جهت انتقال از راه دور تصاویر و فیلمبرداری های زنده، قابلیت دید در شب، پشتیبانی از کارت حافظه، سنسور تشخیص حرکت، میکروفون داخلی و غیره اشاره کرد. این دوربین شارژی رم خور کیفیت بالا که به راحتی قابل حمل است را می توانید در ماشین، دفاتر کار و خانه ها استفاده کنید.قیمت دوربین مداربسته شارژی

دوربین مداربسته جیبی Q7

دوربین مداربسته Wireless شارژی q7، دارای اندازه بسیار کوچک تا حد دو بند انگشت است که به راحتی قابل حمل می باشد. همچنین از باطری داخلی پرظرفیت لیتیوم پلیمر برخوردار است که می تواند بعد از شارژ ۹۰ دقیقه کامل شروع به فیلمبرداری کند و برای ورزشکاران و مکان های مختلف از جمله خانه ها، دفاتر، شرکت ها و بانک ها و غیره انتخاب مناسبی می باشد.

این دوربین مخفی پرتابل باطری خور کیو هفت، دارای قابلیت های منحصر بفرد از جمله: قابلیت اتصال به شبکه وای فای و مودم خانگی جهت ثبت تصاویر و فیلم های زنده و ارسال به گوشی های هوشمند و کامپیوتر ها می باشد.

قیمت دوربین مداربسته شارژی

خودکار دوربین دار شارژی

خودکار دوربین دار یکی از محصولات پرطرفدار و‌ چند کاربردی می باشد. به این معنی قابلیت فیلم برداری، عکس برداری، ضبط صدا و نوشتن را به صورت همزمان فراهم می کند. این محصول دارای ظاهر زیبا و شیک می باشد که از بدنه محکم و ضد خش تشکیل شده است. میکروفون قدرتمندی که در این روان نویس دوربین دار جاسازی شده، دارای قابلیت ضبط صدای واضح در محیط می باشد. این دوربین را می توانید با خود به همه جا همراه داشته باشید و از رویداد های محیط به صورت مخفی فیلم برداری کنید‌.

دوربین مداربسته بی سیم شکل خودکار، نصب و کارکرد ساده و بی دردسری دارد و همچنین دارای باتری قدرتمند از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت بالا می باشد. این باتری به وسیله پورت usb بر روی بدنه خود، امکان شارژ از طریق کامپیوتر یا رسانه های خانگی را فراهم می کند. با این ویژگی، بدون اتصال به برق مستقیم، می توانید از کارکرد ۹۰ دقیقه ای آن، بعد از هر بار شارژ کامل بهره مند شوید.

روان نویس دوربین دار

این روان نویس دوربین دار دارای رزولوشن ۷۲۰ × ۱۲۸۰ و فرمت AVI می باشد که امکان ضبط فیلم و تصاویر باکیفیت و واضح را در محیط فراهم می کند. همچنین با سازگاری با کارت حافظه ۳۲ گیگ، امکان ذخیره سازی رویداد های محیط را فراهم می کند. به طور کلی به وسیله این دوربین مداربسته می توانید فیلم های مخفی را بدون اینکه کسی متوجه شود، ضبط کنید. زیرا شکل این محصول کاملا مشابه با خودکار معمولی می باشد.

برای همین مدل مناسبی برای مشاغل مختلف اعم از قضات، وکلا، روزنامه نگار و برای نصب در اتاق کار، اتاق کودک، دفاتر و غیره می باشد. با قابلیت آماده باش این دوربین می توانید کوچک ترین حرکت را در کمترین زمان ضبط کنید. به وسیله این ویژگی، می توانید فضای بیشتری برای فیلم برداری در باتری و کارت حافظه آن نگه دارید.

قیمت دوربین مداربسته شارژی

قیمت دوربین مداربسته شارژی

این دوربین های مداربسته شارژی که عملکرد بسیار بالایی دارد به صورت بی سیم طراحی شده است تا استفاده آسان و کاربردی را برای کاربران خود فراهم سازند و به راحتی قابل حمل باشند، شما می توانید دوربین های مداربسته نامبرده در بالا و همچنین مدل های دیگری را با ارزانترین قیمت در فروشگاه منصوری خریداری فرمایید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما