قیمت دوربین مداربسته چرخشی باکیفیت ارزان

قیمت دوربین مداربسته چرخشی باکیفیت ارزان را می توایند از مشاوران حرفه ای شرکت ایران سکیورتی بخواهید. دوربین مداربسته PTZ برندهای داهوا، اکسیس، سامسونگ، پاناسونیک و هایک ویژن را با قیمت های عمده دریافت کنید.

قیمت دوربین مداربسته چرخشی

قیمت دوربین مداربسته چرخشی

قیمت دوربین مداربسته چرخشی نسبت مستقیمی با برند و کارایی های آن دارد. بیشتر دوربین مداربسته های ptz این قابلیت را دارند که به دور خود تصاویر 360 درجه را ضبط کنند.
کیفیت تصویر فوق العاده این نوع دوربین مداربسته نقص های کوچک آن را برطرف می کند. با ما همراه باشید تا شما را با برترین دوربین مداربسته های چرخشی ارزان قیمت و باکیفیت آشنا کنیم.

برترین دوربین مداربسته چرخشی سال 2019

  1. نتگارآرلو NetgearArlo
  2. نست Nest
  3. آمکرست Amcrest
  4. وای آی YI
  5. زمودو Zmodo
  6. Foscam فوسکم
  7. Trivision تریویزیون
  8. Defender دفندر
  9. Hikvision هایک ویژن
  10. The Zosi
  11. Microseven

راهنمای خرید بهترین دوربین مداربسته چرخشی با قیمت ارزان

بهترین راه برای خرید یک دوربین مداربسته چرخشی عالی این است که مطمئن باشید آن چه که دریافت می کنید کیفیت عالی دارد. اما هزینه ای که صرف می کنید باید ارزان باشد. در کنار این موارد اگر دوربین مداربسته ای یافتید که در کنار کیفیت ساخت برتر قیمت ارزانی نیز دارد به موارد زیر حتما دقت کنید.

  • قابلیت ذخیره سازی

منظور از قابلیت ذخیره سازی این است که دوربین مداربسته شما بهتر است حتما از کارت SD پشتبانی کند. یا در نسل جدید قابلیت اتصال به فضای ابری را داشته باشد.

  • نصب و راه اندازی

دوربین مداربسته ای را می توان خوب تلقی کرد که به سادگی نصب شود، راه اندازی آن نیاز به تخصص زیادی نداشته باشد. برای این موارد یک دوربین مداربسته IP بهترین گزینه خواهد بود.

  • قابلیت دید در شب

هر چند که بیشتر دوربین مداربسته های امروزی قابلیت دید در شب دارند اما کیفیت تصویر آن بسیار مهم است. باید دوربین مداربسته به طوری طراحی شده باشد که بتواند تا عمق 30 متری در تاریک ترین ساعات شب تصاویر رنگی یا سیاه و سفید را ضبط کند.

قیمت دوربین مداربسته چرخشی

خرید دوربین مداربسته PTZ

خرید دوربین مداربسته PTZ با استفاده از این راهنمایی ها دیگر کار مشکلی نخواهد بود. اگر به دنبال شرکت معتبری هستید که انواع دوربین مداربسته را با قیمت های عالی و ضمانت نامه معتبر عرضه کند، می توانید با مشاوران حرفه ای شرکت ایران سکیورتی در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما