قیمت دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd

قیمت دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd را همراه با تخفیف از ما بخواهید. دوربین مداربسته مخفی ای اچ دی، به دلیل اینکه دارای ابعاد بسیار ریز می باشد از محبوبیت بالایی میان کاربران خود برخوردار است همچنین از عملکرد باکیفیت بهره می برد که با قیمتی ارزان در فروشگاه منصوری یافت می شود. این دوربین مداربسته مخفی ریز بند انگشتی دارای قابلیت های کاربردی می باشد که از جمله آن ها: قابلیت دید در شب تا فاصله ۸ متری، قابلیت فیلم ‌برداری، وزن کم، متصل شدن به دستگاه DVR می باشد.

با ما باشید تا بیشتر با دوربین مداربسته ریز مخفی بند انگشتی ahd، آشنا شوید:

قیمت دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd

دوربین مداربسته مخفی سیمی میکروفن دار

دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd، از ابعاد بسیار کوچکی حدود 2x1x0.5 سانتی متر برخوردار است. که به راحتی می توانید آن را در فضای داخلی و هر جایی که مایل باشید جاسازی و مخفی کنید. همچنین از وضوح تصویر 2 مگاپیکسلی بهره می برد که تصاویر باکیفیتی را ضبط می کند به علاوه با قابلیت فیلمبرداری که دارد می تواند به آسانی از سوژه و محل مورد نظر مورد نظر فیلم بگیرد و با میکروفون داخلی که دارد صدای محیط را هم ضبط و شنود کند.

این دوربین مخفی کوچک که به اندازه بند انگشت می باشد از مدل های AHD است که قابلیت متصل شدن به دستگاه دی وی آر با قابلیت انتقال تصویر را دارد. گفتنی است ال ای دی های مادون قرمز این دوربین جاسوسی مداربسته بندانگشتی AHD، دید در شب را با وضوح بالا تا فاصله ۸ متری را فراهم می کند تا حتی در نور کم هم از اتفاقات مکان خود باخبر شوید. به همین دلیل نصب این دوربین کوچک جاسوسی در مکان های مختلف از جمله دفاتر کار، اتاق بچه، داخل ماشین، شرکت ها و غیره ایده آل می باشد که مراقبت و نظارت نا محسوسی را به خوبی ایجاد می کند.

قیمت دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd

مشخصات فنی دوربین مداربسته مخفی ahd

  • سیم دار
  • قابلیت اتصال به دستگاه DVR
  • بهره مندی از تکنولوژی AHD
  • دارای 6 عدد LED مادون قرمز
  • قابلیت دید در شب تا فاصله ۸ متر در شب
  • میکروفون دار جهت ضبط صدا
  • وزن کمتر از ۱۰ گرم
  • ابعاد 2x1x0.5 سانتی متر

قیمت دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd

 

دوربین مداربسته بسیار کوچک سیمی

گاهی نصب یک دوربین مداربسته تنها زمانی ارزشمند است که از دید افراد دور باشد. برای همین خوشبختانه، این مدل دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd باکیفیت طوری طراحی شده است که کاملاً در معرض دید پنهان شوند. به عبارتی دیگر، به دلیل برخی از ویژگی‌ های عالی این مدل دوربین محبوب مانند اندازه فوق ‌العاده کوچک و البته طراحی منحصر به‌ فرد، می توان از آن به عنوان دوربین پرستار بچه استفاده کرد و آن را می‌توان در هر اتاقی قرار داد و در هر شرایطی بدون جلب توجه می تواند فیلم برداری های خود را از سوژه مورد نظر نیز آغاز کند.

به طور کلی این دوربین مداربسته بسیار کوچک به گونه‌ ای ساخته می‌شوند که به شرط اتصال به برق مستقیم می تواند در هر مکانی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین با ضبط ۲۴ ساعاته در هر زمان، امنیت کامل و قابلیت اطمینان را ارائه دهد. اگر می خواهید مدارک و شواهد معتبر و رسمی را در دفتر کار خود جمع آوری کنید یا اگر می خواهید حفاظت کامل از اموال خود را به حداکثر برسانید، این مدل دوربین مخفی گزینه ای عالی و در عین حال مقرون به صرفه تر از دیگر مدل ها می باشد.

قیمت دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd

دوربین ریز بند انگشتی

دوربین ریز بند انگشتی اغلب در شرایطی قرار می گیرد که باید به اثبات جرم و جنایت بدون آگاه سازی اشخاص محیط بپردازید. برای مثال به تخلفات کارگران، مستخدمین و غیره در محل کار یا مناطق مسکونی این سری از دوربین های خیلی کوچک بهترین گزینه می باشند. زیرا کسی به دوربین بودن آن ها نیز شک نمی کنند. همانطور که قبلا گفته شد، پخش ویدیویی این دوربین محدود به دستگاه ضبط کننده ویدیو دی وی آر در بستر کابل کواکسیال می باشد. این قابلیت انتقال داده های گرفته شده بدون افت کیفیت تصویر و فاقد نویز رزولوشن می باشد.

سارقان می توانند وارد مغازه یا فروشگاه شوند و به وسایل آن جا مخفیانه نفوذ کنند و بدون اینکه گرفتار شوند از آنجا دور شوند. اما ظهور این گونه دوربین های مداربسته بند انگشتی بسیار کوچک در به اثبات رساندن این تخلفات و دستگیری سود جویان می توانند کمک کننده بسیار مفیدی باشند.

اکثر اوقات ملاک و اولویت انتخاب یک دوربین مداربسته دارا بودن دید کافی در صورت عدم نور و تاریکی در محیط باشد. زیرا اکثر سرقت ها در تاریکی و دل شب اتفاق می افتد. در این راستا دوربین مداربسته ahd می تواند تا فاصله هشت متری تصاویر باکیفیت و شفاف را به نمایش بگذارد تا کسی از چشمان آن مخفی نماند.

قیمت دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی ahd

این دوربین مداربسته مخفی بسیار کوچک بندانگشتی AHD، دارای قابلیت های متعددی می باشد که میکروفون داخلی آن امکان شنود و ضبط محیط را فراهم می کند همچنین به وسیله کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل می شود تا فیلم های گرفته خود را داخل آن به ثبت رسانده و با قابلیت p2p دی وی آر تصاویر را به راه دور منتقل خواهد کرد. فروشگاه تکنو دوربین، وارد کننده طیف گسترده ای از دوربین های مداربسته کوچک مخفی می باشد و مطمئنا آنچه را که به دنبال آن هستید با قیمت عالی و خدمات پسندیده خواهید یافت.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما