قیمت دوربین مدار بسته وای فای چرخشی 3 آنتن

قیمت دوربین مدار بسته وای فای چرخشی 3 آنتن را می توانید همراه با تخفیف ویژه از ما دریافت کنید. دوربین مداربسته گردان بیبیکم مختص برای داخل خانه و یا نظارت بر کار کارمندان ساخته شده است. این دوربین به حدی دقیق است که حتی با حرکت افراد یا اشیاء از جلو آن، واکنش نشان داده و دنبالش می کند. این دوربین با قابلیت مکالمه دو طرفه و پشتیبانی از رم میکرو، محبوب ترین دوربین وایرلس می باشد. در ادامه همراه ما باشید تا با این محصول بیشتر آشنا شوید :

قیمت دوربین مدار بسته وای فای

دوربین مدار بسته وای فای چرخشی 3 آنتن

دوربین مدار بسته وای فای چرخشی 3 آنتن یکی از مدل های خانگی است که برای فضاهای داخلی محیط طراحی شده است. این محصول دارای قابلیت  چرخش به محور های افقی و عمودی است که با قابلیت دید 360 درجه به شما امکان می دهد تمام اطراف و قسمت های اتاق را به وضوح ببینید. این دوربین مخصوص کودکان است که توسط خانواده هایی ترجیح داده می شود که می خواهند بر وضعیت فرزندان خود در غیاب خود نظارت کنند.

این ویژگی چرخان محبوبیت فراوانی دارد. زیرا با قابلیت دید همه جانبه ای دارد می تواند همانند سه دوربین مداربسته معمولی در محیط فیلم برداری کند. دوربین مداربسته عروسکی بیسیم دارای ظاهر شیک و زیبا است که اختلالی در دیزاین دکوراسیون منزل شما ایجاد نمی کند. همچنین به دلیل ویژگی وایرلس بودن، نیازی به حفاری و سوراخ کردن دیوار برای نصب در آن وجود ندارد. درنتیجه این دوربین نصب و راه اندازی ساده و بی درد سری دارد‌.

دوربین مداربسته چرخشی بی بی کم از مدل های تحت شبکه است که توسط وای فای مجاور به اینترنت متصل می شود و برای برد بیشتر از سه آنتن برخوردار می باشد. بنابراین کاربر می تواند در هر زمان و در هر مکان از طریق کامپیوتر شخصی، لپ تاب، گوشی های هوشمند یا تبلت با اتصال به اینترنت به این تصاویر دسترسی داشته باشد و می تواند تصاویر ضبط شده توسط دوربین بیسیم گردان را به صورت آنی یا بعداً تماشا کند. این ویژگی منجر می شود در زمان واقعی رویداد های ناگوار مداخله کنید و از وقوع آن ها جلوگیری کنید.

قیمت دوربین مدار بسته وای فای

دوربین مداربسته گردان وای فای دار ۳۶۰ درجه خانگی

دوربین مداربسته گردان وای فای دار ۳۶۰ درجه خانگی دارای رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل است که به ثبت تصاویر واقعی و واضح در محیط می پردازد. گذشته از این ها، به امکانات مختلف در بازار به کاربران ارائه می شود. برای نمونه این دوربین به قابلیت دید در شب مجهز می باشد. به لطف وضوح بالا و LED مادون قرمز سطح بالایی از دید در تاریکی را ارائه می دهد. این قابلیت دید در شب می تواند از متراژ ۱۵ متری در محیط با وضوح بالا و قابل تشخیص فیلم ها را ثبت کند.

دوربین مدار بسته وای فای چرخشی 3 آنتن که مخصوصاً توسط والدین شاغل در مشغله های روزمره ترجیح داده می شود، مدل های بسیار کاربردی است که توسط والدین برای محافظت از فرزندان در اتاق نوزاد نصب می کنند. این در واقع می تواند حتی برای افراد مسن خانواده هم کاربرد مناسبی داشته باشد. همچنین هیچ تفاوتی با دوربین های امنیتی معمولی ندارد. برای اینکه این دوربین های بی بی کم قابلیت بازدارندگی داشته باشند، اکثر والدین ترجیح می دهند دوربین قابل مشاهده باشد.

قیمت دوربین مدار بسته وای فای

دوربین مداربسته چرخان فاقد سیم بی بی کم

این دوربین وای فای خانگی که توسط خانواده هایی که کار می کنند و نوزادان خود را به مراقبین می سپارند نصب می شوند. همچنین با دسترسی از راه دور و سیستم استراق سمع ارائه می شود و باعث می شوند خانواده ها احساس راحتی و خیال آسوده بیشتری کنند. به عبارتی دیگر امروزه والدین شاغل ممکن است همیشه نتوانند نوزادان خود را به خانواده خود بسپارند. این احتمال وجود دارد که مراقبی که برای نوزاد استخدام شده قابل اطمینان نباشند. برای همین این دوربین عروسکی می تواند راه حل مؤثری بر کنترل رویداد های محیط باشد. علاوه براین ها، این محصول می تواند مدل مناسبی برای نصب در دفاتر، پارکینگ ساختمان و غیره باشد.

دوربین مداربسته چرخشی فاقد سیم بی بی کم از مدل های حافظه دار است که حجم زیادی از اطلاعات گرفته شده خود را در کارت حافظه خود ذخیره می کند‌. همچنین دارای میکروفون و اسپیکر است که امکان مکالمه صوتی دو طرفه از راه دور را برای کاربران و اشخاص جلوی دوربین فراهم می کند.

قیمت دوربین مدار بسته وای فای

قیمت دوربین مدار بسته وای فای

امروزه با افزایش سرقت ها و سودجویی های مختلف در اماکن گوناگون، باعث ایجاد برخی مشکلات امنیتی می شود. به همین دلیل افراد برای تامین امنیت خود به روش های مختلفی متوسل می شوند. یکی از آنها استفاده از دوربین مداربسته است. امروزه در بسیاری از خانه ها و مشاغل از دوربین های مداربسته استفاده می شود. برای همین با ‌پیشرفت فناوری، این محصولات در انواع مدل ها و ویژگی های مختلف طراحی و تولید شده اند که متناسب با نیاز کاربران سفارش داده می شوند. دوربین مدار بسته وای فای چرخشی 3 آنتن یکی از پرفروش ترین ها است که همانطور که گفته شد، به کلی ویژگی های منحصر به فرد و کاربردی نیز مجهز می باشد. برای خرید این دوربین WIFI دار متصل به گوشی با شماره های درج شده تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما