مرکز فروش پکیج دوربین مداربسته با ارزانترین قیمت

مرکز فروش پکیج دوربین مداربسته با ارزانترین قیمت آماده فروش و ارائه بهترین پک های کامل و بدون نقص می باشد. دوربین ها و تمامی لوازم جانبی داخل این پکیج ها اورجینال بوده و با بهترین کیفیت تصاویر را ضبط و بر روی دستگاه ضبط تصویر، ذخیره خواهند کرد. پک های امنیتی بسته به نیاز های شما دارای تعدادی متفاوت دوربین مداربسته بوده که پر فروش ترین آنها عبارتند از پکیج 4 کانال، 8 کانال، 16 و 32. در ادامه همراه ما باشید تا با پکیج دوربین مداربسته برد بالا وایرلس آشنا شوید:

مرکز فروش پکیج دوربین مداربسته

پکیج دوربین مداربسته

اکثر دزدی‌ها و دیگر اتفاقات غیر قابل جبران به این دلیل اتفاق می‌ افتد که مجرمان می ‌دانند، تحت نظارت نیستند و اینکه می ‌توانند هر کاری که می‌خواهند انجام دهند. در واقع راهی مطمئن وجود دارد که می توانید همیشه و‌از همه طرف ها مراقب اموال خود باشید تا مطمئن شوید که در برابر چنین تهدیدات به طور مداوم ایمن باقی می مانید. این راه حل ایده آل، تهیه پکیج دوربین مداربسته است که از عملکرد باکیفیت بهره می برد‌.

این پکیج شامل مجموعه دوربین های مداربسته است که با توجه به شرایط محیط می توانند در مدل مورد نیاز انتخاب شوند. به عبارتی ساده تر برای فضاهای بیرونی و فضاهای داخلی انواع دوربین های بولت، دام و اسپید دام وجود دارد که به دلخواه مشتری انتخاب می شود. البته لازم به ذکر است بدانید این امکان مقدور است تا ترکیبی از دوربین های فضای داخلی و بیرونی را همراه هم در این پک ها انتخاب کنید تا نظارت کافی بر بیرون و داخل محیط مورد نظر خود داشته باشید.

به طور کلی پک کامل دوربین مداربسته به دو دسته بیسیم و ahd تقسیم می شود. همچنین دارای انواع مدل های ۴ عددی، ۸ کانال، ۱۶ عددی، ۳۲ کانال و ۶۴ کانال هستند که متناسب با متراژ مکان مربوطه برگزیده می شود.

مرکز فروش پکیج دوربین مداربسته

پکیج دوربین مداربسته بیسیم چهار کاناله

پکیج دوربین مداربسته بیسیم چهار کاناله از ۴ عدد دوربین مداربسته وایرلس، یک عدد دستگاه ضبط کننده ویدیو NVR چهار کانال، ۵ عدد آداپتور، موس، کابل HDMI، هارد دیسک و غیره تشکیل شده است. دوربین های این مجموعه دارای رزولوشن ۲ مگاپیکسل است که به ضبط و فیلم برداری های واضح و باکیفیت در محیط می پردازد. علاوه براین دارای ال ای دی های مادون قرمز است که امکان نمایش تصاویر شفاف و قابل مشخص را نیز حتی در تاریکی و دل شب تا متراژ ۳۰ متری فراهم می کند.

همچنین دارای قابلیت ضبط صدا همراه فیلم برداری هستند که فیلم های قابل درکی را ضبط می کنند. این دوربین های مداربسته بدون سیم ۲ مگاپیکسل، پخش زنده ویدیو های خود را ارائه می‌دهد که می‌توانید از طریق دستگاه تلفن همراه خود در زمانی که از محیط خود دور هستید به آن دسترسی داشته باشید. بسته به جایی که دوربین های مداربسته خانه خود را نصب می کنید، می توانید داخل یا اطراف خانه و محیط کار خود را کیلومتر ها دورتر مشاهده کنید.

مرکز فروش پکیج دوربین مداربسته

امکانات پک کامل دوربین مداربسته بی سیم ۴ عددی

از دیگر قطعات مهم پکیج دوربین مداربسته بی سیم ۴ عددی، دستگاه ان وی آر است که  از چهار عدد ورودی تصویر تشکیل شده است. با این وجود امکان اتصال به تمام این دوربین ها را فراهم می کند و به صورت همزمان و پکپارچه بر روی صفحه نمایشگر یا دستگاه هوشمند شما به نمایش می گذارد. علاوه براین، این nvr امکان انتقال اطلاعات را به هارد دیسک داخل پکیج فراهم می کند. در واقع به وسیله این هارد دیسک داخلی می توانید، از فیلم‌های آن برای جمع‌ آوری شواهد در صورت وقوع جرم استفاده کرد و مالکان از طریق آن می توانند بفهمند ک چه کسی و در چه زمانی وارد املاک آنها شده است.

در نهایت با کمک ضبط های این دوربین مداربسته می توان مظنونان را به راحتی شناسایی کرد و احتمال بیشتری برای دستگیر شدن عاملان وجود دارد. این دوربین های بیسیم موجود در پکیج نصب و اجرای ساده ای دارند و می توانند در تمام مناطق محیط راه انداری شوند. یک پکیج دوربین مداربسته کامل نسبت به خرید تک به تک مجموعه های داخل آن می تواند بسیار مقرون به صرفه تر و اقتصادی تر باشد. همچنین به دلیل پخش یکنواخت تمام دوربین ها در آن واحد بر روی صفحه نمایشگر مربوطه، می توانید کنترل و دسترسی بیشتری بر روی وقایع محیط خود داشته باشید.

مرکز فروش پکیج دوربین مداربسته

مرکز فروش پکیج دوربین مداربسته

این روز ها مردم به طور فزاینده ای خواهان سیستم های دوربین مداربسته با فناوری های پیشرفته هستند و این سیستم ها اکنون قابل اطمینان ترین راه ها برای پیشگیری از وقوع اتفاقات ناگوار هستند. همچنین با افزایش و در دسترس بودن و سهولت نصب این محصولات، صاحبان خانه می توانند به راحتی از مزایای بسیاری دوربین های مدار بسته در اطراف خانه خود استفاده کنند. با این حال اگر به دنبال راهی برای تقویت امنیت خانه خود هستید، تهیه یک پکیج دوربین مداربسته بهترین گزینه خواهد بود. این پک ها دارای تعدادی مشخص دوربین مداربسته در هر مدل دلخواهی همراه سایر تجهیزات مورد نیاز است که در بهترین شیوه پاسخگوی نیازهای امنیتی مالکین می باشد. برای خرید و سفارش انواع پکیج دوربین مداربسته قیمت مناسب و کیفیت بالا به قیمت فاکتور با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما