مرکز پخش پکیج دوربین مداربسته

مرکز پخش پکیج دوربین مداربسته در سراسر کشور آماده ارائه پک دوربین مداربسته در انواع مختلف می باشد. پکیج های دوربین مداربسته موجود در فروشگاه منصوری در انواع متفاوت 4، 8، 16، 32 و 64 عرضه بازار می شوند. پک کامل و بدون نقص دوربین مداربسته را از ما بخواهید. فرقی نمی کند که پکیج های مورد نیاز شما بیسیم باشند یا سیمی، انواع مدل های متفاوت دوربین های مداربسته و لوازم جانبی دوربین مداربسته آن در فروشگاه موجود می باشد. با ما همراه باشید تا با این محصولات بیشتر آشنا شوید :
مرکز پخش پکیج دوربین مداربسته

پکیج دوربین مداربسته سیمی ahd

پکیج های دوربین مداربسته در دو مدل اصلی بیسیم و ahd عرضه می شود که هرکدام به نوبه خود کاربرد های عالی دارند. مجموعه‌ های دوربین‌های مداربسته موجود در این پک های کامل و بی نقص با ویژگی‌های نسل جدید خود به کاربران خود کمک می‌کنند تا از بسیاری جهات سود ببرند. این دوربین های دارای ویژگی های مفید بر اساس منطقه استفاده و شرایط متفاوت هستند. به این معنی در انواع اشکال متعدد بولت، دام و اسپید دام و یا حتی ترکیبی از این مدل ها به دلخواه مشتری عرضه می شود.

به طور کلی دوربین های موجود ذر پکیج ها در هر مدلی از ویژگی های مشترکی مانند ضبط تصویر باکیفیت برخوردار هستند. همچنین به عنوان مثال، ضبط در فضای باز در یک محیط تاریک با دوربین بدون دید در شب ممکن است نتایج مطلوبی را به همراه نداشته باشد. چراکه یک دوربین مداربسته زمانی که نور کافی دریافت نمی کند نمی تواند با وضوح کافی ضبط کند. اما مجموعه دوربین های موجود در پکیج های ما نیز به وسیله ال ای دی های مادون قرمز خود دید در شب حتی در نور کم نیز ضبط واضحی را انجام می دهد و مزایایی را برای کاربران خود فراهم می کند.

اقلام پکیج دوربین مداربسته AHD چهار عددی :

  • چهار عدد دوربین مداربسته ahd
  • یک عدد دستگاه DVR چهار کانال
  • پنج عدد آداپتور
  • صد متر کابل کواکسیال
  • یک عدد موس
  • هارد دیسک اینترنال ۱ ترابایت.

مرکز پخش پکیج دوربین مداربسته

پک کامل دوربین مداربسته بیسیم

پکیج دوربین مداربسته بیسیم از مدل های محبوب است که نسبت به مدل های دیگر از امکانات بیشتر و پیشرفته تری برخوردار هستند. به لطف ساختار نسل جدید، پکیج دوربین بیسیم از مدل های IP هستند که برای کار کردن نیازی به سیم کشی اضافی ندارد. چراکه با اتصال به اینترنت و به لطف حسگرهای خود تصاویر را می گیرند و سپس این تصاویر را می توانید از طریق دستگاه ضبط کننده ویدیو NVR داخل پک، بلافاصله از دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند و کامپیوتر دنبال کرد.

همچنین این دوربین ها به دلیل نصب و استفاده آسان بسیار ایده آل است. در عین حال بی سیم بودن این امکان را به این دوربین ها می دهد که در هر مکانی قرار بگیرند.  به این ترتیب، به شما کمک می کند تا محیط امنی را که می خواهید در ۲۴ ساعات شبانه روز از راه دور مدیریت کنید. پکیج دوربین مداربسته وایرلس در انواع تعداد مشخصی وجود دارند. به این ترتیب کاربران می توانند به راحتی به محصولاتی که نیاز آنها را برآورده می کند دسترسی داشته باشند. با انتخاب مدل هایی با تعداد و امکانات متناسب با نیاز خود می توانید محیط امن مورد نظر خود را داشته باشید.

پک دوربین مداربسته ۱۶ کاناله

به عنوان مثال، اگر به دنبال محصولی برای استفاده در یک منطقه نسبتاً بزرگ هستید، می‌توانید یک پک دوربین مداربسته ۱۶ کاناله را انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید به راحتی هر منطقه مورد نیاز را دنبال کنید. همچنین اگر مجموعه‌ای با دوربین‌های کمتر از حد لازم دارید، پیشنهاد ما پکیج دوربین مداربسته ۴ عددی یا ۸ عددی می باشد.

به لطف پک کامل دوربین مداربسته می توانید از هر زاویه محیط مربوطه به صورت همزمان و یکپارچه فیلم برداری کنید تا کنترل شما را بر منطقه افزایش دهد. همچنین تهیه یک پکیج دوربین بسیار ساده و درعین حال ارزان تر از خرید تک به تک این محصولات است.

اقلام همراه پکیج دوربین مداربسته بیسیم ۴ کاناله

  • چهار عدد دوربین مداربسته بیسیم ۲ مگاپیکسل
  • یک عدد دستگاه NVR چهار کانال
  • پنج عدد آداپتور ۱۲ ولت
  • موس
  • کابل HDMI
  • هارد دیسک
  • ۴ عدد آنتن
  • و غیره.

مرکز پخش پکیج دوربین مداربسته

مرکز پخش پکیج دوربین مداربسته

یکی از مهم ترین و مؤثر ترین کمک کننده ها از نظر امنیت در خانه و محل کار شما، سیستم های دوربین مداربسته است. با این دوربین های امنیتی ویژگی های بسیار متفاوتی به کاربران ارائه می شود. با این حال، ممکن است شرایطی وجود داشته باشد که تنها نصب یک دوربین برای مناطق بزرگ یا زوایای وسیع کافی نباشد. در این مواقع برترین راه حل تهیه یک پکیج کامل دوربین مداربسته است.

این مدل‌ها با گزینه ‌های مختلفی ارائه می شوند که به وسیله چند دوربین، ضبط همزمان و گاهاً پخش زنده تصاویر محیط را فراهم می‌کنند. برای همین بسیار حائز اهمیت هستند در میان این پک ها می توانید تعداد دلخواه دوربین های مداربسته را متناسب با منطقه مورد استفاده خود پیدا کنید.

در عین حال این مجموعه شامل برترین دوربین ها و همراه قطعات جانبی باکیفیت است و از بالا بودن بازدهی که از این محصولات می گیرید می توانید اطمینان حاصل کنید. گذشته از این ها می‌توانید دوربین‌هایی را که توسط بسیاری از برندهای مشهور ساخته شده‌اند در وب سایت ما پیدا کنید. لذا برای خرید و سفارش پکیج های دوربین مداربسته مد نظر خود با ارزان ترین قیمت می توانید با مرکز پخش پکیج دوربین مداربسته منصوری در از طریق شماره تماس های زیر در تماس باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما