قیمت دوربین کوچک رم خور q7

جهت خرید و استعلام قیمت دوربین کوچک رم خور q7 با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید. دوربین مخفی رم خور q7، از دسته دوربین های کوچک دید در شب موجود در بازار می باشد و به دلیل اینکه به راحتی قابل حمل است، می توانید هر کجا که بخواهید همراه خود ببرید. این دوربین مخفی کیو هفت، از ویژگی های منحصر بفردی بهره می برد که از جمله آن ها می توان به قابلیت متصل شدن به WiFi، پشتیبانی از کارت حافظه Micro تا ۳۲ گیگابایت، قابلیت فیلم برداری همراه با صدا، دید در شب و غیره اشاره کرد. با ما باشید تا بیشتر با این دوربین حافظه دار ریز Q7 آشنا شوید:

قیمت دوربین کوچک رم خور q7

دوربین مداربسته جیبی شارژی Q7

دوربین مخفی رم خور کیو هفت، دارای طراحی بسیار کوچکی می باشد که به آسانی قابل استتار است. وضوح فیلمبرداری این دوربین q7 وایرلس مخفی، FullHD است که به صورت شفاف همه وقایع را به ثبت می رساند همچنین قابلیت استراق سمع حساسی دارد به این معنی که فیلم های تحت نظارت همراه با صدا ضبط می شوند. به علاوه با قابلیت متصل شدن به وای فای می توانید به صورت آنلاین و زنده در طول روز فیلمبرداری و صداهای محیط تحت نظارت را در تلفن های اندروید، آیپد، اپل یا کامپیوتر خود مشاهده فرمایید. در نتیجه از ایمنی و سلامت اموال یا بچه ها، افراد مسن و غیره هنگامی که خانه نیستید اطمینان حاصل کنید.

اما هنگامی که در محل مورد نظر امکان متصل شدن به وای فای یا مودم وجود ندارد، فیلم های گرفته شده در کارت حافظه Micro sd ذخیره می شود که قابلیت پشتیبانی از گنجایش تا ۳۲ گیگ دارد و در صورت پر شدن حافظه هم به صورت خودکار شروع به حذف فایل های قدیمی می کند در نتیجه از هیچ ضبطی غافل نمی شوید. از دیگر امکانات این دوربین مخفی ضبط صدا، این است که با استفاده از ۵ عدد LED مادون قرمز قابلیت دید و رؤیت همه چیز را حتی در شب و نور ضعیف فراهم می سازد تا دیگر نگرانی حمله سارقان در تاریکی شب نباشید.

قیمت دوربین کوچک رم خور q7

دوربین مداربسته دید در شب جاسوسی q7

آیا می خواهید صاحب دوربین مداربسته ای باشید که محدودیتی از لحاظ کارکرد به وسیله برق مستقیم ایجاد نکند؟ بی گمان یک دوربین مداربسته کوچک مخفی بی سیم مدل کیو هفت می تواند گزینه ای عالی باشد. زیرا برای ضبط و فیلم برداری نیاز به تغذیه برق و دیگر کابل کشی های اضافی ندارد. چراکه انرژی مورد نیاز خود را تنها از طریق باتری قدرتمند 280mAh از جنس لیتیوم یونی تأمین کند. این باتری توانایی ضبط و فیلم برداری را به مدت زمان ۹۰ دقیقه بدون وقفه نیز فراهم می کند. بعد از آن می توانید به وسیله شارژر موبایل ۵ ولتی و یا اتصال به USB لپ تاپ، کامپیوتر و پاور بانک برای استفاده های بعدی شارژ کنید.

از ویژگی های برجسته و عالی دوربین مداربسته بسیار ریز وای فای دار q7 قابلیت کارکرد در هنگام اتصال به شارژر یا پاور بانک می باشد. به وسیله این گزینه مدت زمان بیشتری از جمله چندین ساعت از فیلم برداری محیط مربوطه برای شما فراهم است. دوربین مداربسته دید در شب جاسوسی کیو هفت از مدل های غیر قابل رویت است. زیرا از ابعاد خیلی کوچک تا حدود یک قوطی کبریت بهره می برد. به گونه ای که با نصب آن در محیط های گوناگون برای اشخاص غیر قابل شناسایی و تشخیص می باشد. برای همین خاطر متخلفان سعی در خراب کرد و از کار انداختن آن نیز نمی کنند.

قیمت دوربین کوچک رم خور q7

دوربین رم خور شارژی کوچک

به علاوه می توانید این دوربین رم خور شارژی کوچک را در داخل اجسام محیط جاسازی کنید. این اجسام می تواند شامل انواع اسباب بازی های کودکانه مانند عروسک و ماشین کنترل دار، داخل اشیاء تزئینی، ساعت، چراغ ها، تابلو نقاشی، لای قلاب پرده ها و غیره باشد. به این ترتیب اطلاعات مهمی اعم از سرقت ها، خرابکاری ها، اتفاقات روزمره و غیره را برای شما به خوبی ضبط می کند.

در راستای این همه مزایای قابل توجه در این دوربین مداربسته جیبی کیوهفت می توانید کاربرد های زیادی به وسیله آن اعمال کنید. زیرا از مدل های همه کاره است و به ضبط صدا، فیلم برداری و تصویر برداری می پردازد. در نتیجه می تواند مورد استفاده اشخاص مهم اعم از وکلا، قضات، بازرس، پلیس، خبرنگار، روزنامه نگار و غیره قرار بگیرد. حتی با قابلیت حملی که این دوربین مداربسته کوچک مخفی که دارد می توانید با خود به ورزش های گوناگون اعم از کوهنوردی، چتر بازی، دوچرخه سواری، پیاده روی و غیره همراه داشته باشد. گفتنی است بدانید با نصب آن بر روی پهپاد ها می توانید از مناظر بکر و دیدنی طبیعی به خوبی نیز فیلم برداری کنید.

قیمت دوربین کوچک رم خور q7

مشخصات فنی دوربین باطری خور حافظه دار کیو سون

  • قابلیت فیلم برداری
  • قابلیت شنود صدای محیط
  • وای فای دار
  • دارای کارت حافظه دار
  • ۵ ال ای دی مادون قرمز جهت قابلیت دید در شب
  • وضوخ تصویر فیلمبرداری FullHD
  • متصل شدن از طریق وای فای به تلفن های Android، آیپد، اپل و ویندوز
  • منتقل کردن تصویر به وسیله اینترنت

قیمت دوربین کوچک رم خور q7

دوربین مخفی دید در شب وای فای دار Q7، از استایل بسیار ریز در سایز دو بند انگشت بهره می برد و می توانید هرکجا که خواستید با خود ببرید و آن را پنهان کنید. همچنین با قابلیت فیلمبرداری ۲ مگاپیکسلی که دارد تصاویر واضحی همراه با صدای آن ها برای شما به نمایش می گذارد، این محصول با کیفیت را می توانید در وب سایت ما یعنی فروشگاه دوربین مداربسته منصوری با پایین ترین قیمت ممکن خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن قیمت دوربین کوچک رم خور q7 خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما