قیمت دزدگیر استیل میت در بازار

قیمت دزدگیر استیل میت در فروشگاه امنیتی منصوری ارزان تر است از سایر مراکز فروش در بازار. سیستم امنیتی ماشین استیل میت steel mate، از جمله دزدگیر های پرکاربرد و پرفروش سیستم های ضد سرقت ساخت کشور چین می باشد که از دو نوع تصویری و ساده تشکیل شده است تا عاملی بازدارند و محتاط در برابر سرقت خودرو های شما باشد. با ما باشید تا در زیر بیشتر با این سیستم دزدگیر ماشین آشنا شوید:

قیمت دزدگیر استیل میت

دزدگیر اتومبیل استیل میت

با افزایش مداوم سرقت وسایل نقلیه و قطعات یدکی اتومبیل ها، رانندگان موظفند بیشتر هوشیار باشند. از اینرو سیستم ضد سرقت ماشین استیل میت بهترین بازدارنده در مقابل هرگونه دزدی و حریق خودرو یا سرقت وسایل داخل آن می باشد. دزدگیرهای ساده استیل میت دارای سنسور های حساسی می باشند که بهنگام هر نوع ضربه یا تکان خودرو سریعاً واکنش نشان داده و با آلارم آن شما را باخبر می سازد همچنین با ریموت کنترلی که از راه دور دارد می توانید به قفل و باز کردن درب خودرو یا قطع آژیر بپردازید.

در اینجا به شرح سیستم مرکزی استیل میت مدل Ranger-5163 می پردازیم که با عملکرد باکیفتی که دارد از محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر دزدگیر های این برند برخوردار است. این دزدگیر استیل میت اتومبیل، با کنترل از راه دور یا ریموت تصویر داری که دارد، می تواند از فاصله ۲۰۰۰ متر، اتومبیل را کنترل کند به گونه ای که می تواند حتی از راه دور آن را خاموش کند و از روشن شدن مجدد جلوگیری کند.

سنسور شوک داخلی این اطمینان را می دهد که در ریموت تصویری بررسی کامل را اعمال کند مثلا دقیقاً تشخیص دهد که آیا پنجره ای شکسته است یا اینکه اتومبیل هنگام بیرون کشیدن از جای پارک خراشیده شده است. یکی دیگر از قابلیت های ویژه آن، این است که هنگام باز بودن درب ها به شما هشدار می دهد. همچنین در صورت باز بودن درب هنگام حرکت، بعد از اولین ترمز درها را به صورت اتوماتیک قفل می کند تا ایمنی و سلامت اعضای خانواده شما را هم تضمین کرده باشد.

قیمت دزدگیر استیل میت

مشخصات فنی دزدگیر ضد سرقت ماشین steel mate مدل Ranger-5163

  • ساخت کشور چین
  • ردیاب ماشین
  • سنسور حساس آژیر
  • قابلیت قفل درب بعد از حرکت
  • هشدار باز بودن درب ها
  • دو نوع تصویری و ساده
  • برد تا ۲۰۰۰
  • ریموت تصویری
  • نمایش میزان باتری خودرو بر روی ریموت
  • قابلیت ریموت:
  • زنگ هشدار و ویبره هنگام لمس خودرو
  • مجهز به باتری داخلی و شارژ فندکی
  • نشان دادن وضعیت خودرو بر روی تصویر ریموت

قیمت دزدگیر استیل میت

دزدگیر تصویری خودرو استیل میت PKE 888E

دزدگیر تصویری استیل میت خودرو مدل PKE 888E یکی از تجهیزات فوق العاده باکیفیت و کاربردی جهت حفاظت از وسایل نقلیه است که از محبوبیت فراوانی برخوردار است. این سیستم به کلی آپشن های مفید و نرم افزار و سخت افزار عالی مجهز است که در بهترین شیوه جوابگوی نیاز های امنیتی مالکین می باشد. این دزدگیر مجهز از دو عدد ریموت کنترل از راه دور برد بالا با صفحه نمایشگر رنگی و واضح برخوردار است که کیفیت و ساخت دوام بسیار بالایی دارند.

این ریموت کنترل تصویری اصلی دارای پنج عدد دکمه کاربردی است که انرژی خود را از طریق باتری لیتیوم یونی ظرفیت قدرتمند تغذیه می کند. این باتری از مدل های قابل شارژ است که از طریق شارژ فندکی ماشین می تواند برای کارکرد طولانی مدت نیز شارژ شود. بر روی این ریموت تصویری دزدگیر ماشین استیل میت دکمه صندوق پران تعبیه شده است. به گونه ای که از مسافت های دور هم قادر به باز کردن صندوق عقب می شود. همچنین بر روی صفحه نمایشگر این ریموت کنترل از راه دور دزدگیر، میزان وضعیت آنتن دهی به چشم می خورد. علاوه براین، دارای ساعت و آژیر اخطار می باشد که به صورت بسیار باکیفیت برای کاربران نیز قابل نمایش می باشد.

سیستم ضد سرقت ماشین استیل میت مدل PKE 888E

سیستم ضد سرقت خودرو استیل میت مدل PKE 888E به حالت های مختلف بی صدا و معمولی مجهز است که به صورت دلخواه توسط مالک هرکدام انتخاب می شود. با استفاده از این مدل دزدگیر می توانید حتی بعد از رانندگی هم از ایمنی سرنشینان نیز اطمینان حاصل کنید. زیرا قادر است تا بعد از اولین ترمز به صورت اتوماتیک درب های اتومبیل را قفل کند.

این دزدگیر ماشین استیل میت به فناوری Keyless مجهز است. این ویژگی منجر می شود تا با هر بار نزدیک شدن به ماشین به صورت خودکار درب ها را باز می کند و همچنین بعد از دور شدن از آن قادر به بستن در ها به صورت خودکار می باشد. مالکین می توانند بعد از سرقت ماشین از طریق این دزدگیر اتومبیل استیل میت از راه دور به وسیله ریموت موتور آن را خاموش کنند. این ویژگی به ارزش های این سیستم افزوده است زیرا منجر به افزایش سطح ایمنی بسیار بالاتری می شود.

از دیگر ویژگی های دزدگیر تصویری استیل میت مدل PKE 888E قابلیت اتومبیل یابی در مکان های پرمشغله و قابلیت دور کردن اشخاص مزاحم می باشد. این سیستم دارای نصب و راه اندازی بسیار ساده ای است و مناسب هر مدل اتومبیل خارجی و داخلی می باشد.

قیمت دزدگیر استیل میت

آیا هنگام خرید ماشین جدید می خواهید از سرقت یا شکسته شدن آن جلوگیری کنید؟ در این حالت می توانید یک سیستم هشدار اتومبیل را جهت مقاوم سازی آن تعبیه کنید، از این رو ما دزدگیر ماشین استیل میت را پیشنهاد می کنیم زیرا دارای قابلیت های کاربردی و قیمتی ارزان می باشد. شما می توانید این سیستم اعلام سرقت خودرو را در نمایندگی متعهد منصوری با قیمتی طلایی خریداری فرمایید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین مداربسته تشخیص چهره خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما