قیمت فروش عمده هارد دوربین مداربسته در تهران

قیمت فروش عمده هارد دوربین مداربسته در تهران با ظرفیت های 500 گیگ، 1 ترابایت، 2 ترابایت، 3 ترابایت ……10 ترابایت با تخفیف های ویژه. خرید آنلاین انواع هارد های توشیبا، وسترن و سیگیت  در ظرفیت های متفاوت و مناسب برای ذخیره اطلاعات دوربین مداربسته به قیمتی مناسب همراه با گارانتی معتبر.

قیمت فروش عمده هارد دوربین مداربسته در تهران

لیست انواع هارد دوربین مداربسته

هارد ها از لحاظ نوع به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از هارد اینترنال و هارد اکسترنال. برای نصب دوربین های مداربسته وجود هارد الزامی می باشد که در دستگاه NVR ،DVR تعبیه می شود . لازم به ذکر است که برای این دستگاه های ضبط دیجیتال بیشتر هارد داخلی جوابگو می باشد. در زیر به معرفی انواع هارد های مناسب برای دوربین مداربسته را می پردازیم:

  1. هارد دوربین مداربسته وسترن آبی
  2. هارد دوربین مداربسته سیگیت
  3. هارد دوربین مداربسته وسترن بنفش
  4. هارد دوربین مداربسته وسترن سبز
  5. هارد دوربین مداربسته توشیبا

قیمت فروش عمده هارد دوربین مداربسته در تهران

هارد دوربین مداربسته چه کاربردی دارد؟

هارد دوربین مداربسته وسیله ای الکترونیکی است که در آن یک رم با ظرفیت بزرگ تعبه شده است که جهت ذخیره سازی اطلاعات در حجمهای بالا ساخته شده است. از قابلیت ها و کاربرد های مهمی که این دستگاه درد می توان به ذخیره سازی و نگه داری سالم و طولانی اطلاعات و تصاویر ضبط شده، اشاره کرد.

قیمت فروش عمده هارد دوربین مداربسته در تهران

قیمت فروش عمده هارد دوربین مداربسته در تهران

بازرگانی تکنو دوربین بانه اولین و بزرگترین وارد کننده انواع هارد اینترنال و اکسترنال مخصوص دوربین های مداربسته در سراسر کشور می باشد. پیمانکاران، همکاران، فروشگاه داران و صاحبان کسب و کار می توانند هارد مد نظر خود را در تعداد عمده و یا تکی در این مرکز فروش با نازلترین قیمت سفارش داده و پس از گذشت 48 ساعت دریافت کنند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما