قیمت هارد دوربین مداربسته 320 گیگابایت وسترن

قیمت هارد دوربین مداربسته 320 گیگابایت وسترن را به صورت بسیار ارزان تنها از فروشگاه لوازم دوربین مداربسته منصوری بانه دریافت کنید. این هارد دیسک اینترنال دارای ظرفیت سیصد و بیست گیگابایت برای ذخیره سازی داده های گرفته دوربین ها می باشد که با بهترین عملکرد ها آن را ذخیره و با اطمینان بالا نگه داری خواهد کرد. با ما باشید تا با این هارد دوربین مداربسته 320 گیگابایت وسترن بیشتر آشنا شوید:

قیمت هارد دوربین مداربسته

هارد ۳۲۰ گیگابایت اینترنال western

مهمترین و اساسی ترین عنصر سیستم های دوربین مداربسته، هارد های داخلی است که تصاویر در آن ضبط و ذخیره می شوند. از همین رو هارد وسترن دیجیتال دوربین مداربسته 320 گیگابایت از بسیاری جهات دوام ماندگارتر،  پیشرفته تر و  قابل اطمینان بالاتری نسبت به هارد های معمولی دارد. در نتیجه فروش و محبوبیت بسیار بالایی به خود اختصاص داده است. این هارد داخلی western، با عملکرد بسیار با کیفیتی که دارد، به گونه ای کار می کند که پس از وقوع حادثه بتوانیم تصاویر دوربین های مداربسته را بلافاصله بازیابی کنیم و بتوانیم از آن ها به عنوان مدرک مهم استفاده کنیم. در ذیل به نقد و بررسی بیشتر مزایا و ویژگی های این مدل هارد ۳۲۰ گیگابایت اینترنال western می پردازیم:

قیمت هارد دوربین مداربسته

برترین ویژگی های هارد دیسک داخلی وسترن 320 گیگ

با این هارد دیسک زاویه دید خود را به 64 دوربین برسانید! چراکه این محصول از 64 دوربین پشتیبانی می کند و به شما امکان ارتقا یا گسترش سیستم های دوربین خود را می دهد. این هارد اینترنال مدلی مقرون به صرفه است: مصرف کم انرژی در محیط هایی که سیستم دوربین مداربسته در دمای بالا در آن وجود دارد و همیشه کار می کند یک ضرورت است. از همین رو فناوری IntelliSeek این هارد وسترن به کاهش آسیب های ناشی از مصرف انرژی، سر و صدا و ارتعاشات محیط کمک می کند.

هارد داخلی ۳۲۰ گیگابایت WD برای سیستم های امنیتی DVR و NVR طراحی شده است و با تعدادی از نظارت بر امنیت و تولید کنندگان پیشرو سازگار است. این هارد دارای هد 3.5 اینچی که انتقال داده ها را به میزان ۳ گیگابایت در ثانیه را فراهم می کند.

قیمت هارد دوربین مداربسته

هارد اینترنال دوربین مداربسته ۳۲۰ گیگ western

دستگاه های ضبط کننده دی وی آر اطلاعات خود را بر روی یک حافظه جانبی ذخیره می کنند. همچنین این محصولات از اجزای مهم و مفید دوربین ها به حساب می آیند. با این حال هارد دوربین مداربسته ۳۲۰ گیگ وسترن یکی از محصولات محبوب برای ذخیره طولانی مدت و قابل اطمینان داده های دوربین ها می باشد. این محصول به گونه ای طراحی شده است که ۲۴ ساعات شبانه روز می تواند به ذخیره و نگهداری اطلاعات بپردازد.

مشخصه مهم این هارد دیسک ظرفیت آن است که به میزان ۳۲۰ گیگابایت می باشد. این ‌ویژگی موجب حفظ حجم گسترده ای از ویدیو ها و صدای ضبط شده دوربین مربوطه می شود. در نتیجه می توانید داده های مهم و ضروری را برای ارائه مدارک و شواهد در حین ارتکاب جرم و جنایت از طریق آن ارائه دهید. سرعت چرخش دیسک این هارد به میزان ۷۲۰۰ دور در دقیقه می باشد‌. به این معنی که تا این اندازه مناسب سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات ممکن می باشد.

طول عمر این هارد دیسک دوربین مداربسته western digital بسیار بالا و قابل توجه می باشد. در نتیجه می توانید مدت زمان طولانی از این هارد دیسک استفاده کنید. همچنین این محصول دارای ابعاد مناسب و استاندارد 24*102*147 میلی‌متر و وزن ۴۵۰ گرم می باشد. هارد دیسک وسترن دوربین مداربسته مناسب تمام مکان های متعدد از جمله منازل، دفاتر، شرکت، انبار، فروشگاه و سایر محیط های دیگر می باشد.

هارد دیسک دوربین مداربسته وسترن

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این  هارد دوربین مداربسته ۳۲۰ گیگ وسترن قابلیت سرعت انتقال داده ها به میزان ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه است. همچنین این داده ها را با کیفیت عالی و بدون نویز ذخیره و نگهداری می کند تا برای بازیابی های بعدی رویداد ها قابل مشخص باشد.

در نمایندگی های فروش آنلاین تجهیزات دوربین مداربسته منصوری بانه انپاع هارد دیسک های باکیفیت با برند های محبوب وسترن دیجیتال و سی‌ گیت ارائه می گردد. این محصولات نه تنها عملکرد فوق العاده ای دارند، بلکه از قیمت بسیار مقرون به صرفه بهره می برند. همچنین دارای انواع ظرفیت های متعدد ۳۲۰ گیگ، ۵۰۰ گیگ الی ۱۰ ترابایت می باشند. کاربران می توانند متناسب با تعداد دوربین ها نوع رزولوشن تصویر دوربین ها هر کدام را بنا به نیاز خود انتخاب کنند. نصب و راه انداری این هارد دیسک های دوربین مداربسته بسیار ساده است که نیازی به داشن و مهارت خاصی ندارد.

قیمت هارد دوربین مداربسته

قیمت هارد دوربین مداربسته

هارد دوربین مداربسته 320 گیگابایت وسترن دارای سرعت انتقال و ذخیره سازی بسیار قدرتمند است و از حافظه پنهان ۱۶ مگابایت با نوع رابط SATA بهره می برد. شما می توانید انواع هارد دوربین مداربسته western را در ظرفیت های مختلف متناسب با نیازهای خود با قیمت بسیار ارزان از طریق بازرگانی تکنودوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما